Szukaj

Lista ocen Volkswagen Phaeton (30) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 36 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Starless
Volkswagen Phaeton
Sedan 3.0TDI-CR V6 DPF 4Motion Tiptronic 240KM 177kW
UWAGA --Słabe hamowanie, duży ciężar samochodu(2,2 t suchy) pomimo, ze wykonany wyłącznie z Alu i plastiku. Więc trzeba reagować z wyprzedzeniem. Z przyczepą jeszcze gorzej. Pneumatyka połączona z Continous Dumping Control to absolutny TOP. Choć w S-klasie bardziej kanapowa. Troche niestety czuć nasze dziury i studzienki. Samochód płynie jak statek, niewzruszony( załadowany duża masa 2,5 t). Super stabilny nawet przy 250 km/h....
3,0
~Limuzyna od zawsze
Volkswagen Phaeton
Sedan 3.2 V6 241KM 177kW
No cóż jeśli mówimy o limuzynach z segmentu F to jest kiepsko. Miałem Mercedesa S W140 z 1992r Audi A8 D2 z 1997r i muszę przyznać, że najwygodniejszy był Mercedes-idealny, drogi trzymał się jak sportowe coupe w zakręty wchodził jak Subaru Impreza i miał moc ponad 400KM. Audi było słabsze ale było dość sztywno zestrojone aczkolwiek nie powodowało to bólów pleców. Volkswagen to przecież \"takie tańsze Audi\" ale wydaje mi się,że gorzej sie...
4,0
~Saiien
Volkswagen Phaeton
Sedan 3.0 TDI 225KM 165kW
Mocna 4. Układ zawieszenia to ten sam co w Audi A6. Niestety bardzo podatny na nasze drogi. Zalecam jazdę autostradami, dziur to zawieszenie nie lubi. Natomiast auto lubi każdą drogę. Po dziurkach mkniesz jak po autobahnie, niestety problem się robi jak przychodzi do płacenia za remont zawieszenia. Komplet wahaczy na przód (góra - dół) to min 2.000,00 zł, mowa o zamiennikach.
4,0
~LinkServiceLtd
Volkswagen Phaeton
Sedan 4.9 V10 TDI 313KM 230kW
Kopia Audi A8, nie ma chyba konkurencji dla tego napędu ! Możemy różne mieć zdanie ale jedno jest bezdyskusyjne ! Zadne auto nie pojedzie tak jak to ze stałym napędem quattro !! Słyszałem ze napęd Subaru można tylko porównać do audi , osobiście nie jeździłem .
4,0
~BigBoy
Volkswagen Phaeton
Sedan 6.0 W12 48V 420KM 309kW
Auto prowadzi się nieźle, jest dość sztywno zestrojone (pomimo zmian ustawień na komputerze). Niestety W12 pod maską powoduje, że zbyt duża masa przypada na przód. Z tego powodu auto jest wyraźnie podsterowne. Wyraźnie czuje się to na śliskim podłożu.
5,0
~damian.zalewski.pl@neostrada.pl
Volkswagen Phaeton
Sedan 4.2 i V8 40V 335KM 246kW
zawieszenie pneumatyczne pozwala wybrać spośród 4 nastawów twardości od comfort do sport. Rewelacyjne resorowanie.... wydaje się że Polskie drogi są bez dziur, auto płynie po drodze w pełnym tego słowa znaczeniu.
5,0
~Paweł
Volkswagen Phaeton
Sedan 4.2 i V8 40V 335KM 246kW
Nic dodać, nic ująć. Mamy napęd na cztery koła. Trzeba mieć na uwadze fakt, że to nie jest auto sportowe choć ma grubo ponad 300 koni mechanicznych pod maską. Jak na tę klasę uważam, że jest doskonale.
5,0
~krzysztofwiech7@wp.pl
Volkswagen Phaeton
Sedan 3.2 V6 241KM 177kW
to wręcz doskonałe auto, sposób w jaki wybiera nierówności naszych dróg można porównać z muzyką do uszka... ((sprzęt audio mistrzostwo)) troszkę może brakować tylko audiofilom:-)
5,0
~darekessen
Volkswagen Phaeton
Sedan 4.9 V10 TDI 313KM 230kW
Zawieszenie pneumatyczne wiec komfort i prowadzenie na najwyzszym poziomie, BMW7 i Audi A8 sa nie co zwinniejsze za to komfort w tym VW jest znacznie wyzszy .
Dziennik kosztów dla Volkswagen Phaeton
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
11,0
l/100km
15,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Toma
Volkswagen Phaeton
Sedan 3.0TDI-CR V6 DPF 4Motion Tiptronic 240KM 177kW
Pneumatyczne zawieszenie naprawdę umila podróż i pozwala dostosować wysokość i twardość zawieszenie do terenu i prędkości
Volkswagen Phaeton