Szukaj

Lista ocen Volkswagen Crafter (22) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Pokaż filtry
2,0
~Krzysztof
Volkswagen Crafter I
Furgon długi rozstaw osi 2.5 TDI 136KM 100kW
Ten element, poza usterkami do jakich doszło w tym samochodzie myślę że wypada najgorzej. W egzemparzu z 2007 roku czyli naszym pierwszym Crafterze nie udało się zejść z najniższym spalaniem poniżej 12,00L. Testowałem auto osobiście zanim jeszcze je zabudowaliśmy, miałem kilka kursów, zrobiłem może 2-3 tyś kilometrów częściowo na pusto i wtedy nie spaliłm mniej niż chyba 12-12,3L. Wpierw myślałem, że jest to kwestią małego przebiegu i wraz z...
4,0
~drozdzik
Volkswagen Crafter I
Kombi 2.5 TDI 136KM 100kW
Tamat morze... Po pierwsze sprawdzmy wagę naszej nogi i styl jazdy.. Po drugie warunki w jakich testujemy nasze spalanie - rodzaj terenu, pogoda, rodzaj i masa ładunku.. Po trzecie jedno z ważniejszych - przełożenie tylnego mostu !! Mało kto o tym pamięta. Najszybsze dostepne w crafterach to 48:13 - będzie szybszy i mniej palił - teoretycznie.. Co do cen serwisów i części to tragedii nie ma. Ja do mojego Crafterka kupuję przeważnie oryginalne...
4,0
~C-matix
Volkswagen Crafter I
Furgon długi rozstaw osi przedłużony zwis 2.5 TDI 136KM 100kW
Zużycie paliwa jest adekwatne do stylu jazdy, jedziesz z ładunkiem 1,5T 100km/h spalanie 11, jedziesz 90km/h spalanie 10l, jedziesz 120km/h spalanie 12,5, Generalnie chodzą opinie o paliwożerności crafterów i nowych sprinterów , ale przecież to dużo wieksze auto, wyższe, szersze, szersze opony, cięższe . Fakt sprintery spalania ok 10% mniej ale silnik jest tam 4 cylindrowy a nie 5 cylindrów a wszystko trzeba wykarmić.
3,0
~Zygi007@poczta.onet.pl
Volkswagen Crafter I
Kombi 2.5 TDI 164KM 121kW
Wiec auto mam od 3 tys. km więc dociera się. Nawyki mam takie że na trasie nie jeżdze za TIR-ami tylko raczej przd osobówkami, a w niemczech latam 120-150km/h co daje efekt powyżej 13l. Miasto wyszło max. 15l, trasa minium 11l ale liczę że za 10-20 tys km się zmniejszy wtedy zajrzę tu i dodam co nieco -)). UWAGA - auto posiada karygodnie mały bak 75 l - bez opcj jego powiększenia - przy ostrej jeżdzie trzeba tankować co 500km !!!
1,0
~Marcin
Volkswagen Crafter I
Furgon długi rozstaw osi 2.5 TDI 109KM 80kW
Tutaj to Bardzo słabo, po pierwsza auto drogę w zakupie. Silnik 2.0 TDI jest bardzo awaryjną jednostką w porównaniu z 2.3 z Mastera czy też Ducato, co generuje mnóstwo problemów i kosztów. Crafter również dużo pali po mimo mniejszego silnika , spala średnia 2 litry więcej na 100 km niż konkurencja
2,0
~Kierowca po 1,1 mln km
Volkswagen Crafter I
Furgon średni rozstaw osi 2.5 TDI 136KM 100kW
W zakupie Crafter jest droższy od Tansita o 20 tyś, od Mastera o 25 tyś. Ceny katalogowe są dla frajerów, ja podaje różnice po upustach. U VW dostałem 11 tyś. Spalanie 9.5 l dla jazdy 50% z towarem i 50%pusty po rozładunku. Wiekszość to trasy 600 do 800 km.
3,0
~Rafaello9900
Volkswagen Crafter I
Kombi 2.5 TDI 136KM 100kW
Na początku jak był nowy palił dużo - około 15 l na 100 przy ostrej jeździe. Teraz max pali 13.5 l na klimie i powyżej 3500 obrotów. Cięzary woże rzadko. Ale przeglądy to masakra. Za mały przegląd - wymiana oleju i filtrów ponad 1000 zł
2,0
~Piotr
Volkswagen Crafter I
Furgon długi rozstaw osi 2.5 TDI 136KM 100kW
110 km/h trasa11,5-13,5 L miasto nie mam okazji spr...może i dobrze...trochę dużo przy 75l zbiorniku...przeglądy...nie mało.....naprawy drogie i częste (brak części zunifikowanych z VW...znowu Mercedesem.... zalatuje)
2,0
~zawiedziony
Volkswagen Crafter I
Podwozie pojedyncza kabina długi rozstaw osi 2.5 TDI 136KM 100kW
Wyjątkowo paliwożerny silnik. Chyba że komuś odpowiada jazda w trasie z prędkością 80-85 km/h. Jeśli jednak wyjechać na autostradę i utrzymywać ok 110km/h, należy łapać się za portfel.
3,0
~tojfel
Volkswagen Crafter I
Kombi 2.5 TDI 136KM 100kW
auto z kontenerem wiec opor dosc duzy.przy 90 na trasie w granicach 11 l, przy 130 na autostradzie 15-16, auto nie jezdzi po miescie wiec nie ma jakis danych
Volkswagen Crafter