Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf III (834) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 991 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~starszak
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 D 65KM 48kW
Bardzo dobrze znosi nasze drogi.Mam go bardzo długo,zrobilem już trochę kilometrów i nie wymienialem absolutnie nic w zawiaszeniu.Już choćby ze starości mogłoby sie coś zepsuć.Nic nie stuka.Przeglądy przechodzi bez problemu/rzetelne/Jeżeli chodzi o charakterystykę to jest dobrze zestrojone do silnika.Bałbym się nim szybciej jechać ale do mocy 64 koni jest ok.No może jest trochę za twarde,tu taka dygresja,to jest rzecz gustu ale nie wiem...
5,0
~SYNCRO 4x4
Volkswagen Golf III
Kombi 1.9 TDI Syncro 90KM 66kW
4x4- super rzecz!! Miełem możliwość porównania na profesjonalnym sprzęcie Datron: Przyspieszenie na sniegu do 20 kmh około 2 razy lepsze niż identyczny Golf 4x2, wartości przyspieszeń (m/s^2) dwukrotnie większe! Podobnie na asfalcie. Ale czas rozpędzania do 50 km/h juz większy- zaczyna tracić po starcie ze względu na masę. Sam start bez poślizgu (lepszy niż w BMW 320 24V). Jak ktoś chce wyniki badadń porównawczych (wartości, wykresy) to :...
3,0
~HM
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TD 75KM 55kW
Prowadzi się dobrze. można szybko wchodzić w zakręty. nie ma tendencji do zarzucania tyłem - przy zbyt szybkim wejściu w zakręt co najwyżej lekko ucieknie tył, co jest bardzo łatwe do opanowania i nie ma tendencji do wpadania w poślizg. Duża róznica w stosunku do np opla astry pierwszej generacji, w której przy dynamicznym skręcie koła szyrały o asfalt a przód jechał prosto. AWARYJNOŚĆ: sworznie wachaczy wytrzymują około 30 tys. wiadomo...
4,0
~Krzysztof
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Układ jezdny jest w porządku, jasne że do komfortu Passata B5 to mu brakuje ale za to jest tani w naprawach i bardzo trwały.Dla zainteresowanych kupnem jedna rada:zawsze przy wymianie elementów układu jezdnego(zawieszenia,układu kierowniczego) nie kierować się ceną i nie kupować najtańszych dziadowskich zamienników tylko może i droższe ale dobrych renomowanych marek bo tylko to daje pewność i garancje że nie będziemy musieli wymieniać ich co...
4,0
~gcs@onet.pl
Volkswagen Golf III
Hatchback 2.0 116KM 85kW
Moj samochód został sprowadzony z Berlina i od samego poczatku posiadał obniżone zawieszenie Koni -60/-60 + felunek Borbet 215/40/16. Niestety nie musze mówić co to znaczy na naszych drogach. po prostu meczarnie. jeździ się jak na taczce, a każdy kamyczek pod kolami przenosi się na kabinę. trudno miec pretensje do samochodu biorac pod uwagę po jakich drogach jeździmy. Za to w trasie sprawuje się doskonale. Bardzo dobrze trzyma się zakrętów. za...
5,0
~GBK [katowiczanin@tlen.pl]
Volkswagen Golf III
Kombi 1.8 90KM 66kW
W 13-letnim aucie, bo tyle ma w momencie pisania tego komentarza moj samochod i przy przebiegu 150K km nie moze juz byc idealnie, ale zakladajac wymiane wyeksploatowanych czesci typu amortyzatory, tuleje itp. wszystko pracuje sprawnie i samochod pewnie sie prowadzi. Zainwestowalem w amortyzatory i sprezyny obnizajace o 40mm i o sportowej charakterystyce - samochod prowadzi sie teraz superstabilnie, choc strata komfortu jest oczywista. Nie...
3,0
~Dża
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Ciężko opisać wrażenia z jazdy GOLFEM. Auto ma tendencję do przechyłów i czasami jest nieprzewidywalne. Moja wersja NIE posiada wspomagania kierownicy oraz stabilizatora poprzecznego. Tak sobie Niemcy wymyślili. O ile jazda w dwie osoby to nie problem, o tyle w 4 wymaga niezłej siły w rękach. Oczywiście negatywnie odbija się to na możliwości manewrowania. Generalnie prowadzi się lepiej od Renault Clio 1 i troszkę gorzej od Astry F ze...
5,0
~ZPT_VR6_R
Volkswagen Golf III
Hatchback 2.8 VR6 174KM 128kW
Mieszkam w gorach i auto ma okazje pokazac co potrafi jesli chodzi o pokonywanie zakretow-jest bardzo dobre. Zawieszenie twardsze i nizsze niz w Golfach ze slabszymi silnikami. Nie oczekuje komfortu po nim chociaz z tym i tak nie jest zle. Twardosc w stosunku do mocy jest OK. Na sliskiej nawierzchni przydatna jest kontrola trakcji, chociaz na dobrych zimowkach delikatne ruszanie pod gore nie powoduje jej uruchomienia. Wspomaganie kierownicy...
4,0
~bigbig
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.6 75KM 55kW
Zależy od oczekiwań kierowcy, o komforcie w stylu aut Meganka, Xsara, nawet Escort można zapomnieć, przy niskoprofilowych oponach prawdziwy wóz drabiniasty, choć trzeba przyznać, że jak na takie małe autko świetnie trzyma się drogi. Mimo, iz golfik jest ze wspomaganiem bardzo dobrze da sie nad nim panować, oczywiście przy rozsądnych prędkościach. Nie jest specjalnie ani pod ani nadsterowny, np.: meganka w szybciej pokonywanych zakrętach nieźle...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf III
Średni koszt przejechania 100 km
32,67 zł
5,9
l/100km
8,5
l/100km
10,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~darryl@wp.pl
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Prowadzi sie super, mam okazje jezdzic sluzbowymi autami, a za granica wypozyczanymi i wracaja do mojego golfa, nie mam zarzutow (na pewno w duzej mierze to kwestia wyczucia, mialem na to pare lat). Draznia troche stuki, najczesciej pierdoly, ale robic trzeba - polskie drogi. Co wazne, zawieszenie jest bardzo twarde, nie ma komfortu na przejazdach kolejowych czy dziurach. Taki urok, czuc wszystkie nierownosci. W zakretach rewelacja.
Volkswagen Golf III