Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B3 Sedan (112) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 186 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~EaserVW
Volkswagen Passat B3
Sedan 1.9 TD 75KM 55kW
Wiele passatów- z czego zdaję sobie sprawę - jest wyeksploatowanych i technicznie niesprawnych. Mój passat przed wymiana zawieszenia zachowywał się na drodze niepewnie, niestabilnie, kołysał sie i przy wiekszych prędkosciach zwyczajnie był niebezpieczny. Po wymianie amortyzatorów(komplet), wahaczy, łożysk, silentblocków i innych prowadzi sie znakomicie, "szarpanki " pozwoliły wyeliminowac wszystkie błędy w układzie jezdnym. Jako konstrukcja ,...
4,0
~czys
Volkswagen Passat B3
Sedan 1.8 75KM 55kW
Bez rewelacji (prosty system: macperson z przodu, belka skrętna tył). Po założeniu gazowych amorków sachsa jest duża zmiana na plus. Przy jeździe bez szaleństw pewne prowadzenie. Da się przeżyć bez wspomagania. Umiarkowane ceny części (dobrej i b. dobrej jakości zamienników), co przy stanie naszych dróg ma spore znaczenie. Hamulce (tarcze przód niewentylowane, bębny tył) wystarczające do mocy silnika i masy, chociaż bez rewelacji, mało podatne...
5,0
~Don_Suchy
Volkswagen Passat B3
Sedan 1.9 D 68KM 50kW
Otóż mój Pastor (bo tak go nazywam) trzyma się jezdni jak wściekły. Co prawda jest niższy od wszystkich jakie spotykam na drogach, ale to zapewne zasługa sprężyn i Diaxa użytego przez poprzedniego właściciela w celu ich skrócenia. Jeździłem przez 2 lata właściwie jako zawodowy kierowca i na podstawie moich doświadczeń z różnymi autami jestem w stanie stwierdzić, że trzyma się naprawdę świetnie jak na tak stare auto, z tak słabym silnikiem.
3,0
~cygan2009
Volkswagen Passat B3
Sedan 1.6 TD 80KM 59kW
Tu pojawia sie problem jakości zamienników. Swego czasu sworznie wymieniałem co ok 8tys km(optimal). Obecnie pokusiłem sie na sworznie Lemforder, oraz tulejej i silentblocki TRW..jak długo pojeżdże czas pokaże. Mimo wymiany prawie calego zawieszenia problemy z drganiem kierownicy pozostał. Przeguby wytrzymuja oko 20 tys km. Gumy znacznie mniej. Warto dodac ze zawieszenie pracuje dośc hałasliwie
3,0
~AAAAAAA
Volkswagen Passat B3
Sedan 2.0 115KM 85kW
Passat... auto dla emeryta ;) jako 20 letni kierowca nie za bardzo odpowiada mi te miekkie zawieszenie... opony z nizszym profilem 205/50 troszke nadrabiaja... ale na zimowkach to szybsze pokonywanie zakretow to jak jazda na pontonie :D na polskie drogi ok, na autostrade przy maksymalnej predkosci 195km/h trzeba byc skoncentrowanym :)
4,0
~wojciechb1@op.pl
Volkswagen Passat B3
Sedan 2.0 115KM 85kW
Dośc sztywne ale pewne zawieszenie.Wyjątkowo prosta budowa sprawia że koszty eksploatacji sa znikome ( ostatni tani model pasata).Przednie amortyzatory od nowości- suche, połowa zużycia, tylne wymienione po 260tys.(lewy się ulał).Ceny banalne: amortyzatory tył Kayab gazowe-210pln, tylne tarcze ham. z klockami-150pln.
4,0
~Piotrek
Volkswagen Passat B3
Sedan 1.8 90KM 66kW
bardzo fajnie się prowadzi, ale trzeba mieć dobre opony, bo auto swoją masę ma. przy większych prędkościach czuć jakby auto było mocniej dociskane do asfaltu... fajna sprawa. Miałem model z bębnami i zwykłym,i tarczami... to trochę mało...
4,0
~bartek723@wp.pl
Volkswagen Passat B3
Sedan 1.8 90KM 66kW
Prowadzi sie super nawet 180 km/h i niema problemu z koleinami jakich dużo w Polsce.Lecz raz w roku trzeba mieć na uwadze wymiane wszystkich tulei w przednim zawieszeniu,tył raz na 2 lata.Pocieszająca jest cena cześci są tanie!!
3,0
~grazziano
Volkswagen Passat B3
Sedan 1.8 90KM 66kW
Zawieszenie dosc sztywne , mimo tego auto - "wynosi" na zakretach :(. Przekladnia kierownicza do bani , wogole nie czuje sie samochodu. Pomimo tych zastrzezen - zaw. oferuje niezly konfort (cicho wybiera nierownosci)
5,0
~docxent
Volkswagen Passat B3
Sedan 1.8 90KM 66kW
Niskie zawieszenie + stosunkowo duża masa auta sprawiały, że jeździło się nim prawie jak autkiem sportowym :) Świetnie trzymał się drogi, i do tego całkeim łatwo się nim parkowało - bardzo mały promień skrętu.
Volkswagen Passat B3 Sedan