Szukaj

Lista ocen Volkswagen Jetta VI Sedan Facelifting (22) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 14 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~marek_gransicki
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Trudno go wyprowadzić z równowagi, nawet podkarpackie dziury go nie rozhuśtały. Zakrętów się nie boi nawet jak się ciut przesadza z prędkością. Ciut to ciut... nie przesadzajmy! Droga z Jaślisk na Czeremchę... jak ktoś ją pokonał to wie o czym mowa - to już szczyt wytrzymałości tego pojazdu więc nie próbujcie takiego safari, po prostu żal tego auta, czułem jak go śrubki bolą! Na oryginalnych oponach przód był trochę za lekki i na suchym...
5,0
~p.
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.2 TSI 105KM 77kW
Trzyma się drogi bardzo dobrze, nawet przy ostrzejszym wejściu w zakręt. Kilka razu udało mi się zapalić lamkę od ESP, ale to faktycznie w ekstremalnych przypadkach. Jedna wada którą dostrzegłem w górach - nie można wyłączyć ASR. Miałem przypadek że ruszając pod wielką (spadek ponad 20%) górę na 1 biegu auto zaczęło mi tracić moc aż do zgaśnięcia silnika (ASR odcinał moc). Brakuje możliwości wyłączenia tego systemu.
5,0
~Przemo
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.4 TSI 150KM 110kW
Samochód w mojej wersji jest delikatnie obniżony i posiada "sportowe zawieszenie". Podoba mi się wyważenie między sztywnym zawieszeniem, a wygodą co powoduje, że auto jest przyklejone to jezdni a jednocześnie podróż przebiega w bardzo komfortowych warunkach, nawet na gorszych jakościowo drogach. Przy tych wszystkich zaletach Jetta fajnie wygląda przy delikatnym obniżeniu.
5,0
~Marek Architekt
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.4 TSI 125KM 92kW
Aż miło wybrać się na krętą drogę, przy odpowiednim operowaniu gazem i dość wysokich obrotach sama radość. Na podkarpackich wybojach szczególnie na "testerze" zawieszenia w Bóbrce i koło Lipowicy można jednak zęby stracić, ale tych wybojów chyba żaden samochód nie przejedzie obojętnie - wyprowadziły z równowagi VW Phaetona z 2011 r.
3,0
~Ianek
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.4 TSI 150KM 110kW
Z początku problemy z wyczuciem. Miałem wrażenie, że koła są niedokręcone. Może to z powodu elektrycznego wspomagania? Po pewnym czasie nabrałem zaufania i wprawy. Obecnie nic nie zaskakuje, chociaż nie polecaj jazdy z prędkościami większymi niż 200km/h, czasami układ potrafi nieźle napędzie stracha.
5,0
~Fryderyk B.
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.4 TSI 150KM 110kW
Trzymanie drogi - znakomicie. Auto na szczęście nie jest za miękkie. Kierownica wygodna i daje dobre wyczucie jezdni. Niestety nic nie napiszę o zakretach, bo nie jestem kierowcą rajdowym, jeżdże ostrożnie, ale nawet w "ostrożności" daje się odczuć, że to auto z dużym zapasem bezpieczeństwa.
5,0
~TomS
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 2.0 TDI 110KM 81kW
Auto na drodze zachowuje się pewnie. Optymalny środek ciężkości powoduje, że można mieć wrażenie, że samochód płynie. Nie ma drgań i skoków. Zawieszenie najlepiej jednak spisuje się na nowych równych drogach. Wjazd na studzienkę kanalizacyjną daje wrażenie jakby ktoś auto walnął. Nie jest to przyjemne.
5,0
~Paweł
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.2 TSI 105KM 77kW
Ponoć w autach z silnikiem 1,2 jest z tyłu belka skrętna a nie zawieszenie wielowahaczowe. Mimo tego auto bardzo dobrze się prowadzi, nie przechyla na boki przy ostrzejszych łukach. Zawieszenie mogło by ciszej pracować, jest dosyć wyważone, twarde choć nie zabiera komfortu jazdy.
5,0
~brdg83
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 2.0 TDI 110KM 81kW
Jetta dobrze trzyma się drogi, nawet w ostrych łukach (np. zjazdy i wjazdy autostradowe) nie ma tendencji do poślizgu, czy nawet przechylania się. Jest idealnie zestrojone łącząc w sobie sztywność i komfort. Świetnie wybiera poprzeczne nierówności, pracuje cicho.

Volkswagen Jetta VI – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Ole-ole
Volkswagen Jetta VI
Sedan Facelifting 1.4 TSI 150KM 110kW
Dobrze "wybiera" dziurawe polskie drogi, które są wszędzie, choć spodziewałem się lepszego tłumienia. W wersji Highline i przy kołach 17-calowych jeździ się komfortowo, ale na niemieckich asfaltach. Atutem jest bezpieczne trzymanie się nawierzchni.
Volkswagen Jetta VI Sedan Facelifting