Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf VII Hatchback 5d (55) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~łysy
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Po absurdalnie twardym Civicu chciałem odrobiny komfortu i to daje mi Golf. Zawieszenie jest stosunkowo miękkie (pomimo tego, że wybrałem wersję obniżoną na 17tkach), cicho i skutecznie wybiera nierówności, układ kierowniczy pracuje lekko (usztywnia się przy większych prędkościach) i całkiem precyzyjnie (chociaż do precyzji UFO trochę mu brakuje). Auto odrobinę przechyla się na szybciej pokonywanych zakrętach, ale cały czas pozostaje stabilne...
4,0
~j28
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology ACT 140KM 103kW
Na początek - na 225/45 R17 troszkę głośny i niekomfortowy zwłaszcza na gorszych drogach. W takich warunkach auto zachowuje się nerwowo w zakrętach. Na nowych Polskich drogach bardzo dobry, jedzie jak po szynach, cicho i spokojnie, wręcz usypiająco. Trzeba jednak uważać - przy agresywnej jeździe zachowuje się trochę jak gocart - szybko robi się nerwowo - dla kierowcy przyjemnie i z dużą frajdą - gorzej dla pasażerów. Na minus również...
1,0
~golf150
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Dobrze trzyma się drogi, układ kierowniczy przestał pracować płynie. Podczas jazdy za miastem, wspomaganie usztywnia się, po czy próbować wejść w mały luk występuje szarpnięcie kierownicą. Auto pod nowości i taki efekt zaczął się niedawna ujawniać. Nie czuć na kierownicy nierówności jezdni. Głośnie zawieszenie, słyszalne stuki. Mało komfortowe. Dramat
4,0
~Użytkownik Golfa
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Gdyby nie tylne zawieszenie byłoby super. Na drogach dobrej jakości prowadzi się rewelacyjnie i dosyć komfortowo. Niestety na drogach gorszej jakości słychać pracę tylnego zawieszenia (takie delikatne pukanie jakby w bagażniku latały jakieś luźne przedmioty). Problem dobrze znany i szeroko opisany na forum Volkswagena czy Skody
4,0
~Jz
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Tak jak napisałem wyżej do 130-140 km/h jest idealnie. Połaczenie komfortu z idealna sztywnością (na kołach 16"). Potem zdecydowanie czuć że to małe i lekkie auto. Przy 150 różnica na korzyść passata jest po prostu ogromna. Prowadzenie Golfa przy tej prędkości staje się powoli męczące a Passat nadal cicho płynie.
5,0
~Pat
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
W porównaniu do mojej poprzedniej "Szóstki" zdecydowanie lepiej. Pokonuje zawsze ten sam odcinek do pracy i mam skalę porównania. Wybieranie nierówności znakomite, jeśli ktoś lubi góry i jazdę w serpentynach odczuje bardzo dobre trzymanie się drogi w czasie szybszej jazdy i narzekanie żony siedzącej obok aby zwolnić.
5,0
~Tomaczew_ski
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI 140KM 103kW
fenomenalny w zakrętach, lubi gaz, zacieśnia tor wtedy, jestem chyba jakieś xds czy jakiś inny system. kttoś napisał w testach że przy odjęciu gazu w zakręcie potrafi zamyszkować - coś w tym jest, ale po poierwsze - po co odejmować gaz w zakręcie;) po drugie nie wiem jak inne auta przy takich warunkach zachowują się
5,0
~Jz
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI 122KM 90kW
Tu jest największa różnica w stosunku do Golfa VI. Zawieszenie fantastyczne. Bardzo komfortowe a jednocześnie sprężyste bardzo dynamiczne i samochód mknie jak po szynach. Jeżdżę teraz na 16 calowych kołach i komfort jest dużo lepszy niż na 17. Proponuję kupować z rozmysłem rozmiar kół. Polecam standardowe 16".
5,0
~Kuba
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.2 TSI BlueMotion Technology 110KM 81kW
Auto prowadzi się pewnie, jest zwrotne, łatwo się nim manewruje. Dobrze tłumi nierówności, nie jest zbyt twardy ani "pontonowaty". Irytujące są jedynie delikatne stuki w tylnym zawieszeniu, słyszalne na nierównej drodze, czasem na progach zwalniających. Układ kierowniczy precyzyjny, ale raczej lekki.
4,0
~romton
Volkswagen Golf VII
Hatchback 5d 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Zawieszenie w sam raz (opony 205/55r16), można jechać na prawdę szybko w zakrętach i nic się nie dzieje, przed poślizgiem informacja zwrotna - można skutecznie się wybronić. Komfort jazdy poprawny. Otrzeżenie o spadku ciśnienia w oponach działa jak należy, mimo że nie ma bezpośrednich czujnków.
Volkswagen Golf VII Hatchback 5d