Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B6 Variant (138) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 203 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~bbbaaa
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Auto posiadam od trzech miesięcy zrobiłem dopiero ok 3tys km.Na tą chwilę mogę powiedzieć że jestem bardzo miło zaskoczony autem. Odpowiedniego egzemplarza szukałem rok. Przejrzałem setki ogłoszeń, obejrzałem dziesiątki aut. Egzemplarz który posiadam zakupiłem bezpośrednio z serwisu VW w Niemczech z przebiegiem niecałych 120tys.km. Okazało się że są takie auta lecz cena jest adekwatna do przebiegu oraz faktycznego stanu auta. Nie ma co...
5,0
~Krzysztof
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
W aucie wymieniono przy stanie licznika 157 tyś km komplet pompowtrysków.Z racji iż jest to już pewien przebieg a paliwo na naszych stacjach podejrzanej jakości dodać fakt jak szybko wysiadają układy wtryskowe u konkurencji spod znaku PSA czy FORDA uważam że wymiana przy tym przebiegu nie jest usterką.Dodam że jak na fakt jakie dziś usterki trapią silniki diesla u konkurencji to przyznam że silniki VW/AUDI są ta tle konkurencji doskonałe.Jasne...
2,0
~Piotr
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Z mechanicznych rzeczy nic się nie stało. Ale wyłączający się silnik, nie działające szyby, odczapowe odczyty komputera, nierówno pracujący chwilami silnik to norma, gniazdko 12V (ciekawe które dzisiaj działa). Passata trzeba kochać, bo inaczej żałowałbym (niestety żałuję), że nie wziałęm kilkanaście tysięcy tańszego Mondeo. Staram się pocieszać, że nie wszystkie decyzje w lipcu 2007 roku były głupie i mamy jeszcze niezawodnego C5 z 98tys....
3,0
~Tomek_BB
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
1. Przy przebiegu 148 tys. km czuć że sprzęgło i koło dwumasowe nie pożyje już długo, na luzie czuć różnicę w pracy przy wciśniętym sprzęgle. W Volvo V70 te elementy wytrzymały 270 tys. km, tu się na to nie zanosi. 2. Rozszczelnił się przewód doprowadzający płyn chłodzący do chłodnicy, trzeba było kleić, bo zrzucał płyn w ilości 0,5l na dobę. 3. Te silniki podobno tak mają, trzeba dolewać około 1l oleju na każde 10 tys. km. A to jest już...
2,0
~Janek lubelske
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
2 razy laweta, 2 razy holowanie (blisko było) z powodu padniętych pompowtrysków lub pompy paliwa z Vacum na silniku (poszedł olej silnikowy do zbiornika na powrocie) i pompy paliwowej w zbiorniku, to wszystko pomiędzy 90-130 tys km, uszkodzenie serwa hamulca ręcznego (elektrycznego (wymiana zacisku lewy tył - nie są dostępne same serwa tylko kpl zacisk!), pęknięcie sprężyny zawieszenia przód+łożysko Mc-phersona to chyba wystarczy. Porażka -...
3,0
~daro
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
pompowtryskiwacze, skrzynia dsg szarpie przy ruszaniu od samego początku ponoć to normalne ale nawet stare kapcie w automatach ruszają spokojnie bez szarpnięć, stacyjka nie czyta kluczyka, dpf, głośniki w systemie dynaudio, łożyska w kołach wymienione 2 szt w serwisie wmawiają że to opony ale dopiero wymiana łożysk powoduje że jest cicho, moduł bluetooth do telefonu, gniazdo 220v, Auto ma dopiero 90tys km elektronika to jakaś pomyłka pełno...
1,0
~Bartek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Pompowtryski do regeneracji 2000zł, elektroniczna blokada kierownicy 2500zł, awaria pompy oleju 1600zł (na szczęście na parkingu pod Tesco!) ale przy okazji pompa podciśnienia zintegrowana z pompą paliwa się zatarła 2300zł i regeneracja turbo 1300zł, unieruchomione auto nieszczęsnym hamulcem postojowym - opisane wyżej, wywalony dpf i wstawiony emulator 1600zł, nie pękła mi tylko głowica z typowych często opisywanych awarii.
1,0
~Marek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
700km (drugi dzień!!) auto stanęło na trasie - laweta, serwis, obluzowany kabel od ECU 1500km, zatarta turbina - laweta, tydzien w serwisie 2500km auto znowu stoi, laweta, serwis - wymiana wtryskiwacza 5500km wydmuchana uszczelka pod głowicą - laweta serwis, 4dni 8000km, zatarta sprężarka klimatyzacji, serwis, 1 dzień, 9000km, \'tradycyjnie\' przepływomierz, auto w kłebach dymu samo dojechało do serwisu, wstyd,
1,0
~bliski rozpaczy
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Posypało się na amen: koło dwumasowe, pompa paliwowa, pompowtryskiwacze, turbosprężarka, sterownik filtra cząstek stałych - to już nie sporo ale masa kasy! Alternator też kiepski - nie utrzymuje poziomu akumulatora, choć ten jeszcze na gwarancji. Rozrusznik się dławi i tylko patrzeć kiedy to się rozleci, a wtedy zostanie już tylko automat, no a po nim to tylko prasa na złomowisku...
2,0
~driver
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Na 205 tys padło mi niedawno drugie sprzęgło, pompowtryskiwacze to parodia można je wymieniać bez końca, a i tak po kilku tysiącach któryś zaczyna się psuć. przy tym przebiegu zawieszenie praktycznie nadaje się do całkowitej wymiany (oczywiście wcześniej było już naprawiane) wspomaganie kierownicy sypie się. Całą elektronikę najchętniej wyprół bym z tego samochodu
Volkswagen Passat B6 Variant