Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B8 (133) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 75 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Adam
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
Ooo, drobne usterki. Tyle tego było, że nie wiem, czy wypiszę wszystko: 1. Nawigacja na Active Info Display kilkukrotnie się zawiesiła. Serwis nic nie poradził, po prostu po pewnym czasie wszystko wraca do normy. 2. Stukanie w prawym słupku między drzwiami. Jakiś uchwyt kabli się poluzował. Naprawione. 3. Czujnik zapięcia pasów pasażera. Gdy pasażer wysiadał czujnik tego nie zauważał i piszczał. Trzeba było wyłączyć silnik. Naprawione. 4....
1,0
~Marcin
Volkswagen Passat B8
Variant 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
To chyba najgorszy z samochodów, które miałem. Citroen C5 bije go na głowę pod kątem niezawodności, o RAV4 nie wspomnę. Niby wszystko w porządku, niedużo pali ale po przejechaniu 50 tys zaczęły się, na razie drobne ale uciążliwe problemy. Teraz mam 76 tys km i miałem kilka akcji pod tytułem wycieki płynu z chłodnicy, Serwisy VW w Polsce nie potrafią sobie z tym poradzić. Wymieniają coraz to inne elementy a to nic nie daje. Czekają aż gwarancja...
4,0
~Pavlvs
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI SCR 240KM 177kW
Z niewiadomych przyczyn czasem zawiesza się ekran dotykowy włącznie z brakiem odpowiedzi z przycisków sterowania z wyjątkiem pokrętła głośności. Czujniki parkowania. Nie wiem czym jest to spowodowane, ale czasem czujniki odpalają się w nieodpowiednim momencie. Może jest to kwestia zabrudzenia, wilgoci albo oblodzenia. Bagażnik czasem się nie otworzy, czasem się nie chce w ogóle zamknąć. Trzeba go zamykać siłą.
5,0
~Wielik
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI BlueMotion SCR 240KM 177kW
Lektura forum sprawia, że włos się jeży na głowie... Ale po 35 tys km ten Passat miał tylko 1 drobną usterkę (obudowa skrzyni biegów stukała o wspornik układu elektrycznego). Inter-Welm Bielsko-Biała poległ totalnie po 3 próbach, a Magro Tychy znalazło od strzału... Żadnych innych usterek ani poważnych awarii, więc wygląda na to, że producent większość chorób wieku dziecięcego już wyeliminował.
5,0
~MichalmPL
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.8 TSI BlueMotion Technology 180KM 132kW
To mój czwarty passat od 2014r. Średnio kręcę po ok. 80-100tys.km. rocznie. Mogę coś powiedzieć o usterkach zdecydowanie. No i powiem że w ciągu tych pięciu lat miałęm na palcach jednej ręki policzyć usterki w ogóle. Podkreślam, że nie wypowiadam się o modelach sprowadzanych, miałem do czynienia z samochodami nowymi i używanymi (do trzech lat) z polskiej dystrybucji.
2,0
~szylton
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TSI BlueMotion Technology 220KM 162kW
No i tutaj się właśnie zaczyna, od nowości: Lekko zapadnięty spryskiwacz reflektora, trzaski z podsufitki, rezonujące boczki drzwi tylnych przy słuchaniu muzyki basowej (nawet w Dynaudio), czasem małe pierdoły elektroniczne typu zawiesi się nawigacja na AID, próbuje aktywować już aktywowaną licencję CarNet, niewłaścicie działający MirrorLink
4,0
~Dawid
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI SCR 240KM 177kW
po 35 tyś pojechałem na serwis w sprawie dziwnych odgłosów przy skręcaniu-hamowaniu. Po serwisie okazało się, że na jednaj tarczy zrobił się rowek i dlatego słuchać stukanie-buczenie. Wymiana w ASO kompletu na przód to koszt 2,5 tyś - jak dla mnie stosunkowo za dużo. Taką cenę płaciłem w ASO BMW - VW to jednak jedna klasa niżej?.
4,0
~Dawid M
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
W czasie 3 lat użytkowania miałem jedynie problem z jedną kontrolką oleju - wskazywała zbyt niski poziom oleju niezgodnie z tym, co pokazywał bagnet. Czasami miałem też problem z czujkami ciśnienia w oponach, które po wymianie opon pokazywały utratę powietrza, również niezgodnie z prawdą.
4,0
~MaroK
Volkswagen Passat B8
Limousine 2.0 TDI BlueMotion SCR 150KM 110kW
Tu jest problem -elektronika awaria systemy esp,aktywny tempomat,światła matrycowe. Na postoju ok 2 godz wszystko się naprawiło samu. ASO wskazał awarie sterownika ABS wymiana 6tys zł. Nie wymieniłem bo się naprawiło samo po 2 ch latach nic się nie dzieje i błąd sterownika nie wystąpił.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B8
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
6,4
l/100km
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Adam
Volkswagen Passat B8
Alltrack 2.0 TDI 240KM 177kW
jest ok, w tym czasie wymienione: 1 piasta koła (ukręciłem śrubę koła), łożysko koła, 2x tarcze hamulcowe i 4x klocki, przednia szyba (kamień), 1 amortyzator tak nic nie skrzypi nie trzeszczy - dobra jakość montażu i zabezpieczenie antykorozyjne choć lakier maski już mocno porysowany od kamieni.
Volkswagen Passat B8