Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf V (215) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 254 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Etranger.
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.9 TDI 105KM 77kW
Samochód nie jest tak cichy jak limuzyny klasy accorda czy legacy. Nie jest jednak w nim głośno. Mogłoby być o 10-20 dB ciszej, ale to już można zorganizować sobie we własnym zakresie. Dobry warsztat dobierze lekkie i dobre materiały wygłuszające. Szczególnie komory silnika, nadkoli oraz drzwi bocznych. Na tych elementach zaoszczędzono przy uszczelnieniach. Długotrwała jazda z prędkością obrotową silnik około 2rpm nie jest męcząca. Trochę daje...
3,0
~djseba3
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.4 i 16V 75KM 55kW
Słychać zawieszenie, szum z nadkoli. Buczy tłumik- tutaj VW nie popisało się. Wg książki serwisowej cały układ wydechowy należy wymienić po 60 tys km :) cieniutka rura tłumika nie tłumi tak jak powinna. W starym golfie 3 tdi po spawaniu tłumika z grubych rur, założeniu strumienicy, tłumika remus wydechu wogole nie było słychać. Tutaj buczy przy przyśpieszaniu oraz obrotach 1800-2100, 2800-3300. Golf mógłby być lepiej wyciszony. Ściana...
5,0
~apli2
Volkswagen Golf V
Kombi 1.4 TSI 122KM 90kW
No, tu mogę z czystym sumieniem postawić 5. komfort akustyczny z całkiem innego segmentu. do tej pory ostatnie trzy auta - Astra i dwa focusy /wszystkie z salonu /wyciszałem dodatkowo matami bitumicznymi - skutek odczuwalny ale średnio zadowalający, może maty powinny być np. dynamat ale drogie pioruńsko.Podczas podróży autostadą tempomat na 140 i cisza. Cholera, zrobiło to na mnie takie wrażenie, że aż wyłączyłem radio,które zresztą ma świetne...
2,0
~GRAMMY
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.9 TDI 105KM 77kW
Zimny silnik-katastrofa (tak jak inne samochody z VW GROUP) Na ciepło Słychać go ale już nie tak bardzo bo jest zagłuszany przez opony. Kolejna katastrofa. Słychać każdą nierówność i szum opon. Na dłuższą jazdę staje się nieznośne. VW postanowił rozwiązać problem i zamiast wygłuszyć środek...zrobił bajer zgłaśniania radia podczas szybszej jazdy. Bezszens absolutny. Bajer dobry tylko że najpierw wyciszenie a potem zabawa z radiem. Oceniam...
3,0
~WonszRzeczny
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.9 TDI 105KM 77kW
Chyba najsłabsza strona tego samochodu. W kabinie nie jest zbyt cicho, ale ogłuchnąć też się nie da. Da się wyraźnie usłyszeć charakterystyczne klekotanie. Powyżej 3 tyś obrotów, silnik generuje słyszalne wycie co może być uciążliwe. Auto generalnie nie skrzypi, nie stuka nie puka. Ewentualnie na początku jazdy, pod wpływem mrozu niektóre plastiki zaczynają trzeszczeć ale potem wszystko wraca do normy.
4,0
~Hubert.
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.9 TDI 105KM 77kW
Tutaj jest różnie, bo ogólnie samochód jest wyciszony dobrze biorąc pod uwagę szum powietrza, opon, czy podczas opadów deszczy, niestety trochę mógłby ciszej pracować silnik, szczególnie jak jest nierozgrzany, no ale do jest Diesel więc trzeba się przyzwyczaić. Nie chcę nikogo zrazić, bo nie jest to uciążliwy hałas i można bez trudu jeździć w dalekie trasy, no ale jakieś wady musi mieć :)
3,0
~john
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.9 TDI 105KM 77kW
Wyciszenie jest przeciętne głównie z jednego powodu - silnik jest bardzo głośny i mocno słychać go w kabinie (mówiąc wprost - kultura pracy przypomina traktor). Całkiem nieźle spisuje się pod tym względem podczas prędkości autostradowych, gdzie nieco cichnie, w mieście dźwięk silnika jest za to bardzo męczący, ma się wrażenie, że prowadzi się samochód z innej epoki.
4,0
~serj
Volkswagen Golf V
Hatchback 1.9 TDI 105KM 77kW
Silnik słychać w kabinie, ale bez dramatu. Zawieszenie u mnie jest ok, więc tutaj nie ma na co narzekać. Mocną stroną vw w porównaniu do fiata jest jednak wykonanie. Golf w odróżnieniu od konkurentów ze słonecznej Italii (miałem 6 fiatów) sprawia wrażenie dużo lepiej spasowanego- mam tu na myśli i zawieszenie i wnętrze- brak dziwnych niezidentyfikowanych dźwięków.
5,0
~Th_Cr
Volkswagen Golf V
Hatchback 2.0 TDI 140KM 103kW
Jak na silnik diesla, naprawdę ok. Do 150 km/h jest naprawdę przyjemnie. Przy dynamicznej jeździe, nie przekraczając obrotów silnika nielubianych przez diesle do środka dobiega miły dźwięk silnika, zachęcający do przyspieszania, choć oczywiście wprawne ucho bez trudu rozpozna, że mamy do czynienia z silnikiem o zapłonie samoczynnym.
5,0
~w1986@wp.pl
Volkswagen Golf V
Hatchback 2.0 TDI 140KM 103kW
Wyciszenie w kabinie jest bardzo dobre. Prawde mówiąc tylko gwałtowne przyśpieszanie powoduje wzrost hałasu w kabinie, który mimo to nie jest uciążliwy. Diesel to diesel - ma określoną charakterystykę pracy, aczkolwiek w tym modelu, przy niskich obrotach np. na światłach, zachowuje się naprawde zadziwiająco dobrze ( porównuje do silnika 1,9 TDi 130 PS)
Volkswagen Golf V