Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf VII Variant (36) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~An
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Volkswagen Golf VII
Jeździłem w życiu dużo samochodami z napędem 4x4 a Golf to moja pierwsza przednionapędówka od wielu lat. Przy dobrych warunkach drogowych (sucha jezdnia, brak pyłu na asfalcie) auto prowadzi się świetnie w zakrętach. Na mokrej jezdni już nie jest tak różowo, zwłaszcza przy ruszaniu koła tracą trochę przyczepność (choć może to być kwestia m.in. ekologicznych opon, na których stało auto, gdy je odbierałem). Z drugiej strony nie jest wyczuwalne...
3,0
~bidżej
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Volkswagen Golf VII
Nie pasuje mi volkswagenowska, a moze niemiecka szkola strojenia zawieszen. Samochod prowadzi sie w normalnej jezdzie neutralnie, ale zawieszenie wybiera nierownosci bez gracji i kultury, brak mu sprezystosci. Informacja, ktora otrzymuje kierowca od zawieszenia nie brzmi "tam byla nierownosc, przejechalismy, jest ok", tylko "STRAßENSCHADEN!". W sytuacjach ekstremalnych, Golf Variant (podobnie jak i Passat Variant)...
5,0
~Mateusz
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Volkswagen Golf VII
Dla mnie rewelacja. Na 17" felgach i w ustawieniu DCC na tryb SPORT prowadzi się znakomicie. W trybie NORMAL rzeczywiście jest najbardziej uniwersalne zawieszenie - ale dalej bardziej sportowe niż komfortowe. Tryb COMFORT zapewnia cichą i komfortową jazdę na naprawdę kiepskich drogach. Nie mam problemów ze stukającymi tylnymi amortyzatorami jak inni użytkownicy, ale to pewnie przez to że mam wersję z DCC.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Golf VII Variant
Średni koszt przejechania 100 km
31,50 zł
5,6
l/100km
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Bogusław
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Volkswagen Golf VII
Sam układ jezdny moim skromnym zdaniem jest skrojony doskonale pod to auto. Razi jedynie wada fabryczna amortyzatorów z tyłu (stukają), ale poza tym nie ma co narzekać. Jest trochę twardo, ale to za sprawą obniżonego, "sportowego" zawieszenia w stosunku do normalnej wersji, elektroniczna szpera faktycznie daje więcej frajdy na drodze, a układy elektroniczne nie przeszkadzają w jeździe i nie włączają się nadmiernie.
5,0
~Smigul
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW
Volkswagen Golf VII
Połączyli ogień z wodą. Trzyma sie bardzo dobrze drogi, jeździ sie pewnie ale i komfortowo. Auto dobrze wybiera nierówności chociaż na Polskich drogach dalej można spotkać ulice gdzie wszystko dudni i lata. Na to żadne auto nie ma lekarstwa. Fotele comfortline bardzo wygodne, żona zawsze mówi że mogłaby zasnąć odrazu w tym aucie tak wygodnie się jeździ.
5,0
~Sławek i Karol
Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW
Volkswagen Golf VII
Od spodu to prościutki samochód. Ktoś tu pisał o tym, że zawieszenie nie do zarżnięcia.Zgadza się. Ktoś też pisał, że brakuje mu wielowahaczowego zawieszenia. BZDURA. Auto ma bezproblemowe zawieszenie typu McPerhson i belka. Żadnych wodotrysków. Komfortowe i zarazem pewne w prowadzeniu.
4,0
~uish
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW
Volkswagen Golf VII
Powoli trzeszczy przednie zawieszenie na spowalniaczach, zwłaszcza na starcie, jak sie rozrusza jest lepiej. Poza tym jest precyzyjne dobrze trzyma się drogi. Trochę mało efektywnie działają systemy wspomagania ruszania, łatwo uśliznąć kołami, zwłaszcza na mokrej nawierzchni, a może ja ich nie mam...?
4,0
~Bartek - Bill Cllinton
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Volkswagen Golf VII
Jest to auto typu kombi więc trudno tu oceniać, bo kryteria przy wyborze samochodu z takim nadwoziem są inne. Ogólnie trzyma się drogi bardzo dobrze i przy dużych prędkościach, i w zakrętach. Zawieszenie bardziej twarde niż komfortowe, w takiej proporcji 7:3, nawet 8:2.
5,0
~Darek
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW
Volkswagen Golf VII
Największy plus, chociaż ciężko znaleźć minusy. Bardzo dobrze wybiera studzienki i polskie dziury. Mój model ma wielowahacz, świetnie się prowadzi jak po szynach. Z dsg to musi byc mistrzostwo świata. Wielkie brawa dla sąsiadów, potrafią robić auta.
5,0
~macieqm
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Volkswagen Golf VII
Posiadam wersję w obniżonym zawieszeniem. Trzyma się drogi doskonale, pokonywanie zakrętów - sama przyjemność. Nawierzchnię na kierownicy czuje się dość dobrze choć dla mnie układ wspomagania mógłby w prędkością "twardnieć" jeszcze bardziej.
Volkswagen Golf VII Variant