Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf IV (117)

Pokaż filtry
4,5
~Paweł
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 100KM 74kW
Silnik toporny i mocny. Raczej nie do zajechania, ale trzeba dbać o regularne wymiany oleju. Trzeba się liczyć, że popowtryski po przejechaniu 300 - 350 tyś będzie trzeba wymienić lub zregenerować - to duży koszt ale raczej jednorazowy. Sprzęgło razem z dwumasą też wytrzyma ok 300 tyś. To największe wydatki jakie mogą się przytrafić, ale trzeba wiedzieć że to kwestia eksploatacji samochodu - części się zużywają, a auto nie jest nowe. Po za... (Silnik)
4,9
~Niki
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 100KM 74kW
W porównaniu do innych,nowszych i droższych aut (oczywiście porównując auta tej samej klasy) producent golfa w tym modelu nie oszczędzając na kosztach produkcji,zadbał o jakość i precyzje wykonania.Do dziś jeżdżę tym autem,gdyż 5 jest dla mnie niewypałem golfa,tak samo brzydka w środku jak i z zewnątrz,6 podoba mi się do momentu otwarcia drzwi,gdyż zbytnio wnętrze przypomina Fiata,a na 7 po prostu mnie nie stać.
3,6
~Mariusz
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 100KM 74kW
Mechanicznie prawdziwy niemiecki czołg,wytrzymały i niezawodny.Całośc psuje karoseria,korozja tylnej klapy,gromadzenie się lodu między przednimi błotnikami a drzwiami co czasami uniemozliwia ich otwarcie,ratuje ciepła woda.Welurowe uszczelki drzwi które wycieraja progi aż do gołej blachy.
4,2
~adrep21
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 100KM 74kW
Nie dałem 5, chociaż nie sprzedam tego samochodu, aż się rozpadnie w pył, tylko dlatego, że w pracy jeżdżę BMW E46 320d i muszę przyznać, że to jest samochód! No ale ile kosztuje w porównaniu z takim golfem. Czytając te wszystkie opinie nie mam pojęcia jak to działa. Czy VW wypuszczał z fabryki co drugi porządny samochód? Mój jest naprawdę świetnym egzemplarzem, nie mogę na niego powiedzieć złego słowa. Dbam o niego, co 15tys jeżdżę do...
3,5
~jachukruk
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 100KM 74kW
Trochę różnych usterek, ale ogólne wrażenie dobre. Na co dzień jeżdżę po mieście i do tego samochód jest odpowiedni. Jedyne co mi doskwiera do długi czas rozgrzewania. W trasie przy większym obciążeniu niestety nie najlepiej się zachowuje.
4,6
~MuryJerycha
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 100KM 74kW
kompakt kombi i TDI to świetne połączenie. Autko jest pakowne, bezawaryjne i bardzo oszczędne Zawieszenie dobrze znosi polskie drogi a silnik dobrze znosi polskie paliwo (i niech ktoś nie opowiada, że na tzw. dobrych stacjach można bezpiecznie tankować- po prostu jest tylko drożej). Ceny części wysokie, na szczęście są zamienniki. Utrata wartości niewielka. Kolega ma Alfe 156 ten sam rocznik, kupił drożej ode mnie teraz wartość Alfy jest...
4,2
~właścicel golfa
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 100KM 74kW
Bardzo przyjemny samochód. Daje dużą satysfakcję z jazdy. Bardzo polecam wersję z tempomatem i podłokietnikiem. Na długie dystanse bez tempomatu ciężko. Pod względem właściwości jezdnych, dynamiki, precyzji wykonania itp. jest bez porównania lepiej niż w autach "z wyższej klasy" np. mondeo czy laguna. Znajduje to odzwierciedlenie w cenach - nowszą i lepiej wyposażoną lagunę można kupić taniej niż golfa!
4,4
~ManiekZZR
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 100KM 74kW
jest to auto bezawaryjne a przy tym dynamiczne, silne i oszczędne jeśli zdecydujecie się na używane auto z grupy vw/audi to kupcie je tylko z dieslem 1,9 101, 130 lub 150 koni dodam, że jednostka 1,9 Tdi 101 koni jest produkowana po dzień dzisiejszy jako odmiana 105 konna
3,9
~Grzesiek
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.9 TDI 100KM 74kW
Witam, w ciągu 4 lat miałem dwa golfy z silnikiem AXR (101KM). Pierwszy z dość niepewną przeszłością (najprawdopodobniej miał małą stłuczkę i cofnięty licznik) był w moich rękach 2 lata i przejechałem nim 30 tys kilometrów. Z poważniejszych napraw była regenerowana turbina koszt 850 zł + montaż 350. Po naprawie była wielka poprawa w dynamice, więc nie żałowałem tych pieniędzy. dodatkowo samodzielnie wymieniłem tuleje tylnej beli amortyzatory...
2,5
~Estepepe
Volkswagen Golf IV
Kombi 1.9 TDI 100KM 74kW
Jeżeli nosicie się z zamiarem zakupu Golfa IV 1.9 TDI, który ma przejechane więcej niż 250 000 km, to liczcie się z tym, że na 100% nabędziecie mniej lub bardziej (zwykle bardziej) zajeżdżony egzemplarz, w który bardzo szybko trzeba będzie włożyć kilka tysięcy złotych. Mity o tym, że TDI to silnik latami nie wymagający większych napraw powielają chyba tylko ludzie wstydzący się tego, ile kasy kasy pchają w samochód warty teraz przy dobrych...
Volkswagen Golf IV