Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B4 (169) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 190 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~maca
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
No tutaj to kaszanka. Będę porównywał do Hondy z 92r Concerto :-) Ruszająca się klamka od strony kierowcy , brak gum, które powinno być na dole drzwi od wewnętrznej strony (pewnie przymarzały co zimę więc dopadły). Co do przymarzania:-) Otwórzcie sobie zimą drzwi w swoim Passacie a potem zamknijcie. Ni hu hu wam się nie uda. Dopiero jak się rozgrzeją zamki to wtedy oczywiście. Nie działająca tylna wycieraczka w kombi (przeważnie zatarty...
3,0
~New_H
Volkswagen Passat B4
Kombi 2.0 115KM 85kW
Jak dbasz tak masz ! ewentualnie: jak ktoś dbał tak ty teraz masz ! Ja kupiłem swojego z pełną świadomością ze jest niedopracowany (troszke gość go zapuścił) i teraz doprowadzam do ideału. Problemy z elektryką są najczęściej. Sniedziejące masy, utleniające sie konektorki, ale największa plaga i najtrudniej zdiagnozawać -Zimne luty ! Elementy gumowe zawieszenia - jak raz porządnie nie wymienisz na częściach z górnej półki to co...
5,0
~MrQspy
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Zdarzają się, jak w każdym samochodzie który jeździ po naszych drogach. Z większością można sobie poradzić we własnym garażu za na prawdę małe pieniądze. Zawieszenie pancerne, ale raz na jakiś czas coś się zużywa, szczególnie przy dużej ilości tłuczonych km. Ale części są tanie i jeśli ktoś się zna może sam wymienić. Jeżeli nie, u mechanika nie będzie to kosztować dużo. Ważne, by nie jeździć do "Mietka" który za flaszkę wszystko...
4,0
~niedźwiadek
Volkswagen Passat B4
Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
jeżeli chodzi o drobiazgi , typowymi usterkami są klamki drzwi przednich od kierowcy, potrafią się zacinać, jeżeli chodzi o koszta naprawy wymiany tulejek , końcuwek wahaczy czy drążkuw to są są to psie grosze, ogólnie całe zawieszenie niejest drogie, przód amory bilstein gazowe całe kompletne 450 zł, tył kayaba 250 komplet, układ wydechowy nowy kompletny na poziomie 350 , dużym plusem jest to iż nie posiada koła dwumasowego tylko zwykłe,...
1,0
~mekeke
Volkswagen Passat B4
Kombi 2.0 115KM 85kW
katastrofa zepsuło sie w nim chyba wszystko o wymianie zawieszenia i tłumików nie wspomne , najpierw padła przekładnia kierownicza , potem łączni układu wydechowego , silniczek spryskiwaczy 2 razy , siłownik sprzęgła 2 razy , przepływomierz , szyby sie popsuły , szyberdach , zamek bagażnika , nawiew , pompa paliwa , cewka , oświetlenie deski .Niewiem czy ja miałem takiego pecha czy VW to szrot , wczesniej miałem escorta tez sie psuł ale ten go...
3,0
~horizon@vp.pl
Volkswagen Passat B4
Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
Psują się przed wszystkim pierdoły: elektryczne szyby, klamki (non stop), czujnik ciśnienia oleju, cyferblat, pełno zimnych lutów w elektryce. Przeważnie można to samemu zdiagnozować i tanim kosztem naprawić. Wkurza mnie tylko korozja. Gdyby miał tak solidną blacharkę jak peugeot 405 powstałby samochód idealny. W moim 20 letnim peżocie nie ma wrzodów nawet w miejscu gdzie lakier jest zdrapany do gołej blachy!
5,0
~marcin
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
hmm... -kalmki (standardowo w tym modelu) -amorek pokrywy bagaznika -popiskujący pasek klinowy (ponoc ten typ tak ma) -migająca kontrolka temperatury plynu... ehh chyba uszkodzony czujnik bo juz wszystko sprawdzilem. -nieraz trzeszczące wspomaganie, nie wiem co to ale technicznie wszystko jest sprawne. rasumujac nie ma tu nic takiego co by uprzykszało zycie albo nadwyrężało portfel, w koncu auto ma 10lat...
4,0
~jarek1209
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Do tej pory zdarzały mi się tylko raczej drobne usterki. Wymienione mam dwa czujniki ABS, potencjometr pedału gazu, tuleje tylnej belki, chłodnicę klimy. Pozostałe części (jak np tarcze hamulcowe, klocki, itp) to elementy typowo eksploatacyjne. Zresztą czujniki ABS i cała reszta też mogą być podciągnięte do tej kategorii. A przy tym wieku auta jest to zdecydowanie wybaczalne.
4,0
~Karol (karolbonski@o2.pl)
Volkswagen Passat B4
Sedan 1.9 TDI 75KM 55kW
Jak na 15 letnie auto i przebieg 300 000 km jest ok. Przez 2,5 roku, jak posiadam to auto robiłem rzeczy, które wynikały z wieku i sporego przebiegu. Wymieniłem wszystkie łożyska w kołach (koszt 400 zł), zrobiłem tylne hamulce (też 400 zł), robiłem zawieszenie (przy przebiegu 280 000 km - okazało się, że od nowości nie było robione!) - koszt ok 600 zł.

Volkswagen Passat B4 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Sławek
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Rewelacja. Nigdy mnie nie zawiódł na trasie a robiłem czasami tysiące km w ciągu kilku dni. Oczywiście coś się czaaaasami zdarzy. Wymieniałem: łożysko w tylnym kole, łożyska przy przednich amortyzatorach. Elektryka w drzwiach z racji wieku czasami się przycina. Reszta to materiały eksploatacyjne jak klocki, tarcze hamulcowe, akumulator, amortyzatory tylne.
Volkswagen Passat B4