Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf V (279) - Silnik

Na liście zabraknie 190 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~pawel
Volkswagen Golf V
Hatchback 2.0 TDI 140KM 103kW
Ku mojemu zaskoczeniu silnik 2.0 tdi 140 km sprawuje się dobrze pod warunkiem że o samochód sie dba. moim zdaniem negatywne opinie co do tego silnika sa przesadzone. Jak to w zyciu ile ludzi tyle opini. Mechanicy odradzaja, czlowiek sie zastanawia. dzis wiem po uplywie czasu ze mechanik odradza tak na prawde kazde auto. Bylem użytkownikiem golfa 4 1.4 w benzynie. Gdy przymierzalem sie do kupna auta słyszałem nie kupuj 1.4 bierze olej pada...
5,0
~djseba3
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 i 16V 75KM 55kW
Silnik 1.4 16V BCA nie ma wady odmy. Co 10 tys km zmieniam olej (Mobil 5W50). Przy jeździe do 3,5tys obr oleju ubędzie może z 1mm na 10tys km. Jazda autostrada powyżej 4tys km - na 10k km ubędzie pół miarki na bagnecie. Konieczne było kupno oringów odmy (18zł) -ciekł olej. Auto przejechało już ponad 70tys km na gazie. Po tych 70k km na gazie zaczął wypadać zapłon, przy -15 gasł po przełączeniu na gaz ( załączanie przy 56stopni). Po...
4,0
~Etranger.
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.9 TDI 105KM 77kW
Silnik BXE ma wystarczającą moc jak do codziennej jazdy. Ponieważ jeżdże po Francji, gdzie kultura na drodze, wyprofilowanie jezdni oraz dynamika ruchu nie wymaga śmiercionośnych manewrów, tak jak na polskich \"drogach\", więc z mocy i spalania jestem bardzo zadowolony. Silnik w zasadzie cichy w zakresie obrotów 1,5-3rpm. Podobać się może buczenie przy wchodzeniu na wyższe obroty. Jest to niewysilona jednostka, którą oceniam jako trwałą. To...
5,0
~D
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 TSI 122KM 90kW
To najlepsze co jest w Golfie! Silnik TSI 1.4 z 122 koniami robi wrażenie. Elastyczność lepsza niż w dieslu. Ciągnie równo już od 1500 obrotów. Jak naciśnie się mocniej pedał gazu, to robi się miło. :) Przed zakupem porównywałem wersję TSI 140 i 122 konie. Wrażenia z wersji 140 koni. Ma niewiele większą "wyczuwalną" moc, ale pojawia się ona przy wyższych obrotach. Silnik jest cięższy o kilkadziesiąt kilogramów, a auto więcej spala. Czyli...
4,0
~arczii91
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.6 FSI 115KM 85kW
Silnik najlepiej nadaje się do spokojnej jazdy - wtedy widać ekonomiczność silnika FSI i można osiągnąć na trasie spalanie na poziomie 5,0 l/ 100 km benzyny 98. Niestety, gdy ktoś lubi dynamiczną jazdę lub często jeździ po autostradzie, to odradzam silnik - przy dużym obciążeniu auto zasysa duże ilości paliwa. Dla przykładu autostrada przy 140km/h to niemal 10 l/100 km benzyny 98. Podobnie w mieście. Poza tym pomimo 115 km przy wyprzedzaniu...
5,0
~stefanator
Volkswagen Golf V
Hatchback 2.0 GTI 200KM 147kW
Silnik turbo, bezpośredni wtrysk. Minus to konieczność zalewania Pb 98 ( na 95 ecu obcina moc). Bardzo elastyczny - praktycznie brak turbo dziury. Zbiera się lepiej niż diesel- poniżej 2000obr. Na hamowni seria wyszła ponad 210KM po \"chipie\" 250KM. Z taką mocą na co dzień ciężko spotkać godnego rywala na ulicy. Jedyne wady to konieczność wymiany popychacza wysokociśnieniowej pompy paliwa co ok 30tys. km. I co ok 80tys. rozciąga się...
4,0
~Piotr
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.9 TDI 105KM 77kW
Kilka słów wstępu: Wypowiedzi i komentarze o tym, że Volkswagen Golf jest autem kiepskim i ma dużo awarii i w ogóle same nie, to z pewnością wypowiedzi tych zazdrosnych osób, które nie mogą sobie pozwolić na kupno takiego auta i w ten sposób czy to chcą się pocieszyć, czy dowartościować jakoś, w każdym razie na pewno mijają się z prawdą i świadczą o kompleksach niektórych użytkowników aut innych marek. Silnik pracuje wyśmienicie, jak to w...
5,0
~janez
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 TSI 122KM 90kW
To bez wątpienia największy atut tego samochodu. Silnik działa zupełnie inaczej niz w klasycznych benzynówkach, to takie połączenie najlepszych cech diesla i benzyny. Jedynym mankamentem jest to, ze dość trudno wyczuć go by jeździć średnio... Silnik nadaje się albo perfekcyjnie do ekodrivingu (elastyczny, 6 biegóe, wystarczajaca elastyczność do sprawnej jazdy w mieście przy 1500 - 2000 obrotów) albo do szaleństw (cały czas działające turbo, i...
1,0
~zawiedziony
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.6 FSI 115KM 85kW
Silnik zmuszony jestem ocenić bardzo negatywnie. Po pierwsze przy przebiegu 115 tys km w żadnym aucie napędzanym na łańcuch,nie powinna być jego trzecia wymiana- dwa razy jakiś defekt napinacza, teraz komplet z jakimś wariatorem- bagatela 6 tyś zł wymiana. Vw nie wymienia tego w ramach gwarancji, bo twierdzi, że to jest element eksploatacyjny- KPINA!!!! dWA RAZY WYMIENIAŁEM SONDĘ nox!!!! - NIE MA NA RYNKU TANIEGO ZAMIENNIKA- koszt 1800 zł. A...
5,0
~kristatos
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 TSI 122KM 90kW
To ze względu na ten element zdecydowałem się zakupić to auto. Silnik to prawdziwa perełka, mocny, elastyczny, oszczędny o wysokiej kulturze pracy (jak na te klasę). Połączenie najlepszych cech diesla i jednostki benzynowej. Znakomicie ciągnie już od 1500 obr. i w odróżnieniu od diesla zabawa nie kończy się na 4 tys. obr. Mała turbina o niewielkiej bezwładności i umieszczona bardzo blisko kolektora wylotowego zapewnia natychmiastową reakcje...
Volkswagen Golf V