Szukaj

Lista ocen Volkswagen Polo IV Hatchback 1.2 i 54KM 40kW 2001-2008 (37) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 29 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Piotr Michalak Słupsk
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
niestety tu jest gorzej niż żle!!!!!nie dośc, że wymieniałem już sondę lambdę, to fabrycznie był wadliwy uszczelniacz i zimering, to jeszcze pompa wodna i jeszcze przepalające się żarówki,i cewka, a żeby dolac czary goryczy to wadliwie złożone łoże silnika z okropnie zużywającymi się w konsekwencji oponami!!!!!!!!!!!!!!!wstyd panowie serwisanci!!!!!!mam na uwadze serwis "auto słupia" w m słupsk nie wspomnę o braku odpowiedzialności za szkody...
3,0
~voy16. prawo jazdy od 1988,
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
1- tłucze się tylne zawieszenie, 2- same opadają (tylne) szyby, polega to na tym, że po trzech dniach ich nieużywania jest szpara na ok.3 mm. Dopiero się to zauważa na myjni bo gość mówi Panie domknij pan szyby bo się leje do środka. Myślałem, że to przypadek, ale nie. Same sobie opadają (z tyłu mam podnoszenie "studniowe" szyb czyli korby:)
5,0
~linda
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
stabilizator wahacza-chcesz czy nie predzej czy pozniej bedziesz wymienial,tylna wycieraczaka fatalnie zbiera wode,poza tym halasuje-ten typ tak ma ;-),tylne szyby same sie otwieraja,po przejaechani 1000 km szybu uchylaja sie jakies 2 mm,powoduje to halas wewnatrz,do tego tez trzeba sie przyzwyczaic i co jakis czas dokrecic szyby.
4,0
~maro
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Jak dbasz tak masz.Jak kupilem te auto od balaganiarza.Auto bylo zaniedbane-decydowala cena.Ni dzien dobry wymienilem:sonde lambda,czujnik temperatury,przednia lamapa miala jakies zwarcie-trzeba bylo czyscic wewnatrz z pylu.Co chwile zapalala mi sie kontrolka check engine,po przeczyszceniu wtryskiwaczy problem ustapil.
2,0
~Tomek
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Miałem już dwa nowe samochody koreańskie i jeden japoński. Każdy używałem około 5 lat. Wszystkie wytrzymywały przebiegi do 100tys. km bezproblemowo. W Polo już po 40 tys. trzeba było zmieniać tuleje w zawieszeniu koszt ok. 500zł. A jeżdżę naprawdę wyjątkowo ostrożnie i powoli po drogach o kiepskiej nawierzchni.
3,0
~Paweł
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Przejechałem 10000 tys km. Miałem wyciek oleju, regularnie pali mi sie lampa w zapalniczce, spryskiwacz tylni mi sie zapchał tak ze musiałbyc wymieniony, szybko zuzywaja sie wycierczki, piszcza bardzo hamulce szczególnie po deszcu (serwis określił to tak Polo tak to ma)
5,0
~magi
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
O ile samochod jest normalnie eksploatowany i serwisowany mozemy zapomniec adresu mechanika.Samochod pozbawiony typowych usterek.Zrobilem tym samochodem 80 tys km i tylko wymienilem czujnik swiatel stop i wahacz przedni-przywalilem z zime w kraweznik.
2,0
~Dża
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Psuje się bardzo wiele rzeczy. Urywają klamki, rozlatują wkładki zamka, zacinają zamki tylnej klapy, psuja mechanizmy opuszczania szyb, cupholder potrafi wystrzelić jak z procy - a fabryczne radio włączać się, kiedy ma ochotę.
3,0
~Kujaw
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Usterki dźwigni hamulca ręcznego, częste przepalanie żarówek świateł mijania (6 na 2,5 roku), zgrzytanie tylnej wycieraczki, odstające uszczelki na drzwiach przednich, tarcie przy pierwszym hamowaniu podczas wilgotnej pogody
3,0
~kamil_mróz
Volkswagen Polo IV
Hatchback 1.2 i 54KM 40kW
Raz na pół roku coś musi walnąć, jak nie cewka, to elementy zawieszenia, to sonda lambda,to coś z klimą albo nagrzewnicą, naprawy są tanie i większość mechaników wie jak się z nimi uporać, więc jest ok
Volkswagen Polo IV Hatchback