Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf VII Variant (53) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 30 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~An
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Wyciszenie jest najlepsze ze wszystkich aut, które testowałem, jak również lepsze niż w samochodach, które posiadałem wcześniej. Nie jest to poziom limuzyny, ale jak na kompakt jest rewelacyjnie. Szyby nie szumią, nie huczą wyczuwalnie opony w nadkolach (choć to oczywiście zależy i od opon, i od rodzaju asfaltu), nie dochodzą żadne świsty ze szczelin nadwozia. Dla porównania, w Mazdzie 3 sedan z nadkoli dochodziły odgłosy jak z wentylatorni...
5,0
~Bogusław
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
No tutaj mistrzostwo - na postoju zupełnie nie słychać silnika (wyłączam zawsze start/stop), nie czuć wibracji i absolutnie każdy, kto po raz pierwszy jedzie ze mną ma wrażenie, że auto zgasło. W trakcie jazdy silnik przyjemnie daje znać o sobie, nie przeszkadzając w rozmowie, również przy dużych prędkościach - bardzo dobra robota. Jest to jeden z najcichszych samochodów nie tylko w swojej klasie, ale w ogóle., co potwierdzają również testy...
5,0
~Marcin Leszczuk
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW
Jestem pozytywnie zaskoczony. Przede wszystkim ten silnik brzmi inaczej niż klasyczny klekocący Diesel. Kultura pracy jak najbardziej pozytywna. Przy prędkościach autostradowych przeszkadzał jedynie szum z bagażnika dachowego. Jest zaskakująco dobrze wyciszony. Rozmowa i słuchanie muzyki przy 150km/h całkiem przyjemne.
5,0
~Bartek - Bill Cllinton
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Nie ma się w ogóle wrażenia, że jedzie się dieslem. Jedynie na postoju i to dopiero jak wysiądzie się z auta to można podejrzewać, że może to być diesel. Przy dużych prędkościach w środku również jest bardzo cicho. U mnie ciszę tę trochę zakłóca szum z opisanych powyżej owiewek. Różnica po założeniu była znaczna.
5,0
~uish
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW
do 120 km/h mam komfort ciszę i spokój, powyżej już nieco gorzej, ale to chyba nie jest wyróżniające się osiągnięcie nie spotkałem aut cichych przy wyższych prędkościach, i mówię tu o szumie wiatru. Natomiast silnik przy pełnym zakresie prędkości jest dość mało słyszalny (zagłuszany przez szum wiatru :) )
3,0
~Mateusz
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW
Tu jest ok po prędkościach miastowych. Nie oszukujemy sie ale powyzek 110-120km/h jest dosyc głośno i w aucie słychać bardzo bardzo szum wiatru. Ogolem kupując Golfa i patrząc na rankingi spodziewałem sie naprawdę fajnego wyciszenia.
5,0
~Dariusz
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI BlueMotion Technology 110KM 81kW
Tutaj zaskoczenie. Jest wybitnie. Silnika nie słychać w ogóle. Nie wiem czy to kwestia wyposażenia czy też tak to robią, natomiast nie wiemy czy jedziemy dieslem, co było w poprzednich autach sporą bolączką.
5,0
~Mateusz
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Na postoju silnika w ogóle nie słychać. Podczas jazdy na niższych obrotach również. Głośniej się robi od 3000 obr., ale dźwięk jest przyjemny. Przy prędkościach autostradowych można swobodnie rozmawiać.
5,0
~Jezu
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 122KM 90kW
W porównaniu do Toyoty czy Mazdy to jest bajka. Cichutko nawet przy 150 także ociera się o segment premium. Żaden element nie wydaje dźwięku po 7 latach. Nic mnie nie denerwuje.

Volkswagen Golf VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~podziemek
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW
Jedna z największych zalet. To właśnie różnica w wyciszeniu (i jakości materiałów) między Octavią a Golfem wygnała mnie z salonu Skody. Tylko nowa 308 jest odrobinkę lepiej wyciszona.
Volkswagen Golf VII Variant