Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B3 (372) - Silnik

Na liście zabraknie 341 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~herbu
Volkswagen Passat B3
Kombi 1.8 90KM 66kW
Silnik to mocny punkt tego pojazdu. Poza wnętrzem, chyba najmocniejszy. Może nie ma oszałamiających osiągów, raczej przeciętne, ale za to jest bardzo przyjazny w użytkowaniu. Zarówno jeśli chodzi o samą charakterystykę, jak i o obsługę. Silnik uzyskuje swój maksymalny moment obrotowy dość szybko, bo już przy obrotach 2800. Powoduje to, że jeździ się nim niemal jak dieslem. Jest bardzo elastyczny i dobrze przyspiesza od najniższych obrotów....
4,0
~Wiesław 69
Volkswagen Passat B3
Kombi 2.0 115KM 85kW
-- mam go od 2007 roku , rok produkcji 1993 silnik 2.0i , gaz założony przy 160000 CZYLI ZARAZ PO SPROWADZENIU Z NIEMIEC zwiódł mnie jak na razie trzy razy , raz poważniej czujnik Hala czy jak to się pisze ,było też coś z przepływomierzem ale to wina patałachów ze stacji zakładającej gaz POJAZD same plusy ale trzeba DBAĆ gonię NIM NADAL 3000 000 + ALE ZAMIERZAM SPRZEDAĆ z uwagi na zmianę klasy auta ,na mniejsze ,może zona zacznie jeździć...
4,0
~ŁukaszBP
Volkswagen Passat B3
Kombi 1.6 TD 80KM 59kW
Silnik 1,6TD ( turbosprężarka+chłodnica powietrza dolotowego) 59kW (80KM)ma specyficzny sposób rozwijania mocy, a właściwie momentu obrotowego, ale to typowe w autach grupy VW. Najwyższy moment obrotowy przypada na 2200-3000 obr/min. Poniżej 1500/min praktycznie nic się nie dzieje (zachowuje się jak zwykły 1,9D (64KM), ale gdy turbina się rozpędzi to wciska w fotel do czwartego biegu.Na piątym biegu turbina włącza się od ok. 75 km/h.Można to...
5,0
~docxent
Volkswagen Passat B3
Sedan 1.8 90KM 66kW
Nie będzie chyba dużą przesadą, że był to jeden z najbardziej bezawaryjnych silników tamtych lat. Oczywiście, masa+moc sprawiały że pojazd był nieco mułowaty, ale zdecydowanym plusem tutaj jest moment obrotowy, dostępny już od 3000 rpm. Ciągnął od "samego dołu", prawie jak diesel :) Vmax - przynajmniej wg prędkościomierza - 195 km/h, czyli pewnie w praktyce coś ok. 185 km/h :) Nie brał ani grama oleju... Podobno jak kolega (który...
5,0
~TBA_VR6
Volkswagen Passat B3
Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
Co tu dużo mówić.. VR6 to jedna z najbardziej kultowych jednostek VW - nie bez powodu. Dźwięk silnika i niesamowita elastyczność zawsze poprawiały mi humor :) Duże wrażenie robi właśnie moment oborowy ale nie jego wielkość a w zasadzie jego wszechobecność. Przy około 1500 obr/min mamy dostępne de facto 200 z 235Nm - ukazując wam jak wygląda krzywa momentu nie skłamię jeśli powiem, że jest to bardziej prosta, bo od 1500 do 6000 obr/min mamy...
4,0
~Janek P.
Volkswagen Passat B3
Kombi 1.6 75KM 55kW
Kupiłem ten samochód przy przebiegu ok. 40 tys. km., miał rok i jeżdżę nim do dzisiaj. Przy przebiegu prawie 440 tys. km. nic przy silniku i skrzyni biegów nie robiłem. Trochę za słaby jak na auto o tej masie, ale elastyczny, bezawaryjny i ekonomiczny. od 1993 roku jeżdżę na gazie (instalacja sekwencyjna). Nawet w zimie odpalam bez problemu z gazu, benzyny używam sporadycznie jak mi braknie gazu. Silnik wogóle nie bierze oleju ( raz...
4,0
~Herbu
Volkswagen Passat B3
Kombi 1.8 90KM 66kW
Niby 90KM, ale Golf II z tym silnikiem to rakieta w porównaniu do Passata. Oczywiście masa robi swoje, instalacja LPG również, ale mógłby być trochę żwawszy. Oczywiście zawalidrogą absolutnie nie jest, do sprawnego poruszania się w zupełności wystarcza. Zresztą jak ktoś chce auta do wyścigów, to na pewno nie kupuje kombi. Silnik cichy, przy 100 km/h nie słychać go wcale. Zapala za pierwszym razem i jak na razie jest bezawaryjny. Co prawda...
3,0
~Don_Suchy
Volkswagen Passat B3
Sedan 1.9 D 68KM 50kW
Silnik klekoce jak jest zimny. Bardzo klekoce. Cholernie klekoce i dymi. Być może to kwestia wyregulowania wtryskiwaczy, a być może to kwestia tego, że jest już stary. Po prostu. Nie wierzę w przebieg który widzę na głównej konsoli. dodałbym do niego jakieś 200-300 tysięcy więc nie ma co wymagać od pełnioletniego (z górką od 2 lat) auta. Ale elastyczność przy wyższych obrotach (a szczególnie na 3ce 4ce i 5tce) bardzo mnie zaskoczyła. Moc jest...
2,0
~lolopj
Volkswagen Passat B3
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
Unikać jak ognia zagazowanych silników 2.0 16v DOHC, to jedna wielka tragedia i worek bez dna (nierówne obroty, łatwy do uszkodzenia przepływomierz). Obecnie brak jest mechaników potrafiących regulować wtrysk mechaniczny, a jeżeli chcecie, aby sam się wyregulował, to musicie zainwestować w porządne czujniki i obowiązkowo w nowy katalizator (żadnych strumienic i innych wynalazków). Wielu części już nie produkują, a te silniki na naszych...
1,0
~NIGDY WIECEJ PASSATA!!!
Volkswagen Passat B3
Sedan 2.0 115KM 85kW
beznadziejny silnik,(digifant) żeby dowiedzieć się co go boli trzeba latać z miernikiem do każdej części, porobiłem wszystko tak że miał wartości jak w specyfikacjach i dalej dupa, słaby nieekonomiczny, Oplowskie C20NE montowany min w calibrze astrze vectrze czy omedze z tamtych lat o niebo lepszy pod każdym względem, miałem jeden i drugi. Ogólnie jak mechanik widział że podjeżdżam już miał zbicie na cały dzień, i zapowiedział że jak mu...
Volkswagen Passat B3