Szukaj

Lista ocen Volkswagen Crafter (20) - Układ jezdny

Pokaż filtry
4,0
~Krzysztof
Volkswagen Crafter I
Furgon długi rozstaw osi 2.5 TDI 136KM 100kW
Uważamy w firmie, że to na razie najlepszy samochód pod tym względem jaki mieliśmy w firmie. Dosyć precyzyjny, komfortowy (samochód bez pneumatycznego fotela), dobra jakość łożysk - chyba nie wysiadło jeszcze żadne przez ten cały okres eksploatacji (może jakieś jedno), zawieszenie wytrzymało około 140000-160000km, później była wymiana łączników stabilizatora i innych elementów zawieszenia - dodam, że auto u nas w firmie jeździ cały czas...
2,0
~Kierowca po 1,1 mln km
Volkswagen Crafter I
Furgon średni rozstaw osi 2.5 TDI 136KM 100kW
Standardowy czyli bez wzmocnienia w postaci dodatkowego resora lub miechów powietrznych zbyt miekki. Najlepiej zamówić Crafter fabrycznie wzmocniony. Jesli we własnym zakresie wzmocni się zawieszenie przepada gwarancja. Salon-diler nie może modyfikować zawieszenia - absudr VW. Wszystkie poprzednie samochody wzmacniałem miechami u dilera a producent honorował gwarancje Ford, Renault i Iveco.
4,0
~Zygi007@poczta.onet.pl
Volkswagen Crafter I
Kombi 2.5 TDI 164KM 121kW
Zawieszenie sprężyste, ale nie jest twarde, mam fotel pneumatyczny więc on pochłania wszystkie małe i duze drgania, natomiast auto jest stabilne (puste) na zakrętach - zawsze chroni seryjny ESP , mimo 7 metrów dł. nie buja na boki dzięki tylniemu napędowi, dużej masie własnej 2200kg i szerokim oponom 235 ! Ale po załadowaniu po dach auto jest wysokie i wtedy na zakrętach trzeba uważać !
2,0
~Marcin
Volkswagen Crafter I
Furgon długi rozstaw osi 2.5 TDI 109KM 80kW
Tutaj ok, ale szybko zużywają się końcówki i inne elementy zawieszenia przedniego. Pompa wspomagania wytrzymuje max 170 000. Generalnie powadzi się dobrze i pewnie trzyma się drogi. W zakrętach gorzej niż Ducato i master bo ma wyżej umieszczoną podłogę (tylni napęd)
1,0
~gumisz@epf.pl
Volkswagen Crafter I
Furgon długi rozstaw osi 2.5 TDI 164KM 121kW
po 60 tyś zawieszenie robota całego przodu dodam ze wziełem model ze wzmocnionym zawieszeniem i nierozumiem czemu poleciało nastepnie po 90 tys tez to samo ? ciek most ale zrobili w salonie za 30% wartości (pewnie fabryczna wada ale dlaczego wzieli wogóle pinądze niewiem .
5,0
~drozdzik
Volkswagen Crafter I
Kombi 2.5 TDI 136KM 100kW
Rewelacja - nic dodać nic ująć.. Tak naprawdę to nie prowadziłem nigdy lepszego \"busa\" a jezdziłem wieloma. Jest to także pierwszy bus z ESP w standardzie i jedyne co mnie w nim denerwuje to brak możliwości wyłączenia go choćby do prędkości 40km/h - cóż bezpieczeństwo
3,0
~zawiedziony
Volkswagen Crafter I
Podwozie pojedyncza kabina długi rozstaw osi 2.5 TDI 136KM 100kW
Po pierwszych 3 miesiącach już trzeba było wymienić końcówki drążków i już dawała o sobie znać kolumna kierownicza. Od 1-go kilometra po wyjeżdzie z salonu, dochodziły do kabiny lekkie stuki.
1,0
~szymon
Volkswagen Crafter I
Furgon długi rozstaw osi 2.5 TDI 164KM 121kW
zawieszenie po wpadnięciu w dzurę sie sypie po remoncie (przedniego zawieszenia ) stukot dalej okazało się ze to koluman kierownicy ( znajomi 3-ech ten sam problem )
1,0
~Szymion
Volkswagen Crafter I
Furgon długi rozstaw osi 2.5 TDI 164KM 121kW
miałem podobno zamówiona wersja wzmocniona ford transit o 150 tyś lepsiejszy , co 50 tyś wymiana zawieszenia przód (wzmocnionego ) nigdy nie był przeładowany
3,0
~tojfel
Volkswagen Crafter I
Kombi 2.5 TDI 136KM 100kW
wieczne stuki...ponoc tak tu jest wg serwisu ( mamy jeszcze peugeota boxera w ktorym ladniej i kulturalniej pracuje zawieszenie
Volkswagen Crafter