Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B4 (153) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 206 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Krystian
Volkswagen Passat B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Poważne usterki się zdarzały i należy o nich wspomnieć. Zacznę od takich które były groźne dla silnika lub bezpieczeństwa: przerdzewiała rurka od tylnego hamulca (ubytek płynu i brak ciśnienia w układzie), przerdzewiała rura wydechowa przy ostatnim tłumiku (w takim miejscu, że spaliny uderzały w powozie), przerdzewiała rurka prowadząca ciecz do nagrzewnicy (ubytek płynu chłodniczego), uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju (ubytek prawie litra...
5,0
~marcin
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
po kupnie wymienilem wszystkie exploatacyje częsci i jak sie o to zadba auto bedzie słuzyc cale lata. -u mnie nie dziala abs- czujnik jest zepsuty ale to wina jego konstrukcji, nie chce mi sie na ten temat rozpisywac, jak komus nie dziala to niech sie zapyta w elektronicznym o co chodzi. -poduszke pod silnikiem tez wymienialem ale czy to jest awaria ?? po 200tys to juz chyba na nią czas. generalnie auto jest super bezawaryjne!!!!!!!...
3,0
~iconn
Volkswagen Passat B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Więc... auto ma około 350 000 km (był przekręcony licznik). Poważne usterki: walnięta turbina (przejechałem na niej 1 rok i dystans w sumie 20 000 km), cieknie pompa wysokiego ciśnienia (jeżdze na niej już 2 miesiąc i dystans ok 2000 km - m. in. trase Szwecja Karlskrona - Polska Katowice). Poza tym - żadnych kłopotów. Ale cóż - to leciwe i przejechane autko... A - i ciekło mi do środka przez zgniłą blache na połączeniu pstików na dachu i...
4,0
~Jan
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
W trakcie 2,5 roku i 100 000 km raz wymieniono uszczelkę pod głowicą i nagrzewnicę (to wyjątkowo wredna naprawa, sama nagrzewnica kosztuje grosze, ale do wymiany trzeba rozbebeszyć całą deskę rozdzielczą) uszczelniono silnik. Niestety zbyt późne wykrycie uszkodzonych wtrysków spowodowało poważne szkody w silniku i trzeba było go wymienić. Przed ewentualnym zakupem należy poczytać różne fora internetowe - poważne usterki silnika łatwo jest wykryć.
3,0
~New_H
Volkswagen Passat B4
Kombi 2.0 115KM 85kW
Bezawaryjność Volkswagenów jest daleka od ideału, Golf passat, sharan - jeden grzyb. Jak każde inne auto, psuło sie, psuje sie psuć się będzie jak nie było należycie servisowane. Nie oszczędzać na częściach, to będzie długo służyć. Problem z zasilaniem silnika benzyną, skończyło sie na wymianie układu wtryskowego i sondy lambda. Musiałem wymienić całe hamulce z tyłu bo zapiekłą sie prowadnica w tylnym kole i klocek zorał tarcze.
3,0
~Karol
Volkswagen Passat B4
Sedan 1.9 TDI 75KM 55kW
Mówią, żę ten samochód jest jednym z najmniej awaryjnych i nie ma w tym wiele przesady. On się nie psuje, tylko zużywa. Akumulator padł po 14 latach, po 320 000 km trzeba było wymienić poduszki pod silnikiem, zawieszenie robiłem tuż po zakupie, przy przebiegu 270 000 km (mechanik twierdził, że były jeszcze oryginalne elementy). Teraz mam rozszczelnioną pompę wtryskową, ale auto nadal jeździ!
3,0
~Karol
Volkswagen Passat B4
Sedan 1.9 TDI 75KM 55kW
Mówią, żę ten samochód jest jednym z najmniej awaryjnych i nie ma w tym wiele przesady. On się nie psuje, tylko zużywa. Akumulator padł po 14 latach, po 320 000 km trzeba było wymienić poduszki pod silnikiem, zawieszenie robiłem tuż po zakupie, przy przebiegu 270 000 km (mechanik twierdził, że były jeszcze oryginalne elementy). Teraz mam rozszczelnioną pompę wtryskową, ale auto nadal jeździ!
4,0
~jam
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
też jest dobrze, przez rok użytkowania i 26tys km strzeliła uszczelka pod głowicą, a razem z nią nagrzewnica i zbiorniczek wyrównawczy. Przy okazji tej naprawy wymienili mi też rozrząd(jest w nim jedno koło pasowe które podobno jest wadliwe, akurat u mnie się popsuło - koszt prawie 500zł) i regenerowali głowicę(planowanie, dotarcie zaworów, wymiana uszczelniaczy etc) całość kosztowała 2000zł
5,0
~horizon@vp.pl
Volkswagen Passat B4
Kombi 2.8 VR6 174KM 128kW
Auto ma ponad 350tkm przebiegu, w moich rękach jest od roku. Poprzednio jeździł nim przez 10 lat jeden właściciel serwisujący samochód w aso. Wydawał kilka tysięcy złotych rocznie, dlatego ja dziś tylko jeźdzę i przechodzę badanie techniczne bez gadania. Z historii serwisowej nie wyczytałem nic na temat większej awarii. Szczególnie niezawodny jest silnik.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B4
Średni koszt przejechania 100 km
37,67 zł
6,4
l/100km
11,4
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~mar001
Volkswagen Passat B4
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Niestety ryzyko takich usterek obecnie duze, auta z nieznana historia tylko to poteguja, samochod stary musza byc powazne usterki (turbo pompy abs i hamulcowa, servo, wtryski, ) wszystko to co 10 lat temu bylo w tym aucie uwazane za super , dzisc w 20 letnich egemplarzach dogorywa - ostrzegam
Volkswagen Passat B4