Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017

Michal, 5 lat temu
Silnik 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
3,71
7% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Generalnie wnętrze jest bardzo przestronne a widoczność rewelacyjna. Kamera cofania to zbędny gadżet.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Usterek jako takich brak, problem jest tylko z pedałem sprzęgła - mam nadzieję da się to wyregulować
3,0
Całokształt
Generalnie auto z potencjałem lecz... silnik słabowity, zmiana biegów to koszmar (sprzęgło), wykończenie kabiny to nie ten wiek. Wyposażenie dodatkowe perfekt (rozpoznawanie znaków, asystent pasa ruchu, automatyczne światła, system multimedialny etc.) lecz niedopracowane. Mogłoby być super ale wyszło jak zwykle.
Wrażenia
2,0
Silnik
111km - ale gdzie się schowały? Aby coś wykrzesać z silnika trzeba wysoko go kręcić. a to przecież "miejskie" auto. Auto jeździ jakby miało 70km... Zaletą silnika jest to, że przy normalnej jeździe mało pali (wg komputera średnio poniżej 6l)
2,0
Skrzynia biegów
Sprzęgło to pomyłka. Albo auto gaśnie albo silnik wyje jak oszalały przy ruszaniu. Lewarek skrzyni dłuższy niż w Escorcie. Generalnie to zdecydowanie najsłabszy element tego auta.
3,0
Układ jezdny
Cienkie opony i podskakiwanie na dziurach. auto wyłącznie do spokojnej jazdy
4,0
Karoseria
Przestronna kabina, bagażnik średni. Generalnie to jest duży atut auta.
Komfort
5,0
Widoczność
Wg mnie rewelacyjna. Kamerę cofania można potraktować jako gadżet
4,0
Ergonomia
Wady: parowanie bluetooth z telefonem skomplikowane, na szczęście do przejścia tylko raz. Obsługa świateł: skomplikowana (automat działa tak, ze wszystkich oślepia, wyłączenie go każdorazowo jest wnerwiające). Asystent pasa: w PL najlepiej wyłączyć, no chyba ze lubimy wibracje :) Drążek zmiany biegów jak: z autobusu Poza tym wszystko jest tam, gdzie być powinno lub idzie się przyzwyczaić :) Dodatki elektroniczne jak w klasie wyżej...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Generalnie klimatyzacja i wentylacja bez zarzutu. Niestety o ogrzewaniu nic nie mogę napisać (jeszcze nie było zimy)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na małe auto jest ok. Wszyscy pasażerowie p180cm dadzą radę :)
3,0
Wyciszenie
Do 100km/h jest ok. Powyżej jest głośno, ale dźwięk silnika jest fajny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Małe zużycie paliwa, niestety nie wiem jak będzie się wyceniał serwis.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auta za niecałe 60k z silnikiem 1,5 i praktycznie z wszystkimi dodatkami to dobra oferta.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do tej pory nie wystąpiły
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,50 zł
6,1
l/100km
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017