Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B7 Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014 (12) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
W momencie sprzedaży samochodu, przy okazji badania stanu technicznego w ASO został wykryty drobny wyciek (chyba z mostu, lub okolic skrzyni biegów, choć dokładnie nie pamiętam, bo nie było to już moje zmartwienie). Diagnozą było uszkodzenie uszczelki, a koszt naprawy w ASO został wyliczony na jakieś parę stówek. Pomijając ten incydent, przed ponad 3 lata użytkowania obyło się bez żadnych drobnych usterek. Samochód co prawda miał bardzo mały...
4,0
~PassatB7
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
-do 100 tys nic -120tys-wymiana łączników stabilizatora i gum wachacza -165tys- cieknąca pompa wody( wymian paska i pompy) -165tys-łaczniki stabilizatora -170tys-kompresor klimatyzacji -175tys-czujnik jakosci powietrza -200 tys dwumasa ze sprzęgłem( niepotrzebna wymiana- myślałem,ze to wina problemów z 2 biegiem) -210tys-wymiana przepustnicy -240 tys-wymiana wiekszosc podespołow przedniego zawieszenia, pojawiały sie trzeszczenia,wiec...
3,0
~cyryl
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Auto jest kiepsko zmontowane w środku. Ominęły mnie legendarne trzaski deski rozdzielczej, ale za to cała reszta... przede wszystkim - tylna półka i podsufitka. Katastrofalnie! Półka potrafi wpadać w rezonans od samego silnika (na postoju, nie trzeba wyboistej drogi). Od nowości tak było. Nie mam czasu jeździć do ASO się wykłócać. Po pół roku znalazłem optymalne miejsca dla gąbek, szmat itp., żeby to jako tako uciszyć. W aucie za 140k! W...
4,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Na obecną chwilę trudno mówić mi o usterkach, miałem jedynie dwa drobne 'incydenty' (sprawy tak marginalne, że szkoda nawet o nich wspominać). Oderwana literka 'N' z przycisku zapłonu przy czyszczeniu kokpitu ściereczką oraz jednorazowe 'wyskoczenie' plastiku przy podłodze z zawiasów (ponowne zamontowanie zajęło 5 minut). Tak jak mówiłem, śmieszne 'usterki'.
5,0
~Passatb7
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Do 300 tys km: - przepustnica wymieniona( możliwe ,że starą można było zregenerowac) poprostu miałem zamiennik to wymieniłem - 2 czujniki abs kół tylnych - kompresor klimatyzacji( znana wada) wymieniłem na używke i juz 4 lata smiga I to by było na tyle
2,0
~Tra
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
3 razy wymieniany mechanizm wycieraczek, dwie wymieniane klamki zew. Coś stuka przy zimnym poranku w zawieszeniu i nikt nie potrafi tego odnaleźć.
1,0
~Wojciech
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
19 tys. kilometrów i awaria klimatyzacji ? No porażka, cała ta elektronika VW jest dość tandetna z tego wniosek
5,0
~art8000
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Padal kompresor klimatyzacji,poza tym nic sie nie dzieje,jak dbasz tak masz
2,0
~E- dog
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
zwieszenie ciągle coś, niweiem dlaczego liczniki oszalaly konieczna wymiana,
5,0
~LuCat
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Odpukać ale na razie żadnych usterek :)
Volkswagen Passat B7 Limousine