Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf VI (113) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 148 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~maestro100@wp.pl
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
jw APELUJĘ DO WŁAŚCICIELI NOWYCH VW, KTÓRZY MAJĄ PODOBNE PROBLEMY Z ASO VW FIRMOWANYM PRZEZ KULCZYK TRADEX O KONTAKT I JEDNOCZENIE SIŁ CELEM NAGŁOŚNIENIA SPRAWY W MEDIACH. JEDNOSTKA W BATALI Z ASO I IMPORTEREM W TYM PAŃSTWIE JEST BEZBRONNA ABSOLUTNIE NIE PRZEJMUJĄ SIĘ SĄDAMI ITP. EW. SPRAWĘ MOŻNA ZBIOROWO NAGŁOSNIĆ W: UOKIK, MEDIACH TV, WSPÓLNIE WYKUPIĆ STRONę W GAZECIE OGÓLNOPOLSKIEJ i tam opisać swoje przypadki po konsultacji z prawnikiem...
2,0
~Kuba
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.2 TSI 105KM 77kW
Albo ja mam pecha, albo ta wersja silnikowa słaba - bo pod tym względem jakaś porażka. 34.000 km - na gwarancji wymienione sprzęgło i dwumas..nieco wcześniej też na gwarancji naprawa wydechu (rozszczelnienie na wejściu do tłumika końcowego). Przy przebiegu 66.000 musiałem wymienić pompę wody - tylko dlatego że robił mi znajomy zapłaciłem 1000 PLN (w tym pasek, napinacz i rolki). Strach pomyśleć jak zacznie hałasować łańcuch...Spore oczekiwania...
3,0
~Kiki
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 160KM 118kW
Jak się coś psuję to od razu na maxa. Przy przebiegu 11tyś silnik zastrajkował i przy obrotach pow. 4tyś. tracił moc i sprawiał wrażenie jak by pracował na trzech cylindrach (kontrolka EPC). Po wizycie w serwisie zostały wymienione wtryskiwacze i świece. Pocieszam się tym, że jest to dość powszechny problem w silnikach TSI i nie jestem osamotniony z tym problemem. Co boli silniki TSI można przeczytać tutaj...
3,0
~Adam
Volkswagen Golf VI
Variant 1.4 TSI 122KM 90kW
Póki co mnie to nie osobiście to nie bolało pomimo już 320tkm przebiegu samochodu (prawdziwy!) i ponad 70tkm mojego użytkowania. Poprzedni właściciel wymienił silnik i zregenerował turbosprężarkę. To jednak był samochód służbowy...zatem nie wiadomo ile w tym winy samochodu a ile przyczyniły się do tego "czynniki pracownicze"
4,0
~Aleksander
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Wymiana rozrządu przy 160tys, aktualnie zepsuła się turbina tak więc na pewno będą jakieś koszty i elementy do wymiany ale jeszcze jestem przed wizytą w serwisie. Na regenerację/wymianę jestem od dawna przygotowany, straszono mnie, że po 150tys autka wysiadają. Rozrząd za mną, teraz turbina i pewnie kolejne 160tys przed golfem ;).
1,0
~jakoob.k@gmail.com
Volkswagen Golf VI
Hatchback 3d 1.4 TSI 122KM 90kW
59000 km zmieniony cały rozrząd, po 43 tyś pojawilo sie metaliczne stukanie silnika na niskich obrotach i 2 sek po odpaleniu samochodu, rozwiązanie problemu zostało znalezione przez aso po 7 mies zdazylem przejechac prawie 16 000 km z usterka kóra mogla spowodowac uszkodzenie silnika, poniewaz jest mozliwosc ze łańcuch spadnie ....
4,0
~wnekushow
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Wpadka VW z łańcuchem rozrządu trochę odbija się na reputacji tego silnika. Ale jak pisałem wcześniej - jak dbasz tak masz. Jeśli zadbasz o silnik i wymienisz rozrząd w czas i olej nie później niż 15 tys. na coś porządnego a nie pierwszy lepszy lepik na stacji, to samochód będzie służył.
4,0
~+ -
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Nie odnotowałem poważniejszych usterek. Co do eksploatacji: sprzęgło i koło dwumasowe nie są zbyt żywotne (przy 100.000km będę wymieniał), jeżdżąc dużo w trybie miejskim należy uważać na filtr cząstek stałych FAP (bardzo droga eksploatacja).
1,0
~echo
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 160KM 118kW
1. wyjazd z salonu, kierownica lekko w lewo podczas jazdy na wprost, korekta geometrii. 2. piski sprzęgła elektromagnetycznego pompy wody - brak rozwiązania 3. Zapala się kontrolka silnika i EPC raz na miesiąć - brak rozwiązania przez VW.
2,0
~Norbert
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Tu już gorzej, auto ma 260k km, zaczęło mi kopcić na siwo. Niby może być to turbo bo ma luzy, niby odma też już przepuszcza olej, dwumas zaczyna stukać, amortyzator z tyłu się wylewa więc też już długo nie pojeździ.
Volkswagen Golf VI