Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf VII Variant (59) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~bidżej
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Szesciobiegowy automat dwusprzeglowy DSG z jednej strony zmienia biegi plynnie, ale z drugiej nie do konca wtedy, kiedy bym tego chcial. Chodzi mi tu szczegolnie o pierwsza reakcje skrzyni na wcisniecie gazu - redukcja. Nie wazne, ze silnik spokojnie poradzilby sobie z "wyciagnieciem" z aktualnych obrotow - skrzynia zawsze zbije bieg albo dwa, czesto tylko po to, zeby za moment wrocic do wczesniejszego biegu. Wiec zmiany, chociaz...
5,0
~An
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Dobrze dobrano przełożenia skrzyni do silnika. Przy dobrze rozgrzanym silniku można jechać 50 km/h na piątym biegu, a szóstkę można realnie wrzucać już powyżej 60 km/h, co pomaga przy próbach ekodrivingu. Zarazem przy wyższych prędkościach auto pracuje na względnie niskich obrotach, więc silnik mało się męczy i nie hałasuje, np. przy 140 km/h na autostradzie. Skrzynia jest precyzyjna a biegi wchodzą łatwo, za co chwali ją moja żona. Nie...
5,0
~Bogusław
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Szukałem tej skrzyni świadomie, poprzednio użytkując DSG w Superbie z 2009 roku i nie zawiodłem się. Jeżdżąc w mieście nie wyobrażam sobie innej skrzyni jak automatyczna. Łopatki przy kierownicy i tryb sportowy dają możliwość zabawy, ale 99% jazdy i tak odbywa się w trybie "D". 7 biegowa skrzynia jak na razie działa idealnie, nic się nie dzieje i jeśli tylko ktoś kiedyś jeździł z tą skrzynią, tutaj odnajdzie się znakomicie.
5,0
~Marcin Leszczuk
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW
Precyzyjna, wszystko wchodzi gładko, 5 bieg długi, przy tym silniku sprawdza się w sam raz, przy czym zestaw jest bardzo elastyczny. Na tle Diesli którymi miałem okazję jeździć do tej pory naprawdę przełożenia w tej skrzyni są świetne i rekompensują częściowo niedużą moc. Wsteczny wymaga uwagi na początku, potem wchodzi już odruchowo i gładko.
4,0
~Arek
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW
Chodzi precyzyjnie. Biegi wchodzą lekko ale dźwignia mogłaby być krótsza. Wadą jest jednak to, że na 1-szym biegu można trochę przejechać a powinien być tylko do ruszania. Po prostu na dwójce auto bardzo wolno się zbiera. Piąty bieg ma długie przełożenie i nawet jadąc 140km/h auto spala całkiem znośne ilości paliwa.
4,0
~Bartek
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Posiadam MT - trochę za precyzyjna. Wręcz sprawia wrażenie jakby była na granicy haczenia. Czytając o niej przed zakupem auta jakiś redaktor napisał, że to chyba celowy zabieg VW, żeby więcej ludzi decydowało się na DSG i coś w tym chyba jest. W Golfie IV była przyjemniejsza.
5,0
~Dariusz
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW
Dorównuje niektórym azjatyckim konstrukcjom. W wersji Bluemotion, biegi są mocno wydłużone, i w przyspieszeniu to zdecydowanie nie pomaga, natomiast w trasie jest to zbawienie. Skok lewarka jest króki a biegi wchodzą z przyjemnym stuknięciem.
4,0
~bidzej
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Skrzynia DSG to nie jest to, co lubię. Co prawda w większości przypadków potrafi zmieniać biegi szybko i sprawnie, ale jednak zdecydowanie zbyt często redukuje i w zbyt wielu sytuacjach niepotrzebnie miesza biegami. Plus za niezawodność.
3,0
~macieqm
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Tutaj największe rozczarowanie jak dla mnie. Biegi oczywiście wchodzą dość łatwo natomiast często "haczy" dwójka. Skok dość długi. W tej klasie w czasie jazd próbnych były lepsze opcje (Auris, Focus). Dość głośna przy otwartych szybach.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf VII Variant
Średni koszt przejechania 100 km
32,50 zł
5,8
l/100km
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~uish
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW
I tu mam zagwozdkę bo jest bardzo precyzyjna, ładnie szybko i krótko wchodzą biegi ale... Przy 110k km wymiana sprzęgła stanowczo zawcześnie a cen powala 3500zł brutto. To stanowczo za wcześnie, dodam, że jestem raczej spokojnym kierowcą
Volkswagen Golf VII Variant