Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B8 Limousine Facelifting (20)

Pokaż filtry
4,4
~Dawid M
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Korzystałem z Passata przez prawie 3 lata, niedługo zmieniam auto na inne. Wiadomo, że 150 KM nie będzie kosmosem dla samochodu o takich gabarytach, natomiast auto jest dość sprawne i przyjemnie się nim jeździ - szczególnie na autostradach i eskach. W czasie użytkowania miałem jedynie problem z jedną kontrolką oleju - wskazywała zbyt niski poziom oleju niezgodnie z tym, co pokazywał bagnet. Czasami miałem też problem z czujkami ciśnienia w...
2,8
~Zenon234
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 2.0 TSI 190KM 140kW
Aktualny przebieg auta 14 tys km . Spalanie wysokie ( przyczyną tego jest że tryb ECO nie nadaje się do niczego D to samo LAG do 3 s w DSG) Osiągi słabe 7,8s do setki załadowane ( 5 osób plus bagażnik )auto nie jedzie . Bagażnik informacja o jego wielkości to kłamstwo drążąc temat okazało się ze ma nędzne 404 l . skrzynia ma takiego laga że jazda tylko w trybie sport ECO ma ponad 3 s zwłoki i w mieście grozi to poważnymi kłopotami ( 5 razy...
4,7
~Mateusz
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 2.0 TSI 190KM 140kW
Po roku użytkowania i przejechaniu 16tys km mogę już trochę więcej powiedzieć. Passat sprawuje się bardzo dobrze, mimo początkowego problemu z klimatyzacja jak i łożyskiem lewego przedniego koła które zostało wymienione w ramach akcji serwisowej. Po 15tys km wymieniony olej, olej po spuszczeniu i przejechaniu magnesem wyglądał bardzo dobrze, praktycznie brak opiłków, kwestia odpowiedniego dotarcia samochodu. Przez ten okres silnik wciągnął...
4,8
~Mariusz
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Bardzo komfortowy samochód szczególnie w jeździe poza miastem / autostradą. Świetny układ jazdy quasi autonomicznej - aktywny tempomat plus utrzymanie toru jazdy. Asystent jazdy w korku - bardzo cieszy podczas remontów. Silnik z automatyczną skrzynią - rewelacyjne. Spalanie około 6 l w jeździe mieszanej, przy oszczędnej na trasie nawet ok. 5 l, w mieście w korkach poniżej 8.
3,4
~usterka
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Kupione jako demo z przebiegiem 2500 km. Przy 8000 strzelił uszczelniacz wału i leciał olej. 3 tygodnie bez samochodu, bo serwis wrocławski albo nie umiał tego ogarnąć, albo mieli to tak w poważaniu. Zastępczego nie dają. Przy 25000 km zakwalifikowali oba sprzęgła w DSG do wymiany, do tego wałek rozrządu, znowu leciał olej. Kolejne 3 tygodnie. Cierpliwość się skończyła, auto poszło do sprzedaży.
3,5
~Srebrnymk6
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Przereklamowany samochód. Za taką kasę można mieć doposazonego Hyundai i40 z bardziej przyjaznym wnętrzem. Niestety, wg mnie legenda Volkswagena upada.
4,9
~tomi
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
1.5 TSI to całkiem udany silnik, dynamiczny gdzieś od 1,5-1,6 tys.obrotów, do 3 tys. cichutenki (Silnik)
4,9
~Mirasek
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 2.0 TSI 280KM 206kW
Bardzo porządnie wykonane auto. Szczególnie komfortowo sprawuje się w trasie. Jak na tą klasę samochodu bardzo dobre przyspieszenie. Polecam.
3,9
~Igor
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 2.0 TDI 240KM 177kW
Przereklamowany, nafaszerowany elektronika z którą w sobie nie radzi, BARDZO GŁOŚNY. Komfortowe zawieszenie.
2,7
~VW Passat :(
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Auto to rodzaj muła , wolne z fatalną skrzynia ( DSG w ostatnich latach stała się irytująca pod każdym względem ) bardzo przeciętnie się prowadzi i na dodatek sporo usterek i reklamacji.
Volkswagen Passat B8 Limousine Facelifting