Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B6 Sedan (254) - Silnik

Na liście zabraknie 205 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Dex
Volkswagen Passat B6
Sedan 1.9 TDI 105KM 77kW
Cóż ... Stara jednostka napędowa na pompowtryskach, troche klekocząca i hałasująca, ale wybrałem ja za niezawodność. Miałem ten silnik w poprzednim Passacie B6 FL i był super. Przejechałem nim 250 tys i nic kompletnie się nie popsuło, no a tu niestety ... Po 30 tyś. wymiana tyrbiny, teraz auto ma 75 tyś. i turbina znowu praktycznie do wymiany bo wyje. Po 40 tyś. wymiana pompy wacum i teraz po 75 tyś. też ta pompa praktycznie do wymiany bo...
2,0
~orawex trans
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
jak kupowałem to auto myślałem, że ten silnik to równie trwały tdi-k co poprzednie w doskonalszej cichszej mocniejszej i ekonomiczniejszej wersji... NIESTETY... Silnik ten od wyjazdu z salonu żłopał olej jak oszalały! Silniki nadające się do remontu tyle oleju nie spalają nawet! w serwisie mówili że z czasem to minie, bzdura! Olej jest drogi, litr na 1000km trzeba dolać co czyni eksploatacje dużo droższą! Poza tym silnik ten na pompowtryskach...
4,0
~Ktoś
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Właśnie sobie poczytałem wszystkie komentarze. Ja być może miałem szczęście i w salonie wyrwałem nówkę w wersji Highline (za naprawdę niewielkie pieniądze) - która po prostu do tej pory mi się nie zepsuła. Powiem krótko - dobry samochód jako NARZĘDZIE PRACY i tzw. \"OSZCZĘDNY WÓŁ ROBOCZY\". I TAK GO NALEŻY TRAKTOWAĆ. Jeśli mi się poważnie zepsuje - bez problemu przesiądę się na inną markę. Natomiast jak czytam te komentarze ZAKOMPLEKSIONYCH...
1,0
~sprawiedliwy
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Pompowtryskiwacze. Dramat. Volkswagen ukrywa i nie przyznaje się do wyprodukowania bubla, chociaż znajomemu po awarii na terenie Niemiec wymieniono BEZPŁATNIE komplet 4 sztuk przepraszając za kłopot!!! Ponadto w jednym z serwisów diesla uzyskałem informację że VW w Polsce nie dopuszcza do sprzedaży pompowtryskiwaczy siemensa poza swoją siecią windując dzięki temu cenę części wartej kilkadziesiąt euro na kilkaset!!! Sprawa prawdopodobnie dla...
4,0
~marcink777
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Za kulturę pracy należy się góra trzy gwiazdki, ale nadrabia ekonomicznością i przyzwoitą mocą stąd cztery. Ten silnik uzmysłowił mi co to jest turbo-dziura, tu jest po prostu kolosalna. Przy nieco ponad 2tyś obr/min wciska się pedał gazu a przez 2 sekundy nic, dopiero po chwili jak turbo zaśsie powietrze samochód faktycznie wystrzeli jak z procy. Czyli ta moc jest tylko nie w każdej chwili dostępna, poza tym jak się nie przygazowało ruszając...
4,0
~Stach
Volkswagen Passat B6
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Silnik TSI jest świetny pod względem dynamiki i elastyczności - jest to zdecydowanie najlepszy silnik z jakim jeździłem, nie licząc jednostek V6 i V8, ale to inna bajka. Pisząc najlepszy mam na myśli nie tylko benzyniaki, ale też turbodiesle. Spalanie akceptowalne, na poziomie średnio 8,2-8,5. Katalogowe spalanie 7,4 można osiągnąc jedynie w idealnych warunkach, przy pomocy anemicznego emeryta za kierownicą. Jest dość wrażliwy na styl jazdy -...
3,0
~Rafał Jarocki
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Zacznę od tego - w bajki należy włożyć bezawaryjność samochodów wyprodukowanych po 2008 roku Klekota kupiłem ze względu na pozornie niski koszt jazdy. Skończyło się dobre po gwarancji a zaczęły się problemy z silnikiem. Ten samochód zaprojektowany był na dwa lata. Najpierw dwu masa potem pompa w zbiorniku wstępna. Wtryskiwacze nr 3 a po miesiącu nr 2 radio nie czyta CD TURBINA kiedy dostaje powyżej 3500 obr/min wchodzi w stan awaryjny i...
3,0
~Wojtek B
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 FSI 150KM 110kW
150-konny silnik Volkswagen charakteryzuje sie duzym apetytem na paliwo, szczegolnie w polaczeniu z 6-cio stopniowa automatyczna skrzynia biegow. Moment obrotowy tego silnika jest tak rozlozony, ze w zasadzie do 3.200 obrotow na minute nie dzieje sie nic. Wyraznie brakuje mu oddechu I sily w niskim zakresie obrotow, wyraznie odczuwalny jest brak doladowania turbo lub chocby kompresora. Silnik nie lubi obrotow, ale gdy juz sie go zmusi do...
5,0
~Krystian
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 170KM 125kW
WV PASSAT 2.0TDI 170KM DSG - przejechalem autem 150tys.k., teraz ma 260tys.km i dla mnie czytajac opinie wiekszosci uzytkownikow niestety ale w przypadku mojego paska to nieprawda. To co robilem, regularne wymiany plynow, w skrzyni co 40tys., zalecaja wymiane w DSG co 60tys. ale czescie nie zaszkodzi poza tym kolo dwumasowe przy 200tys.km. = koszt 1tyś.zł. 220tyś.km. wymiana żarówek biksenonowych (wypalily sie) i nic wiecej sobie nie...
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B6 Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
36,67 zł
6,4
l/100km
9,5
l/100km
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Tatoo
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TSI 200KM 147kW
Jest to silnik kompresorem, który ciągnie od dołu i wyłącza się przy 3000 obr/min. Powyżej włącza się turbina. Efekt bardzo dobra elastyczność i niskie obroty silnika w trakcie jazdy. Kultura pracy ok. Na biegu jałowym (skrzynia tiptronic 6 biegów) "N" silnikiem trochę trzęsie. Dobrze - to wg mnie ocena łączna w tej kategorii. I dobrze kopie. Ma przy automacje niecałe 8,5 do setki i to czuć - daje radę. Robi wiatrak z wszystkich TDI,...
Volkswagen Passat B6 Sedan