Szukaj

Lista ocen Trabant 1.1 (141)

Pokaż filtry
3,5
~michal8522@vp.pl
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Auto kupiłem os sąsiada, egzemplarz bardzo zadbany pod względem technichnym jak i wizualnym. Do końca służył wiernie byłem na wielu spotkaniach trabanciarzy, super spotkania miła atmosfera polecam. Trabi nigdy mnie nie zawiódł, ale dbałem o niego bardzo więc chyba się odwdzięczył za to, tzn; wymieniałem wszystko na bieżąco jak coś wymagało naprawy lub regulacji to natychmiast było to naprawiane.
3,2
~michal8522@vp.pl
Trabant 1.1
Universal 1.3 58KM 43kW
Auto kupiłem od kobiety, ogólnie było bardzo zaniedbane, brudne itd aż nie mogłem uwierzyć że kobieta jest w stanie tak zaniedbać auto. Ale jak naprawiłem wszystkie usterki, wyprałem tapicerkę i pożądnie wszystko umyłem to się okazało że jedak się nie myliłem że warto było kupić to auto.
3,0
~Martin
Trabant 1.1
Universal 1.1 41KM 30kW
auto dla konesera czlowieka z pasja i umiejetnosciami zwykly zjadacz chcleba powinien sobie odpuscic zakup tego autka bo moze je puzniej nie potzrebanie przeklinac a Trabanciki juz tak maja poprostu trzeba przywyknac przygotowac dosc groby portfel i miec sie na bacznosci mimo9t o kocham mojego Trabanta mimo tego z z powodu problemow z rozruchem obojetnie czy to zima czy lato musze wychodzic z domy pol godziny wczesniej zeby rozpoczac procedure...
3,0
~Emilo
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Małe zwinne miejskie autko. Na szczęście mój tata był właścicielem tego auta od 1995r i zawsze pomoże bo ma jego budowę już w małym paluszku :D Trabi to cud niemieckich inżynierów :D Tylko szkoda że ta skrzynia jest 4 biegowa :P Bagażnik jak na takie małe autko jest dość duży, bagaże 4 osób na tygodniowy wyjazd mieszczą się idealnie :]
4,1
~bartek
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Bardzo sympatyczny samochód. Polecam dla młodego kierowcy. Auto wzbudza zainteresowanie na drodze. Jeśli się o Trabanta dba, to Trabant potrafi się odwdzięczyć. Miałem w swojej karierze już 3 Traby. Zaczynałem od 601, później jeździełm 1,1 Kombi, a teraz śmigam 1,1 Limuzyna. Z każdym wiąże się wiele wspomnień i przygód. Co prawda, powoli zaczynam myśleć o zmianie, ale głównie z powodu, że chcę się przesiąść do czegoś większego. Trochę boję...
2,9
~Wojtek - wbktrabi@wp.pl
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Auto kupiłem w 2000r. w świetnym stanie za (uwaga!) 4500zł. Do tego założyłem LPG za 1300... Sprzedałem w III 2006 za 400zł... (nabywca, który wcześniej jeździł Polonezem Caro 1.6, stwierdził, że ciaśniej, ale kultura pracy auta bije poldka na głowę....). Ogólnie okrążyłem nim 3 razy kulę ziemską, psuł się umiarkowanie rzadko, a gdyby nie korozja i zużyte sprzęgło to może bym nim jeździł do dzisiaj. Nie żałuję, że go kupiłem, bo to była...
3,5
~Sławek
Trabant 1.1
Universal 1.1 41KM 30kW
Za te pieniądze... I powiem wam jeszcze, że właśnie kupiłem drugiego! Naprawdę nie znajdziecie bardziej wyróżniającego się z tłumu nowoczesnych (tak naprawdę bardzo podobnych do siebie i jeszcze bardziej plastikowych niż trampek) aut niż właśnie TRABANT!
4,0
~skibob skibob-00@o2.pl
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
autko piekne wizualnie!!! kultowe i robione okrutnie masowo co ma swoje konsekwencje po paru latach uzytkowania! auto przynosi wiele frajdy i na dzien dzisiejszy na nic innego bym go nie zamienil. a do ewentualnej awaryjnosci trabiego trzeba sie przyzwyczaic!
3,3
~bolid
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Dobra ocena ponieważ ten egzemplarz bardzo dobrze mi się prowadzi. Mogę nim jechać dłuższą trasę bez ogromnego zmęczenia. Da się go "czuć", wiadomo co może osiągnąć a co nie; bardzo ułatwia to jazdę. Tworzywowe grube płyty poszycia bardzo znacząco usztywniają konstrukcję pojazdu. Przekonałem się o tym po dwukrotnym parkowaniu pań samochodami segmentu B i C w moim bagażniku, tudzież "kolizji" z Peugeotem 306 (prawe przednie koło + błotnik):...
3,5
~Trampek75@o2.pl
Trabant 1.1
Universal 1.1 41KM 30kW
Swietny klasyk i styl jakiego nigdzie już nie kupisz. Zeby auto kochac musisz je poznać, żeby je poznać musisz przy nim grzebać, a żeby grzebać musi ci się psuć! Pod względem awaryjności o niebo lepiej od 126p, dużo trwalszy napęd i kultowa stylistyka. No i ten niesamowity bagażnik...
Trabant 1.1