Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B5 (669) - Ergonomia

Na liście zabraknie 1302 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Aleksandra
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
To auto to kołyska. Lula dobrze. Wygodne fotele, ale bez większych rewelacji jak na limuzynę. Chwaliłam w innym opisie fotele w b3, ale tu jest jeszcze lepiej. Jednak, tak jak w b3, włącznik świateł awaryjnych jest w kiepskim miejscu. Dla mnie trochę za daleko, ale i mój wysoki chłopak, który ma też b5 narzeka, że dla niego też jest za daleko. Przycisk grzania szyby tylnej i awaryjnych powinien być zamieniony, bo częściej używa się awaryjnych...
4,0
~goornique
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.6 100KM 74kW
Wszystko na swoim miejscu. Choć kokpit pozbawiony zupełnie romantyzmu, a niektóre przyciski wyjęte jakby żywcem z dostawczaka (zwłaszcza świateł awaryjnych i ogrzewania tylnej szyby) to nawet kierowca podróżujący Passatem po raz pierwszy po jednym rzucie oka będzie wiedział, gdzie znajdują się potrzebne mu przyciski. Te zresztą zredukowane są do niezbędnego minimum i, choć wyposażenie samochodu jest całkiem przyzwoite, nie znajdziemy w nim...
4,0
~Jurek
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW
rewelacyjny silnik i spalanie przy tej masie samochodu,auto wygodne,pojemne,za ta kasę super.to mój trzeci pasek (2001 4motion 1.9tdi,2003automat1.9tdi)i muszę stwierdzić że ci którzy narzekają na awaryjność passatów B5 musieli po prostu kupić "okazje" bez książek i dokumentacji serwisowej(faktury,tuv)i ich cuda mają zamiast 160 tyś(ich licznik tyle wskazuje)tak naprawdę przebiegi 400-500tyś km,więc maja prawo się psuć.jeśli chcesz kupić dobre...
2,0
~Wojtek W e-mail: wuwu0@vp.pl
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
Podłokietnik przeszkadza w zmianie biegów. Wale w niego łokciem. Siedzenia niewygodne i bardzo ograniczona regulacja. Praktycznie nie sposób optymalnie ustawić siedziska. Podparcie kręgów lędźwiowych fatalne, nawet mimo możliwości regulacji. Siedzenia nie trzymają na boki. Schowek przysłonięty drążkiem zmiany biegów to kpina. Złe osadzenie zagłówków. Fatalny sposób regulacji klimatyzacji, aby ja wyłączyć, trzeba naciskając sukcesywnie lub...
5,0
~rlocus
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 101KM 74kW
No tu właśnie czuje różnicę między passatem a japońskimi samochodami np. avensis. Avensis jest bardzo ergonomiczna, wszystko pod ręką, wszystko na miejscu. Ale Niemcy poszli jeszcze dalej. Nie dość, że ergonomiczne to jeszcze cieszy. Kontakt wzrokowy czy dotykowy jest bardzo przyjemny. Włączając światła mimowolnie uśmiechamy się widząc granatowy i bordowy kolor podświetlenia wnętrza. A kiedy w nocy otworzymy drzwi i samochód podświetli nam...
3,0
~Nautilius
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.8 T 20V 150KM 110kW
Niby wszystko OK, ale w ilości przycisków niepotrzebnych kompletnie można się pogubić (w mojej wersji wyposażenia jest climatronic, fabrczyne wbudowane radio vw i zmieniarka vw). Kompletnie bez sensu i, jak podejrzewam. zrobione dla picu - żeby wyglądało jak w samolocie. Niestety, ale guziki są małe, łatwo trafić w niewłaściwy. poza tym materiały nie są najlepsze - każdy egzemplarz ma łuszczący się materiał, widoczny szczególnie na drzwiach...
5,0
~budyniek, budynprezes@tlen.pl
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.8 20V 125KM 92kW
Co mi się rzuciło w oczy i w czym się zakochałem to jasny kolor tapicerki i foteli. Efektem tego jest wizualnie przestronne i ciepłe wnętrze. Fotel kierowcy i pasażera posiada regulację pochyłu oparcia, podparcia na lędźwie oraz regulację wysokości. Podnoszony podłokietnik pozwala się wygodnie rozsiąść podczas długiej podróży. Kierownica jest regulowana w dwóch płaszczyznach (do góry, na dół, do siebie, od siebie). Wszystkie te regulacje...
5,0
~Corrigan
Volkswagen Passat B5
Kombi 2.0 TDI 136KM 100kW
Jestem dość wysoki i myślałem, że nie będę miał gdzie schować głowę. Jednak się pomyliłem. Fotel mam maksymalnie podniesiony i maksymalnie odsunięty - mam jeszcze trochę przestrzeni między głową a dachem, nogi mają swobodę pracy, o nic nie haczę a pasażer który siedzi za mną też nie ma żadnych problemów - i to przy maksymalnie odsuniętym fotelu. Są jeszcze podłokietniki - jeden pomiędzy kierowcą a pasażerem i drugi z tyłu który się wyciąga ze...
5,0
~dariusz.stepien@electrolux.com
Volkswagen Passat B5
Kombi 1.9 TDI 110KM 81kW
Tu jest naprawdę wzorowo. Pierwsze auto, w którym znajduję wygodną pozycję, z opartą głową o zagłówek i podpartymi łokciami trzymając kierownicę. brawo. Kokpit urządzony dużymi klawiszami, łatwymi do odnalezienia bez odwracania uwagi od drogi. Minusy to: kierownica zasłania pozycjoner świateł, niewygodne wyłączanie tempomatu(suwak na lewej manetce), jeśli nie chce się użyć hamulca. Łatwo się w nim odnaleźć. Dobre manetki, które da się obsłużyć...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B5
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
7,3
l/100km
10,1
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Mario
Volkswagen Passat B5
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
wystarczy posiedziec w internecie i poszukać dobrze a każdą częsc nawet w oryginale można dostać za małe pieniądze, wszystko co do tej pory dłubałem przy tym samochodzie robiłem z książką "sam naprawiam" i koszt częśći z ich wymianą śmiesznie tani. Jak ktoś ma kasę to do serwisu tam to dopiero wymienią, tak żebyś zamiesiąc lub dwa prayjechał do nich znów naprawiać. Budowa tego samochodu jest naprawde prosta, ale z ksiażką, która kosztyje 50 zł...
Volkswagen Passat B5