Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B7 Limousine (42) - Silnik

Na liście zabraknie 19 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Fabrycznie mój samochód 'wypluł' na hamowni aż 158KM i 350NM, co spowodowane było 'mocniejszymi' pompo-wtryskiwaczami jakie producent zastosował w tej wersji silnika. Muszę przyznać, że ta moc w zupełności wystarczała do sprawnego napędzania samochodu o takiej wadze i gabarytach. Wysoki moment sprawiał, że wyprzedzanie czy bardziej agresywna jazda nie stanowiły większego problemu, przynajmniej w zakresie dopuszczalnych...
5,0
~art8000
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Silnik daje rade,z kompletem pasazerow nie trzeba krecic go pod czerwone pole by sprawnie przyspieszyc,przy tym zadowala sie mala iloscia ropy. Wersja CR ma zupelnie inaczej rozlozony moment obrotywy,poprostu jest lagodniejszy,ale tez ciagnie znacznie dluzej.Niektorym sie moze to nie podobac,jak dla mnie bomba,auto rowno przyspiesza bez turbodziury,zapewnie tez odbija to sie korzystnie na elementach ukladu napedowego. Praca silnika jest...
4,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Zdecydowałem się na zakup Passata z silnikiem 2.0 TDI w wersji 140HP i nie żałuje tej decyzji. Jednostka ta zapewnia wystarczające przyśpieszenie, moc oraz moment dla tego samochodu. Dźwięk silnika jest dla mnie bardzo przyjemny, choć dosyć głośny (stoją na zewnątrz, bo wnętrze jest na prawdę perfekcyjnie wyciszone i czasami nie jestem w stanie usłyszeć dźwięku silnika przy niskich prędkościach obrotowych). Dodam jeszcze tylko tyle, że...
5,0
~a
Volkswagen Passat B7
Limousine 1.8 TSI 160KM 118kW
Ładnie ciągnie przy każdej prędkości obrotowej. Można podkręcić od 1500 do 6500 obr. W niskim zakresie obrotów jest porównywalny z dieslem, ale nie kończy tam gdzie kończy diesel (czyli na 4tysiącach obrotów), ale pięknie wkręca się na 6tysięcy obr/min. W kwestii przyśpieszenia do jazdy miejskiej będzie znacznie lepszy niż diesel(nawet niż ten silniejszy diesel montowany w Passatach), natomiast w trasie tylko nieco gorszy od diesla. Przy przy...
5,0
~garry
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Ciezko tu znalezc slaby punkt,2.0 tdi cr jest zecydowanie udana jednostka napedowa-rzeklbym chyba najlepsza jednostka jaka udalo sie wyprodukowac vw.Z silnikiem nie ma najmniejszych problemow,wkreca sie na obroty od najnizszych i ciagnie rowno az do czerwonego pola.Pomimo prawie 200 tys przebiegu nie zaobserwowalem zadnych bran oleju,Dynamika silnika na bardzo dobrym poziomie,nawet z kompletem pasazerow mozna swobodnie wyprzedzac przy tym nie...
3,0
~cyryl
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Po pierwsze - po przesiadce z Hond (miałem 2 Accordy diesel, starszy ictdi i nowszy idtec) niestety 2.0 TDI CR 140 KM to inna liga. Odczuwalnie słabszy, węższy zakres obrotów użytecznych, wymaga częstszej zmiany biegów. Po drugie - po 60 000 km (jak "w zegarku") jedna po drugiej dwie usterki (w tym jedna dotąd niezdiagnozowana do końca). Na plus - bardzo oszczędny. Bez wysiłku można osiągnąć spalanie na poziomie 5.5 litra w trasie.
3,0
~endryou
Volkswagen Passat B7
Limousine 1.8 TSI 160KM 118kW
Silnik o mniejszej mocy do auta o tej masie nie wchodzi w grę. Auto w stopniu mistrzowskim wyciszone. Przyśpieszenie dobre. Niskie żucyie oleju. Przy zalecanych przeglądach co 30 tys. km zazwyczaj dolewka 0,5 l oleju. Nie jest kłopotliwe, ale bardziej zagadkowe - słyszalne przy mocnym przyśpieszaniu na 1 lub 2 biegu jakby umiarkowany jazgot pod maską podobny do zepsutej suszarki do włosów..
5,0
~PassatB7
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Tylko 140 KM,a ładnie przspiesza. Nie spotkałem sie z przypadkiem by brakowało mu mocy. Nie zobserwowałem w silniku żadnych wycieków. Silnik pracuje cicho jak na diesla. Kultura pracy też jest na dobrym poziomie. Nie zaobserowałem brania oleju, końcówki tłumikow nieokopcone. Serwisowanie samochodu bezproblemowe,filtry umieszczone w łatwodostepnych miejscach. Naprawde wzór
2,0
~osa
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Mało elastyczny. Przyspieszanie na wyższych biegach wywołuje drgania, które zmuszają do redukcji na niższy bieg. Przy niższych biegach potrafi zgasnąć. Do tego jeszcze fatalny system start and go (czy cos w tym rodzaju) np. wyłącza silnik na śpiących policjantach i przy wolnym toczeniu. Nie zawsze się włącza. Nie można go wyłączyć nawet w serwisie.
5,0
~Alexy
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
Doskonałe osiągi i rewelacyjna ekonomia. Jak wytłumaczyć samochód, który przekracza 220 km/h, w 8 sekund zbiera się do 100, waży półtorej tony, a w przypadku "jazdy jak babcia" zużywa 4,5 litra? Nigdy nie przekroczył 8,7 litra podczas "gonitwy" na 100 km. Olbrzymi zasięg ponad 1100 km możliwy bez większych wyrzeczeń.
Volkswagen Passat B7 Limousine