Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf VII Hatchback 5d (60) - Silnik

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~j28
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 140KM 103kW
1.4 zapewnia niezłą dynamikę i rozsądne spalanie. Na co dzień osiągi wystarczające, mógłby mieć odrobinę więcej momentu. Denerwuje system start/stop zwłaszcza w korkach z krótkimi podjazdami - niby obniża spalanie, ale zastanawiam się jak będzie wyglądał osprzęt po 5 latach i powiedzmy 40 000 rozruchów! Po każdym zapaleniu auta wyłączam. Auto zbyt młode by mówić o awaryjności. silnik ponoć poprawiony (zdaniem VW - a wiadomo, że VW nie oszukuje...
5,0
~łysy
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Bardzo dynamiczny, a zarazem niesamowicie oszczędny. W tej lekkiej budzie potrafi zadziwić na drodze, wyprzedzanie to bajka - zapas mocy pozwala robić to bezpiecznie w każdych warunkach. Jestem pod dużym wrażeniem spalania - zejście poniżej 6 litrów w trasie przy normalnej, w miarę dynamicznej jeździe nie stanowi najmniejszego problemu. W mieście pali o 2 litry mniej niż moje poprzednie auto (Civic VIII 1.8). Dużym plusem silnika jest również...
4,0
~Jz
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Silnik TSI 150 km jest tylko niewiele lepszy od wersji 122 km. Do 4 biegu różnica niezauważalna. Dużo lepiej natomiast przyspiesza na autostardach na VI biegu. Nie trzeba nic redukować na niższe biegi więc większa wygoda. Natomiast silnik mnie troszkę rozczarował gdyż na papierze prezentował się lepiej niż mój 4 letni Passat 1.8 TSI 160 km. W rzeczywistości passat to jednak rakieta wgniatająca w fotel (na hamowniach te silniki podobno zawsze...
5,0
~Pat
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Nic się nie dzieje, pełna precyzja. Polecam czytać instrukcję obsługi w której jest napisane że silnik należy oszczędzać do 1500km bo sprzedawca uważa że jest dotarty i można piłować do oporu, nieprawda. Polecam też wymieniać częściej olej niż wskazane co 30000, koszt 4 l oleju ok 130zł(tylko nie w serwisie).Silnik posiada już pasek nie łańcuch jest "wyleczony" z wad poprzednika, chociaż w poprzednim modelu również nic się nie...
4,0
~Jz
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Silnik 1.4 122km nie jest demonem prędkości. Różnica w stosunku do poprzedniego Golfa VI z silnikiem 1.2 105km jest subiektywnie niezbyt duża. A jednocześnie w stosunku do mojego drugiego samochodu (wymieniamy się z żoną) Passata 1.8 160km ogromna na niekorzyść 1.4. A na podstawie danych technicznych wydawałoby się że powinien być dużo bliżej passata. Pamiętajcie jednak, że w kwestii dynamiki silniczki 1,2 i 1,4 TSI są zdecydowanie...
5,0
~Użytkownik Golfa
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Jak dla mnie rewelacyjny. Bardzo dynamiczny i niebywale cichy nawet przy prędkościach autostradowych. Przy tej masie samochodu i nisko położonym momencie obrotowym jeździ się nim bardzo przyjemnie a wyprzedzanie nie stanowi żadnego problemu. Żeby nie było tak kolorowo muszę obiektywnie napisać że silnik łyka trochę oleju przy dłuższych autostradowych przelotach. Prawdopodobnie ten typ tak ma. Pięta achillesowa benzynowych silników turbo
4,0
~Dano
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Przyspieszenie 9 sek , ponad 200 max , jest ok, elastyczność bardzo dobra w stosunku do poprzedniego Tdi 140 km, moze tamten miał lepszego tzw kopa. Z dołu diesel zbierał się z efektem wciskania w fotel, tu tego nie ma ale moc jest w większym zakresie obrot?w i oceniam to nie gorzej- oczywiście kultura pracy to inna bajka. Jest mały minus- przy ruszaniu często lekko skoczy auto, tzn. nie jest jakby płynny start- tu mogliby inżynierowie lepiej...
5,0
~jacek.b
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI BlueMotion Technology 110KM 81kW
Mimo niewielkiej mocy silnik bardzo komfortowy. Na drugim biegu osiąga ok 90 km/h bardzo szybko i płynnie, jednocześnie cechuje się niewielkim zapotrzebowaniem na paliwo. Dodatkowo szybko osiąga właściwą temperaturę pracy. Dlatego bardzo dobrze spisuje się w mieście. Poza miastem też dobrze daje radę do 140 km/h później jest tak sobie ale nie ma problemu żeby osiągnąć szybkość 180.
4,0
~Robert
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Przesiadłem sie na TSI z TDI 1,9 a potem 1,6 105 km i jestem zachwycony elastycznością. Nie ma szarpania na niskich obrotach i konieczności częstej redukcji. Zimą, przy ruszaniu rano to już zupełnie kosmos w porównaniu z dieslem. Przychodzi mi na myśl słowo" aksamitny" gdy porownuje go do diesla. No ale jednak 122 km to za mało. teraz żałuję, ze nie kupiłem wersji 140km
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf VII Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
32,50 zł
4,6
l/100km
6,8
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~tk
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 140KM 103kW
jestem przeciwnikiem systemu start/stop. Mam wrazenie ze silnik nie jest zabezpieczony przed samodestrukcją - pedzę po autostradzie 150km/h, zjezdzam na stację benzynowa a on automatycznie gasnie zeby oszczedzać paliwo. Mam gdzies spalony 1litr benzyny. Wolę zeby sobie pochodził wówczas i turbina powinna zwolnic. Poza tym rewalacyjnie przyspiesza, wyprzedzanie to poezja.
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d