Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B6 Sedan (200) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 259 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Dex
Volkswagen Passat B6
Sedan 1.9 TDI 105KM 77kW
Tu zaczne od słowa KATASTROFA. To jest chyba najgorsze zawieszenie z jakim miałem do czynienia. Tył na wielu wachaczach i jest poprostu idealnie, nic dodac nic ująć. Przód za to na jednym wachaczu i jeszcze kompletnie źle przemyślana kionstrukcja. MASAKRA i to pisana dużymi literami. Auto ma tendencję do myszkowania na nierównej nawierzchni, czyli u nas w kraju poprostu wszędzie. Samo zawieszenie jest dość głośne, powiem nawet hałaśliwe. W...
2,0
~Wojtek B
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 FSI 150KM 110kW
Zachowanie na mokrej jezdni - mowiac krotko – niedopuszczalne. Szczegolnie przy wiekszym obciazeniu (np. trzy dorosle osoby na pokladzie). Auto jest slabo wyczuwalne, uklad kierowniczy mimo ze przed chwila dzialal besporednio I bez zarzutu, teraz reaguje z refleksem godnym tankowca przy naglym manewrze na morzu. W zakretach chetnie unosi wewnetrzne kolo, tracac przyczepnosc I powodujac zalaczanie sie system kontroli trakcji. Tylko tego nam tu...
5,0
~Jarek z Wrocławia
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Bajka! Z jednej strony komfortowo, z drugiej dość sztywno. U mnie napęd na 4 koła daje dodatkowe atrakcje. Przy starcie strzał jak z katapulty niezależnie od warunków (deszcz, śnieg), miny kierowców na sasiednich pasach - bezcenne ;-). Mnóstwo frajdy w jeździe po szybkich zakrętach, układ daje pełną kontrolę nad samochodem i poczucie bezpieczeństwa. Dla miłośników szaleństwa na śniegu.. po wyłączeniu ESP można śmiało pomykać bokami, ale...
2,0
~Tatoo
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TSI 200KM 147kW
Jest to wersja USA. Zawieszenie być może jest inaczej zestrojone niż na Europę ale nie jestem pewny. Generalnie jest komfortowo ale brak pewności i stabilności przy szybszej jeździe na zakrętach. Jeśli ktoś chce palić gumy na światłach to daję instrukcję żeby się nie zabił: Przełączyć Tiptronic na pełny automat, mocno chwycić i zaprzeć się o kierownicę i gaz w dechę -doooobrze idzie i kontrolować czy jeszcze jedzie się po asfalcie czy już po...
1,0
~tomek
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Zawieszenie to TRAGEDIA !!! absolutnie nie polecam tego samochodu komus kto jezdzi po naszych dzirawych jezdniach to moj stary golf4 z 2003 roku mial o niebo bardziej komfortowe zawieszenie, dotad nie jezdzilem tak twardym samochodem- TACZKA !!! Wstyd, to przeciez nie jest auto sportowe tylko limuzyna, na kazdej najzdrobniejszej nierownosci auto podskakuje, no sorry ale za 150 tysiecy zl to juz naprawde nie przystoi. Wlasnie przez wzglad na...
5,0
~Stach
Volkswagen Passat B6
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Zawieszenie jest takie jak lubię - pewne w zakrętach, sztywne, ale nie zbyt twarde (chociaż moja żona jeżdżąca "francuzem" twierdzi inaczej ;). I wbrew obiegowej opinii jest całkiem wytrzymałe - do tej pory wymieniałem jedynie gumy z przodu, cała reszta fabryczna i w dobrym stanie. Układ kierowniczy i wspomaganie też bardzo dobre, nie ma wrażenia "tracenia kontaktu z kołami" na zakrętach. Generalnie układ jezdny jest taki,...
3,0
~Bartek
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 170KM 125kW
ZAWIESZENIE, ZAWIESZENIE i jeszcze raz ZAWIESZENIE! To główna bolączka. Samochód jest twardy co wydawać by się mogło ma pozytywny wpływ na jazdę w dalekie trasy, jednak tak nie jest. jadąc z dużą szybkością po krętych drogach samochód zaczyna pływać. Im szybciej tym bardziej go nosi. Nie podoba mi się to. Układ kierowniczy jest dobry, jednak zawieszenie psuje cały pozytywny stosunek do niego. Na dziury za twardy, na trasę za miękki.
5,0
~kuba_wosik
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 170KM 125kW
W morzu*****owości znajdujemy wspaniały układ jezdny który radzi sobie nawet w głębokim śniegu. Koła bardzo rzadko tracą przyczepność, na zakrętach i łukach auto nie jest podsterowne. ESP działa tak jak powinno, skręcając koła kierownicy mamy dobry feedback i wiemy dokładnie gdzie koła zaraz pojadą. Łatwo się jest przyzwyczaić do takiego układu i później ciężko zejść na klasę niżej.
4,0
~elek
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Samochód jest bardzo sprężysty i pewny w prowadzeniu jednak jest także sztywny co czasem czuć. Co do przedniego zawieszenia nie mam uwag ale do tylniego już tak, jego praca na nierównej nawierzchni jest głośna. Samochód zaskakująco dobrze trzyma tor jazdy na wprost, nie przeszkadzają mu nawet w tym nasze polskie koleiny przez które podczas wyprzedzania również przechodzi bez stresu.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B6 Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
36,67 zł
6,4
l/100km
9,5
l/100km
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~Jack
Volkswagen Passat B6
Sedan 1.9 TDI 105KM 77kW
Ani nie jest tak wygodny jak np citroen C5 ani nie tak precyzyjny jak mondeo czy o klasę mniejszy Focus. Być może Vw chciał osiągnąć kompromis pomiędzy sportowym prowadzeniem a komfortem, ale moim zdaniem to się nie udało. Głośna praca zawieszenie na nierównościach. Zbytnio wyhyla się na zakrętach. Moje poprzednie auto-Focus 1.8 tdci był o niebo lepszy w każdym względnie.
Volkswagen Passat B6 Sedan