Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Yaris IV Cross

Addi, ponad rok temu
Silnik 1.5 Hybrid 116KM 85kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 111 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Yaris IV Cross 1.5 Hybrid 116KM 85kW 2020-2024 - Oceń swoje auto
4,86
22% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Pozytywne zaskoczenie to sterowane komputerowo działanie hybrydowego zespołu napędowego. Działa płynnie i potrafi zaoszczędzić parę groszy.
5,0
Całokształt
Bardzo udane autko. Należy pamiętać, że jest to reprezentant klasy B, a nie lux premium. Przesiadka do TYC z Bentleya, czy innego Lamborgini nie może mieć negatywnego wpływu na ocenę tego auta. Jeśli nie jesteś wybredny, znajdziesz w TYC wszystko co jest potrzebne do niezłej i zwinnej jazdy. Nie zawiedziesz się. Pamiętajmy, że TYC nie jest autem wyścigowym, ani Rolls-Roycem. Generalnie bardzo solidne auto i do tego bogato wyposażone. Cena, w porównaniu z konkurencją segmentu B i crossoverów, do przyjęcia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Do kręcenia się w kółko TYC jest idealna. W trasie też OK, chociaż są lepsze auta do tego celu. Przesadzone są opinie o bardzo głośnym silniku. Szczególne dobre oceny przyznaję za cały układ hybrydowy. Oszczędny ponad oczekiwania.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń. W trasie też OK. Na pewno nie wyje i nie jest zbyt głośna, jak podaje część użytkowników w niektórych komentarzach. Przy normalnej jeździe w ogóle prawie nie słychać pracy przekładni i silników.
5,0
Układ jezdny
OK. Auto dobre na nierówności i leżących policjantów. Generalnie bez zastrzeżeń.
5,0
Karoseria
OK
Komfort
5,0
Widoczność
OK
5,0
Ergonomia
OK. Wszystko tam, gdzie trzeba. Oszczędnie, ale bardzo solidnie. Nie należy bać się opinii o plastikowym wnętrzu. To wyolbrzymione zagadnienie... No, podłokietnik to mógłby być solidniejszy, a schowki pojemniejsze (np. te w drzwiach).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK. Wystarczająca.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy OK. Nadzwyczaj miłe zaskoczenie. Z tyłu tyle co trzeba, żeby było wygodnie (pod warunkiem, że z przodu nie jadą koszykarze po 2 metry wysocy). Pamiętajcie, że TYC to tylko segment B. Z tyłu przydałoby się z 15 cm szerzej dla większego komfortu podróży 3 osób obok siebie. Dla dwóch osób z tyłu jest bardzo w porządku. Tylne drzwi faktycznie mogłyby otwierać się szerzej.
4,0
Wyciszenie
OK. Na pewno nie jest jakoś wybitnie głośniejszy od samochodów tej klasy. Opinie negatywne na ten temat uważam za zdecydowanie przesadzone. Krótko robi się głośniej podczas wyprzedzania, no ale to każdy silnik podobnie przecież reaguje. Jeśli chcesz jeździć codziennie w długie trasy to wybierz inne auto z różnych innych względów. To auto głównie ma drogi miejskie i podmiejskie. A tu jest bardzo ciche...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
OK
5,0
Stosunek jakość/cena
To chyba jeden z mocnych punktów tego samochodu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
OK. Brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
OK. Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 Hybrid 116KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
3,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
4,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Yaris IV Cross