Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B7 Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014 (16) - Ergonomia

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Pod względem ergonomii w klasie średniej chyba nikt nie dorównuje samochodom z koncernu VAG. Wszystko jest tu intuicyjne, obsługa klimatyzacji, radia, sterowanie komputerem pokładowym czy lusterkami nie stanowi najmniejszego problemu. Fotele są wygodne, choć nie zapewniają mocnego trzymania bocznego. Amatorzy mocniejszych wrażeń w zakrętach raczej będą zawiedzeni, szczególnie, że dosyć twarde zawieszenie daję rade. Szkoda więc, że fotele nie...
4,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Jak już wspomniałem w paragrafie o układzie jezdnym, trzymanie foteli standardowych (tz. z tapicerką materiałową, wersja Comfortline) nie jest niestety dobre. Fotele są natomiast wygodne, dobrze działa elektryczna regulacja fotela kierowcy. Aktywne zagłówki świetnie podpierają głowę. Duży minus ode mnie za brak przycisków do sterowania radiem z kierownicy w standardzie. Niestety musimy dopłacić, lub kupić pakiet. W moim przypadku jednak...
4,0
~art8000
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Jak w vw,wszystko na swoim miejscu,troche dziwnie dzialajacy system automatycznych wycieraczek-raz dziala nawet przy malym deszczu,innym razem przy ulewie nie zadziala, zbyt wrazliwy czujnik zmierzchu,wystarczy zachmurzenie i juz wlacza swiatla mijania, upierdliwy guzik start ,stop -trzeba pamietac o codziennej dezaktywacji inaczej silnik bedzie gasl co chwila
4,0
~garry
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Tu jest 1 mankament...do ktorego mozna sie przyzwyczaic.W lusterku bocznym kierowcy odbija sie podswietlone pokretlo wlaczania swiatel mijania. Po wylaczeniu zaplonu nie mozna sterowac radiem z kierownicy,wkurzajacy wylacznik start-stop bez mozliwosci stalej dezaaktywacji.Poza tym wszystko czytelne i bez zbednych fajerwerkow.
5,0
~Passatb7
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Jest bardzo dobrze, wszystko jak powinno być, nic nie przeszkadza poza guzikiem start-stop- trzeba wyłączać za każdym razem, brakuje mi tez kontrolki świateł krótkich, fotele super wyprofilowane po 600 km trasie plecy nie bolą, troche fatalnie umieczone miejsce na kubki- tuż przy dźwigni zmiany biegów.
5,0
~cyryl
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Wszystko przemyślane, wygodne i na miejscu. Wygodny auto-hold, wygodne czujniki parkowania (dobrze "wymierzone"). Super fotele (wersja Highline), znacznie lepsze niż w Skodzie Superb (mam bezpośrednie porównanie).
5,0
~Tra
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Guziki tam gdzie ich oczekujesz, wszystko działa tak jak się spodziewasz. Minus za kiepską navi, która pokazuje tylko twoją pozycję i nie da się przesunąć na inny obszar.
3,0
~osa
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Wynalazek z miejscem na napoje to porażka. Wstawienie kubka graniczy z cudem. 2 kubki oznaczają, że nie można wyjąć jednego.
5,0
~LuCat
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
U VW nie ma się czego doczepić w tych kwestiach - ciężko o łatwiej oswajalny samochód :)
4,0
~Wojciech
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Wszystko jest na swoim miejscu ale wieje nudą, trochę fantazji proszę
Volkswagen Passat B7 Limousine