Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Golf VIII Hatchback

Maciej, 3 lata temu
Silnik 1.5 TSI EVO 130KM 96kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Volkswagen Golf VIII Hatchback 1.5 TSI EVO 130KM 96kW od 2019 - Oceń swoje auto
3,29
20% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
2,0
Całokształt
Samochód oceniam bardzo przeciętnie (wcześniej byłem użytkownikiem Golfa Vi, VII , i VII 1/5 ). Widać duży wpływ "księgowych" na wyposażenie i jakość wykończenia (dużo twardego plastiku między innymi gdzie opierasz nogę o kanał środkowy . Dodatkowo każdorazowo przy włączaniu auta załącza się SYSTEM KONTROLI PASA RUCHU - niebezpieczny w niektórych sytuacjach na drodze . System ANDROID AUTO , nie rozumiem VW dlaczego zrezygnowano z poprzedniego, który w mojej ocenie działał dobrze... Problemy z zestawem głośnomówiącym ja słyszę rozmówcę on mnie nie - pomaga tylko twardy reset .... VW po dwóch wizytach w salonie nie ma pomysłu co dalej...
Wrażenia
4,0
Silnik
Oszczędny , cichy , dynamiczny , nie ma problemów z wyprzedzeniem sznura aut
4,0
Skrzynia biegów
6 biegowa skrzynia biegów , elastyczna , nie sprawiająca problemów (manual)
1,0
Układ jezdny
Negatyw: w tej wersji 130 KM beznadziejny układ kierowniczy / zawieszenie rodem z Renault Megane bardzo nieprecyzyjny , przy prędkościach autostradowych należy korygować tor jazdy - mega uciążliwy , odnosi się wrażenie prowadząc auto , że zamontowano wannę z wodą na masce który się przelewa z prawa do lewa .... MASAKRA !!! są momenty, że nie kontrolujesz tego ...
5,0
Karoseria
Wygląd przeciętny nie wyróżniający się , podobał mi się poprzednik GOLF 7.5
Komfort
4,0
Widoczność
bez zastrzeżeń , nie ma różnicy z poprzednikami
4,0
Ergonomia
Duża ilość plastików, źle wyprofilowany kanał środkowy zwłaszcza gdzie przykładasz nogę podczas długiej trasy uciążliwe / irytujące , tapicerka jak u dziadka Tadzia ... ale za to są światełka w drzwiach, desce, i tablet
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W wersji Life jaką posiadam klimatyzacja jest JEDNOSTREFOWA na wysokości pasa . Czasami mimo że jest włączona na AUTO grzeje ponadprzeciętnie , jak jest zimo na zewnątrz chłodzi - odnoszę wrażenie że czasami żyje własnym życiem
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Golf jak Golf , pasażerowi twierdzą że jest odrobinkę szerszy ale mam wątpliwości .
1,0
Wyciszenie
Silnik cichy , ale wyciszenie kabiny bardzo przeciętne. Przy prędkościach autostradowych 140 km/h z zestawem głośnomówiącym rozmówcy proszą o zamknięcie okien :) Pozostaje zwolnić do 100 km/h aby porozmawiać
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
za wcześnie aby o tym pisać
2,0
Stosunek jakość/cena
Jeśli miałbym kupować wybrałbym z silnikiem 1,5 - 150 KM z uwagi na zmianę zawieszenia wielowahaczowego przód/tył) . Różnica znaczna ....
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak śrub zabezpieczających koła , brak teleskopu przy podnoszeniu maski jest zwykły bagnet
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie działający zestaw głośnomówiący , podłączenie telefonu za pośrednictwem kabla do auta (w poprzednich wersjach było bez)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI EVO 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen Golf VIII Hatchback