Szukaj

Lista ocen Trabant 1.1 (74) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 67 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Emilo
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Wiatraczek od wentylacji daje o sobie znać :D Ciężko chodzi przesuwadło od ogrzewania. Gaśnie od razu po odpaleniu zimnego silnika. uszczelki szybko parcieją. W progach mam już dziury po mimo że zostały wymienione 2 lata temu. Wspornik od szyby w drzwiach skorodował po pół roku mimo, że został pomalowany hameraidem przed instalacja i koroduje podszybie, a nawet jak pada to trochę się leje wody do środka . Czasem światło tylne czy przedni...
1,0
~Martin
Trabant 1.1
Universal 1.1 41KM 30kW
piepszy sie wszystko od zamkow do wycieraczek elektryka wszystko lerzy zaniedbasz jedno zaraz posypie sie reszta to jest auto dla konesera ktory lubie grzebac i zajmowac sie drobiazgami trzeba miec na to sporo czzasu na auto do codziennej jazdy do jakiej ja go urzywalem odradzam i przestrzegam naprawde po za tym auto jest juz tak kultowe zeby je kupic i zajezdzic na smierc to straszna szkoda lepiej zeby sluzyly ludziom z pasja
5,0
~Pawel Filipczak
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Odmowil mi posluszenstwa jedynie wlacznik swiatel stopu (koszt naprawy 9zl, ewentualnie odpowietrzenie ukladu hamulcowego, jezeli wlacznik zmienial "trabanciarski" nowicjusz). Pozatym nalezy wymieniac inne materialy eksploatacyjne jak w innych pojazdach - olej, klocki hamulcowe, okladziny. Aha, w trabantach odrobine przecieka przednia szyba. Odrobina silikonu dekarskiego pomiedzy uszczelka i szyba zalatwia sprawe.
1,0
~Wojtek - wbktrabi@wp.pl
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Oj źle, źle... W czasie 6 letniej ekploatacji zdarzyło się wiele: zacięty kluczyk w stacyjce - nie do wyjęcia (konieczne zamontowanie drugiej stacyjki), łamiące się klamki, uchwyty, nietrwałe uszczelki szyb (woda inside - kap kap w czasie deszczu na kokpit), odklejąca się wykładzina sufitowa, łamiące się fotele (kilka razy spawane), zacinające się pasy, urywająca się linka od klamek,
5,0
~michal8522@vp.pl
Trabant 1.1
Universal 1.3 58KM 43kW
Jeśli chodzi o drobiazgi to naprawdę sporadyczne awarie mnie się zdarzyły np: urwała się linka stalowa łącząca mechanizm zamka oraz klamkę otwierającą drzwi kierowcy naprawa 30 min koszt 20 zł kupiłem elastyczną stalową linkę na obie strony i po problemie
3,0
~Zombi
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
problemy z bezpiecznikami (ogólnie są), domykaniem szyb, domykaniem drzwi, bendix do wymiany, tam gdzie może rdzewieje, wymiana gumek w pompie hamulcowej, piszczący licznik, czasami po rozgrzaniu przy gwałtownym hamowaniu potrafi zgasnąć
5,0
~michal8522@vp.pl
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Dosłownie drobiazgi, natomiast trzeba dbać 3 razy bardziej jak o każde inne auto smarować wszystko co się da najważniejsze to konserwacja podłogi oraz progów bez tego będzie naprawdę kiepsko.
4,0
~Sławek
Trabant 1.1
Universal 1.1 41KM 30kW
Zaliczyłem przepalenie wydechu, urwaną klamkę w drzwiach, urwane zawiasy tylnej klapy (moja wina). Pod tym względem nie jest żle, części za to trochę trudniej dostać i są stosunkowo drogie.
3,0
~Trampek75@o2.pl
Trabant 1.1
Universal 1.1 41KM 30kW
Na ten wiek i przeszłość myślę, ze niezle - urwana linka sprzęgła, przepalony tłumik, urwana klamka wewnętrzna drzwi pasażera i inne mniejsze rzeczy - jak to w starym aucie.
2,0
~Bombel
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
pierwsze 20 tysięcy bez problemów, później pierścien (kosz nowego silnika 300zl:) ), remont zaweiszenia, sprzęgła itd- koszt ogólny 3.000zl (za auto dałem 2 tys...)
Trabant 1.1