Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf VI (162) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 99 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~KrzysiekJ
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Jak na 6 biegow, uwazam ze 5 bieg jest zbyt dlugi w stosunku do 6. Do zachowania dobrego przyspieszenia trzeba ciagnac samochod na 5 biegu do ok 190 kmh i wtedy przejsc na 6 bieg, co w dalszym rezultacie pozwolilo osiagnac predkosc 214 kmh. Przekladnia w ruchu miejskim spisuje sie wysmienicie. Przelozenia 1-2 daja satysfakcje z prowadzenia uturbionego auta. 3-4 a nawet 5 bieg w zaleznosci od upodoban pozwala na plynne pokonywanie miast....
3,0
~tmichniewski@gmail.com
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.2 TSI 105KM 77kW
Taka sobie. Moim zdaniem ma źle dobrane przełożenia - na jedynce bardzo często zrywa przyczepność. Siódemkę wrzuca już przy 60km/h, ale w efekcie przy jeździe autostradowej jest głośniejszy. Wolałbym, aby najwyższy bieg był rzeczywiście nadbiegiem. Tu na siódemce można jeździć nawet 59km/h (tak robi DSG), więc widać, że producent tylko nastawił się na małe zuzycie paliwa. Dodatkowo ta skrzynia szarpie przy zmianie z 1 na 2 (efekt złego...
4,0
~wnekushow
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Skrzynia dość dobrze spasowana, sześć biegów, skok skrzyni średni. Cztery gwiazdki są dyskusyjne, z jednej strony skrzynia jak na auto ze swojego segmentu nie wzbudza zastrzeżeń i można jej dać maksa, jednakże jeździłem autami które mają w moim subiektywnym odczuciu trochę lepsze złożenie, np. benzynowa 2.0 Honda Accord, która ma bardzo krótki skok skrzyni i jeździ się nią pięknie jeśli o to chodzi.
3,0
~Kamil_D
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.6 102KM 75kW
Tak sobie, w Hondzie chodziła ciężej, ale była precyzyjniejsza. W Skodzie Fabii chodzi i precyzyjniej i lżej. U mnie potrafi haczyć wsteczny i dwójkę nieraz trzeba mocniej wbić, z resztą jedynka również. Co do wstecznego - czasami trzeba dwa razy wcisnąć sprzęgło zanim wejdzie. Po krótkiej jeździe Fabią jako aucie zastępczym spodziewałem się, że w Golfie będzie jeszcze lepiej - a tu lekkie zdziwienie.
4,0
~haka21
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Chciałbym napisać że jest idealnie jak w moich poprzednich VW ale nie jest. Rzadko ale jednak występujące kłopoty z wbiciem jedynki lub wstecznego , mam obawy przed szybką zmianą biegów zwłaszcza na trzeci . Dźwignia chodzi lekko opornie i bez wyobrażanej sobie przeze mnie precyzji. Można by powiedzieć że jest idealna ale nie dla kogoś z pozytywnymi doświadczeniami z volkswagenami w przeszłości.
5,0
~bledowski.robert@gmail.com
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 2.0 TDI-CR DPF GTD 170KM 125kW
Posiadam skrzynię manualną. Skrzynia chodzi bardzo lekko, bardzo szybko można zmienić bieg. Jedyny rzecz jaka nie podoba mi się w tej skrzyni to właściwie brak możliwości zredukowania z szóśtego biegu do czwartego. Załóżmy, że jedziemy sobie 100km/h ekonomicznie na 6 biegu, próbujemy wrzucić czwarty aby szybko kogoś wyprzedzić, niestety, skrzynia nam prawie nie pozwala.
5,0
~Artur
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Zaznaczyłem "doskonale" ale rzekłbym że jest prawie doskonale-to tylko z tego względy iż jestem bardzo wymagający:) Dwa razy na 1000 km zdarzylo mi się że wsteczny już powinien wejść a jednak nie wszedł i musiałem wrócić na luz i wrzucić bieg jeszcze raz. Poza tym dźwignia zmiany biegów pracuje charakterystycznie dla aut koncerny VW - długie skoki dzwigni i pewnie wchodzące biegi.
4,0
~Łukasz
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.6 102KM 75kW
mam dsg 7 z suchym sprzęgłem, czasem szarpnie, wiem że nie jest też trwałe jak stare japońskie skrzynie a serwis nie będzie tani ale z 2 strony działa płynnie i ogranicza zużycie paliwa a do tego mam drugie auto z silnikiem 1.6 110km i golf przy 102 koniach z tą skrzynią wydaje się autem mocniejszym i lepszym w trasę
4,0
~Tomek SCI
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.6 102KM 75kW
Biegi wchodzą płynnie i bez problemu, skrzynia sprawnie radzi sobie przy delikatnej jeździe jak i przy bardziej dynamicznej. Hamowanie silnikiem, zbijanie biegów podczas hamowania nie sprawia problemów. Jedyny minus, to brak 6 biegu w silniku 1.6 MPI co na trasach daje się odczuć, przy prędkości 140 km/h ok 4 tyś. obr/min
5,0
~Frsh
Volkswagen Golf VI
Hatchback 5d 1.4 TSI 160KM 118kW
Znowu w swojej klasie majstersztyk. Skrzynia jest bardzo precyzyjna, wymaga nieco siły przy wrzucaniu biegów, co jest po prostu kwestią przyzwyczajenia. Jest bardzo dobrze zestopniowana - przy 90-100 km/h na 6. biegu będziemy ledwo zbliżali się do 2 tyś. obrotów, z kolei niższe biegi zapewniają odpowiedni dynamizm
Volkswagen Golf VI