Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B7 Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW 2010-2014 (18) - Silnik

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Fabrycznie mój samochód 'wypluł' na hamowni aż 158KM i 350NM, co spowodowane było 'mocniejszymi' pompo-wtryskiwaczami jakie producent zastosował w tej wersji silnika. Muszę przyznać, że ta moc w zupełności wystarczała do sprawnego napędzania samochodu o takiej wadze i gabarytach. Wysoki moment sprawiał, że wyprzedzanie czy bardziej agresywna jazda nie stanowiły większego problemu, przynajmniej w zakresie dopuszczalnych...
5,0
~art8000
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Silnik daje rade,z kompletem pasazerow nie trzeba krecic go pod czerwone pole by sprawnie przyspieszyc,przy tym zadowala sie mala iloscia ropy. Wersja CR ma zupelnie inaczej rozlozony moment obrotywy,poprostu jest lagodniejszy,ale tez ciagnie znacznie dluzej.Niektorym sie moze to nie podobac,jak dla mnie bomba,auto rowno przyspiesza bez turbodziury,zapewnie tez odbija to sie korzystnie na elementach ukladu napedowego. Praca silnika jest...
4,0
~baka1408
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Zdecydowałem się na zakup Passata z silnikiem 2.0 TDI w wersji 140HP i nie żałuje tej decyzji. Jednostka ta zapewnia wystarczające przyśpieszenie, moc oraz moment dla tego samochodu. Dźwięk silnika jest dla mnie bardzo przyjemny, choć dosyć głośny (stoją na zewnątrz, bo wnętrze jest na prawdę perfekcyjnie wyciszone i czasami nie jestem w stanie usłyszeć dźwięku silnika przy niskich prędkościach obrotowych). Dodam jeszcze tylko tyle, że...
5,0
~garry
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Ciezko tu znalezc slaby punkt,2.0 tdi cr jest zecydowanie udana jednostka napedowa-rzeklbym chyba najlepsza jednostka jaka udalo sie wyprodukowac vw.Z silnikiem nie ma najmniejszych problemow,wkreca sie na obroty od najnizszych i ciagnie rowno az do czerwonego pola.Pomimo prawie 200 tys przebiegu nie zaobserwowalem zadnych bran oleju,Dynamika silnika na bardzo dobrym poziomie,nawet z kompletem pasazerow mozna swobodnie wyprzedzac przy tym nie...
3,0
~cyryl
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Po pierwsze - po przesiadce z Hond (miałem 2 Accordy diesel, starszy ictdi i nowszy idtec) niestety 2.0 TDI CR 140 KM to inna liga. Odczuwalnie słabszy, węższy zakres obrotów użytecznych, wymaga częstszej zmiany biegów. Po drugie - po 60 000 km (jak "w zegarku") jedna po drugiej dwie usterki (w tym jedna dotąd niezdiagnozowana do końca). Na plus - bardzo oszczędny. Bez wysiłku można osiągnąć spalanie na poziomie 5.5 litra w trasie.
5,0
~PassatB7
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Tylko 140 KM,a ładnie przspiesza. Nie spotkałem sie z przypadkiem by brakowało mu mocy. Nie zobserwowałem w silniku żadnych wycieków. Silnik pracuje cicho jak na diesla. Kultura pracy też jest na dobrym poziomie. Nie zaobserowałem brania oleju, końcówki tłumikow nieokopcone. Serwisowanie samochodu bezproblemowe,filtry umieszczone w łatwodostepnych miejscach. Naprawde wzór
2,0
~osa
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Mało elastyczny. Przyspieszanie na wyższych biegach wywołuje drgania, które zmuszają do redukcji na niższy bieg. Przy niższych biegach potrafi zgasnąć. Do tego jeszcze fatalny system start and go (czy cos w tym rodzaju) np. wyłącza silnik na śpiących policjantach i przy wolnym toczeniu. Nie zawsze się włącza. Nie można go wyłączyć nawet w serwisie.
5,0
~Passatb7
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Rewelacyjny, fajnie przyspiesza, jest dobrze wyciszony. Spalanie 5 litrow, wymieniam olej co 10 tys km na castrol 5w-30, silnik nie bierze oleju. Po tej aferze z emisja spalin nie byłem wgrywać nowego softu u dealera bo boję się,że mi samochód popsują
2,0
~E- dog
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Silnik 2.o TDI to żądna rewelacja. Trzeba nim jeździć bardziej jak benzyniakiem niż dieslem. Lubi wysokie obroty i tylko wtedy ma moc. W zimne dni poranne odpalenie to wstyd na całe osiedle. Piszczące paski i gang silnika jak w starym Żuku.
5,0
~LuCat
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
140 KM wystarcza aby sprawnie poruszać się po mieście (na oponach 235 mm nadal łatwo zerwać przyczepność) a i na autostradzie można bezstresowo wyprzedzać chociaż wymaga to już chwili rozbiegu
Volkswagen Passat B7 Limousine