Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf VII Variant (58) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 25 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~An
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Jeździłem w życiu dużo samochodami z napędem 4x4 a Golf to moja pierwsza przednionapędówka od wielu lat. Przy dobrych warunkach drogowych (sucha jezdnia, brak pyłu na asfalcie) auto prowadzi się świetnie w zakrętach. Na mokrej jezdni już nie jest tak różowo, zwłaszcza przy ruszaniu koła tracą trochę przyczepność (choć może to być kwestia m.in. ekologicznych opon, na których stało auto, gdy je odbierałem). Z drugiej strony nie jest wyczuwalne...
3,0
~bidżej
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Nie pasuje mi volkswagenowska, a moze niemiecka szkola strojenia zawieszen. Samochod prowadzi sie w normalnej jezdzie neutralnie, ale zawieszenie wybiera nierownosci bez gracji i kultury, brak mu sprezystosci. Informacja, ktora otrzymuje kierowca od zawieszenia nie brzmi "tam byla nierownosc, przejechalismy, jest ok", tylko "STRAßENSCHADEN!". W sytuacjach ekstremalnych, Golf Variant (podobnie jak i Passat Variant)...
5,0
~Mateusz
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Dla mnie rewelacja. Na 17" felgach i w ustawieniu DCC na tryb SPORT prowadzi się znakomicie. W trybie NORMAL rzeczywiście jest najbardziej uniwersalne zawieszenie - ale dalej bardziej sportowe niż komfortowe. Tryb COMFORT zapewnia cichą i komfortową jazdę na naprawdę kiepskich drogach. Nie mam problemów ze stukającymi tylnymi amortyzatorami jak inni użytkownicy, ale to pewnie przez to że mam wersję z DCC.
5,0
~Bogusław
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Sam układ jezdny moim skromnym zdaniem jest skrojony doskonale pod to auto. Razi jedynie wada fabryczna amortyzatorów z tyłu (stukają), ale poza tym nie ma co narzekać. Jest trochę twardo, ale to za sprawą obniżonego, "sportowego" zawieszenia w stosunku do normalnej wersji, elektroniczna szpera faktycznie daje więcej frajdy na drodze, a układy elektroniczne nie przeszkadzają w jeździe i nie włączają się nadmiernie.
5,0
~Smigul
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW
Połączyli ogień z wodą. Trzyma sie bardzo dobrze drogi, jeździ sie pewnie ale i komfortowo. Auto dobrze wybiera nierówności chociaż na Polskich drogach dalej można spotkać ulice gdzie wszystko dudni i lata. Na to żadne auto nie ma lekarstwa. Fotele comfortline bardzo wygodne, żona zawsze mówi że mogłaby zasnąć odrazu w tym aucie tak wygodnie się jeździ.
5,0
~Marcin Leszczuk
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW
Prowadzi się świetnie. Na trasie prezycja. W mieście wygoda, promień skrętu też satysfakcjonujący. Trzyma się drogi jak przyklejony, w zakręty wchodzi bezpiecznie bez niespodziewanych akcji. Pamiętać trzeba, że jest to niski samochód, raczej poza asfaltem trzeba uważać. Typowy autostradowy dupowóz dla biznesu klasy średniej.
5,0
~Sławek i Karol
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW
Od spodu to prościutki samochód. Ktoś tu pisał o tym, że zawieszenie nie do zarżnięcia.Zgadza się. Ktoś też pisał, że brakuje mu wielowahaczowego zawieszenia. BZDURA. Auto ma bezproblemowe zawieszenie typu McPerhson i belka. Żadnych wodotrysków. Komfortowe i zarazem pewne w prowadzeniu.
4,0
~uish
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW
Powoli trzeszczy przednie zawieszenie na spowalniaczach, zwłaszcza na starcie, jak sie rozrusza jest lepiej. Poza tym jest precyzyjne dobrze trzyma się drogi. Trochę mało efektywnie działają systemy wspomagania ruszania, łatwo uśliznąć kołami, zwłaszcza na mokrej nawierzchni, a może ja ich nie mam...?
4,0
~Bartek - Bill Cllinton
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Jest to auto typu kombi więc trudno tu oceniać, bo kryteria przy wyborze samochodu z takim nadwoziem są inne. Ogólnie trzyma się drogi bardzo dobrze i przy dużych prędkościach, i w zakrętach. Zawieszenie bardziej twarde niż komfortowe, w takiej proporcji 7:3, nawet 8:2.
5,0
~Darek
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW
Największy plus, chociaż ciężko znaleźć minusy. Bardzo dobrze wybiera studzienki i polskie dziury. Mój model ma wielowahacz, świetnie się prowadzi jak po szynach. Z dsg to musi byc mistrzostwo świata. Wielkie brawa dla sąsiadów, potrafią robić auta.
Volkswagen Golf VII Variant