Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting

max81, 7 lat temu
Silnik 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 40 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 69KM 51kW 2014-2017 - Oceń swoje auto
2,69
32% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
2,0
Całokształt
Auto wykonane tandetnie, w serwisie poza przeglądami byłem dwa razy i usłyszałem ten typ tak ma. Plastiki źle spasowane, przy wzroście 185 ciężko dobrze ustawić fotel. W dłuższej trasie lepiej ustawić fotel bardziej pionowo. Światła kiepskie.
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik głośny. Czasem mam problem z odpaleniem na mrozie.
1,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest koszmarna, często tak się ustawi ze na skrzyżowaniu nie można jedynki wrzucić, trzeba wrzucać dwójkę potem jedynkę. Ta sama sytuacja ze wstecznym, wejdzie na siłę albo trzeba (jeżeli jest jak) stoczyć się na luzie.
4,0
Układ jezdny
Auto nieźle trzyma się drogi, szczególnie na zakrętach, kierownica szybko reaguje na skręty kierownicy.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność jest dobra, jednak, jedna wycieraczka słabo domywa szybę. Płyn do spryskiwaczy chlapie na boczną szybę od strony kierowcy, skutecznie zamazując widok w lusterku bocznym. Lusterka elektryczne ale nie podgrzewane, często zroszone lub zamarznięte.
3,0
Ergonomia
Brak uchwytów w bagażniku, przynajmniej podłoga jest płaska. Oparcie tylnej kanapy jest tak podzielone że węższa część jest z prawej strony, bez sensu - chcąc przewieźć coś dłuższego czasem trzeba położyć lub przesunąć przedni fotel pasażera. Pasażer mógł by usiąść za kierowcą ale, jeżeli chcemy przewieźć coś większego to musimy całe oparcie położyć. Brak oświetlenia tylnej przestrzeni pasażerskiej! Schowek nie oświetlony. brak półeczki na telefon.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja dobra, ogrzewanie też.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pasażerowie tylnej kanapy mają dużo miejsca, ale sama kanapa nie jest wygodna. Fotel kierowcy da się dużo odsunąć ale kierownica ma za małą regulację. Odsuwając fotel na długość nóg, trzeba postawić oparcie bardziej pionowo, tak żeby mieć lekko zgięte ręce.
2,0
Wyciszenie
Przy 120 hałas jest straszny, nie porozmawiacie w aucie czy przez zestaw. Czasem wrażenie jest takie jak by okno było otwarte.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak bym miał utrzymać to auto to masakra. Auto pali dużo bo trzeba wysoko kręcić żeby jechało, przykład, jest wskaźnik pokazujący kiedy zmienić bieg, jadę na obwodnicy ok 120km/h na 5 biegu ok 4,5 tyś obrotów, pod lekką górkę a wskaźnik pokazuje żebym zbił bieg do 4!
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto non stop kopie prądem ze stacyjki, pali ładowarki do telefonu jedna po drugiej, w serwisie stwierdzili ten typ tak ma. przy zawracaniu na pełnym skręcie kierownicy da się usłyszeć stukanie w kole, serwis na to że w Aurisie stuka głośniej. do tej pory zdążył spalić żarówkę.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 VVT-i 69KM 51kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting