Szukaj

Lista ocen Toyota Yaris III (114) - Silnik

Na liście zabraknie 51 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~130rapid
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Hybrid 100 74KM 54kW
Nie silnik tylko silniki! Ten spalinowy jest absolutnie konwencjonalny, z wtryskiem pośrednim i pompą cieczy pędzoną łańcuchem rozrządu. Jedyne istotne innowacje to cykl Atkinsona, czyli skracanie o 1/5 suwu sprężania, brak paska klinowego, klasycznego rozrusznika i alternatora. U mnie większość 98 % życia spędza kręcąc do 2000 obr/min. Dwa elektryczne silniki (mające różne role), to już dotyk innej galaktyki. Jedynie asystują. Zwykle nie...
2,0
~LStela
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.0 VVT-i 69KM 51kW
Yaris III jest o 200kg cięższa od Yaris I, a napędzana tym samym silnikiem. O ile w Yaris I była to dobra opcja dla oszczędnych, to w tym wypadku jest to zdecydowania za mało. Efekt jest taki, że spalanie silnie zależy od warunków: przy dużej prędkości pali duuużo więcej, niż Yaris I. Można powiedzieć, że spalanie w Yaris III bardzo zależy od prędkości: od 3.9 l/100 przy jeździe 70-80 km/h nawet do 7.5 litrów przy 150 km/h na autostradzie. W...
5,0
~Marek
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Jedna z największych zalet samochodu. Porządny, wolnossący 4 cylindrowy silnik o normalnej pojemności. Całkiem mocny, można wysoko kręcić, a jednocześnie dzięki małej masie auta jest całkiem elastyczny . W mieście spokojnie do wszystkiego, a i w trasę da się bez obaw pojechać. Da się wyprzedzać. Na ekspresówkach i autostradach też daje radę, nawet przy 5 osobach. Sprawnie przyspiesza i utrzymuje większe prędkości. Jak na tego typu silnik -...
5,0
~yarisman
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Moc 111 KM wystarczająca na ten typ auta segmentu B. Może pracować w trybie automatycznym, półautomatycznym i całkowicie ręcznym, Ta uniwersalność pracy silnika i możliwość wyboru wariantów zużycia paliwa to chyba główna jego zaleta. Ale z nogą na gazie trzeba ostrożnie. Choć potrafi być bardzo oszczędny w trybie ECO, to zrozumiałe - paliwożerny w trybie SPORT. Bardzo cichy do 3000 obrotów/min. Jednak takie obroty są dopiero powyżej 130...
5,0
~Grzegorz
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Silnik z dość dużym przebiegiem - i to z LPG od początku. Od początku na nauce jazdy. Oleju nie bierze (cały czas na 5w30 Motula). Co do mocy - myślę, że na tą klasę okey jednak brakuje mi tutaj tego czegoś - elastyczność miejscami słaba - na dk94 w stronę Krakowa trzeba go mocno kręcić by jechać żwawo jak wszyscy. Zresztą z drugiej strony - mały moment obrotowy i niska pojemność więc nie można się spodziewać cudów i wymagać elastyczności V6....
5,0
~Yyy
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Bardzo przyjemny silnik 1,5l 111KM, pracujący w dwóch różnych, automatycznie przełączających się cyklach -Otto i Atkinsona (z grubsza jeden jest oszczędny, drugi bardziej dynamiczny). Można nim sobie kręcić, można też jechać spokojnie, a on czuje się dobrze zarówno przy 2000obr.jak i przy 6000obr. Przyspieszenie przyzwoite (ok.11 sek.do 100km/h), elastyczność również. Co ważne silnik jest niewysilony, bez turbiny i na bezobsługowym łańcuchu...
3,0
~mariusz
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Hybrid 100KM 74kW
100KM daje radę. Ale ma mało monentu. Fiesta która mam na codzień ma podobną moc i daje o wiele więcej wrażeń z jazdy. Mam też wrażenie że silnik spalinowy bardzo często się włącza i cały układ hybrydowy jest mało wydajny. Jeździłem sporo Rav4 i CHR i tam ten układ działał lepiej. Najbardziej rozczarowało mnie spalanie. hybryda ma być oszczędna. Na tej samej trasie Yaris spalił 6,4 l/100km a fiesta (1.5 diesel) mi spala 5,2. byłem tak...
3,0
~Małgorzata Rutka
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Głośno chodzi powyżej 100 na godzinę. Nie ma szfungu czyli przyspieszenia czyli tego co fajne w jeździe czyli słabizna. I tym samym bez możliwości wyprzedzania na autostradzie. Nawet jak depnę przy 120 to strasznie wolno się rozpędza do 140. Jak na razie boję się więcej bo mam wrażenie, że silnik się rozpadnie. Przy 80 sugeruje zmianę biegu na wyższy czyli 6 a przy 130 sugeruje zmianę biegów na niższy. Gaśnie przy redukcji z dwójki na...
1,0
~Jakubos
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.4 D-4D DPF 90KM 66kW
Poza jego dobrymi parametrami - zwinny elastyczni i ekonomiczny - na ocenę miał wpływ poważenj awarii zasilania silnika. Przy przebiegu ok.2900km w trakcie jazdy nagle stracił moc i zgasł. Próby odpalenia nie pomogły. DOpiero po dłuższym postoju można było odpalić. Przy próbie przyspieszania znowu gasł. Ponoć padł jakiś czujnik ciśnienia paliwa w listwie wtryskowej ale naprawa kosztowała 24.000PLN (nie wiem, czy uznano reklamację gwarancyjną...
Dziennik kosztów dla Toyota Yaris III
Średni koszt przejechania 100 km
34,33 zł
5,0
l/100km
6,0
l/100km
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~boruch71
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Silnik mały, choć czterocylindrowy. Niestety czuć brak mocy. Nie mówię tu o rajdowaniu, tylko o normalnej jeździe. Sprawia wrażenie, że nie lubi wyższych niż 2,5 - 3 tys. obrotów (wycie). Moment maksymalny przy sześciu tys/obr (kto tak jeździ?). Jeśli chcemy włączyć się płynnie do ruchu np. na drodze ekspresowej, to trzeba mocno wcisnąć gaz na dość niskim biegu. Ten sam manewr tylko z kompletem pasażerów raczej nie wchodzi w grę. Na duży plus...
Toyota Yaris III