Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B7 Limousine (37) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Czas pokazał, że zawieszenie w Passacie jest dosyć twarde i nie radzi sobie doskonale z tłumieniem mniejszych nierówności. O ile skok amortyzatora pozwala na bezstresowe pokonywanie większych kolein czy dziur (w przeciwieństwie do twardych samochodów sportowych), to jednak charakterystyka zawieszenia wpływa negatywnie na komfort jazdy, kiedy asfalt nie jest najwyższej jakości (co ma miejsce dosyć często na naszych drogach). Samochód jednak...
4,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Jest dobrze. Aż dobrze i tylko dobrze, chciało by się rzec, bowiem niestety znów muszę dorzucić szczyptę goryczy do całokształtu. O ile tłumienie poprzecznych i podłużnych nierówności jezdni jest w pełni zadowalające, a zawieszenie jest miękkie, o tyle w zakrętach Passat nie trzyma się tak, jakby się tego oczekiwało. Oczywiście nie ma mowy o jakiejś niestabilności, wręcz przeciwnie, nie zdarzyło mi się jeszcze doznać jakiegokolwiek przykrego...
4,0
~PassatB7
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Tuleje wachacza wymienione 2 razy. Jednak wymiana jest dosc prosta. Poza tym wymieniłem wiekszość zawiesznia. Straszanie problematyczna wymiana przednich amortyzatorów- potrzeba praktycznie wszystko zdemontować by sie dostać. Rowniez sama wymiana to jeden duzy problem. Co do jazdy to zawieszenie jest super. Dobrze trzyma sie drogi.
4,0
~Passatb7
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Sportowe zawieszenie jest dość twarde, Jeszcze jeżdże na oryginalnych amortyzatorach- przy niskich temperaturach potrafi raz czy 2 razy zatrzeszczesć guma łożyska amoryzatora przedniego- zrobie to z wymianą amortyzatorow, poza tym jest ok. Wynieniłem raz łączniki stabilizatora i tuleje wahacza.
3,0
~A
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
Tu spore zaskoczenie. Auto prowadzi się trochę jak łódź. Nie mam wrażenia, że mam pełną kontrolę, brak jest czegoś, co nazwałbym czuciem drogi. Trochę kołysze w zakrętach. Spodziewałem się, że będzie lepiej. Moje poprzednie auto, czyli Mondeo wypadało w tym temacie bez porównania lepiej.
5,0
~cyryl
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Rewelacja. Auto pozytywnie zaskakuje - jest bardzo komfortowe, a jednocześnie rewelacyjnie pokonuje zakręty i jest niewrażliwe na kiepskie warunki (typu koleiny w deszczu w górach). Może to po części zasługa napędu 4motion, ale myślę że nie tylko. Zawieszenie ciche.
5,0
~algernon
Volkswagen Passat B7
Limousine 1.4 TSI BlueMotion 160KM 118kW
Świetnie się prowadzi, bardzo dobra amortyzacja i przewidywalność auta. Delikatna podsterowność, ale szybko pacyfikowana przez elektronikę. Kierownica z jednej strony bardzo czuła i bezpośrednia, a z drugiej, lekko chodząca (choć bez cechy gumowatości auto koreańskich)
3,0
~Firmowe
Volkswagen Passat B7
Limousine 1.8 TSI 160KM 118kW
tak jak w B6 niby sztywny ale nie na polskie drogi poprzednie passaty w naszej firmie miały to samo co kawałek ASO bo wali stuka kierownica krzywo stoi ( a ceny cha cale szczęście że za to nie place bo gdyby to było moje prywatne pozbył bym się złoma )
5,0
~LuCat
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Bardzo dobrze się prowadzi, trzyma się drogi jak przyklejony... przy sportowej jeździe trzeba mieć jednak na uwadze jego wagę jak i jej rozdział. Niemniej jednak ciężko wymusić interwencję ESP
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B7 Limousine
Średni koszt przejechania 100 km
30,33 zł
6,7
l/100km
7,6
l/100km
4,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~garry
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Troche zbyt szytwny-moze dlatego,ze mam wersje sport.Komfort auta na dobrym poziomie,jezdzie w zawieszeniu nic nie bylo robione to chyba swiadczy o jakosci auta.
Volkswagen Passat B7 Limousine