Szukaj

Lista ocen Volkswagen Polo VI Hatchback 5d (16) - Silnik

Na liście zabraknie 4 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Michacki
Volkswagen Polo VI
Hatchback 5d 1.0 TSI 95KM 70kW
Ci, którzy krytykują jednostki 1.0 TSI zazwyczaj nigdy nie mieli z nimi do czynienia. Brak usterek wieku dziecięcego, dobra dynamika. Spalanie w mieście bez wysiłku 5.5l/100 w trasie do 120 km/h 4.6l/100, pod miastem do 90 km/h poniżej około 3,8l/100 km. Brak poboru oleju, kultura pracy naprawdę dobra, przez chwile na zimnym silniku słychać ze to 3 cylindry. Moment obrotowy dostępny szeroko, co pozytywnie wpływa na dynamikę. Optymalny wybór...
5,0
~Jakub Poloczek
Volkswagen Polo VI
Hatchback 5d 1.0 TSI 95KM 70kW
I tu zaskoczenie! Silnik 1.0 95 km na prawdę dobrze jeździ. Nie czuć ze brakuje tam jednego cylindra. Minusem tej konfiguracji są wibracje w kabinie przy wkręcaniu na obroty poniżej 2tys. Obr. Min. Ogólnie jednostka bardzo dynamiczna i wystarczająca do miasta jak i na krótkie trasy. Przy 5 osobach w aucie silnik juz trochę niedomaga. Dla osoby która zwykle jeździ sama lub z jednym paserzerem będzie idealny.
4,0
~tartarini
Volkswagen Polo VI
Hatchback 5d 1.0 TSI 95KM 70kW
silnik przyjemnie "ciagnie" juz od biegu jałowego tj. 1000 obr/m na 1,2,3 biegu; na 4 lub 5 należy utrzymywać co najmniej 1800 obr/m; w porównaniu do wolnossącego silnika 1.4 jest o 2 klasy wyżej, do dynamicznej jazdy wystarczą obroty do 3500 tyś obr, natomiast w wolnossacy od ok. 4000tyś obr zaczyna dopiero przyspieszać przy tym "niemiłosiernie wyć"
5,0
~Equ
Volkswagen Polo VI
Hatchback 5d 1.0 TSI 115KM 85kW
Kapitalna jednostka - kiedy trzeba, można bezpiecznie przycisnąć z zapasem mocy. Kiedy chcemy zaoszczędzić - wystarczy trzymać 90-100 km/h w trasie na szóstym biegu, by spalanie zeszło do 4,6-4,8 l (!) na setkę. Przecież to bajka! Silnik lubi obroty od 2000 w górę. Osiągi jak z Golfa II GTI w małym, miejskim bzyku - nie ma wstydu na trasie.
5,0
~Michacki
Volkswagen Polo VI
Hatchback 5d 1.0 TSI 95KM 70kW
Silnik niezawodny, lać paliwo, zmieniać oleje i filtry częściej niż przewidział producent i śmigać. Jednostka nadal żwawa a zarazem ekonomiczna, ma mocy pod dostatkiem żeby sprawnie wyprzedzić. Irytować może trochę terkot na zimnym silniku, ale po rozgrzaniu jednostka pracuje jak na 3 cylindry kulturalnie.
2,0
~5 or more
Volkswagen Polo VI
Hatchback 5d 1.0 TSI 95KM 70kW
Mam wrażenie, że silnik po 4500orb/min traci moc. Na miasto i równiny może być wystarczający ale w górach jest już gorzej. Bardzo słabe hamowanie silnikiem podczas zjazdów, w górzystym terenie w żadnym innym aucie nie przegrzewałem tak hamulców.
4,0
~Kondri6
Volkswagen Polo VI
Hatchback 5d 1.0 TSI 95KM 70kW
Plus auta - co mnie zaskoczyło. Fajnie ciągnie od 2 tys obrotów, dobrze jeździ się w trasie. Mało pali i to nawet przy agresywniejszej jeździe. Osoby krytykujące litrowe silniki chyba nigdy nimi nie jeździły.
4,0
~Marcin
Volkswagen Polo VI
Hatchback 5d 1.0 TSI 95KM 70kW
Kosiarka 3 cylindrowa. Zaskakuje dynamiką z takiego małego motorku. Przyjemnie jeździ się do 2.5-3 tys obrotów (nie słychać, że to 3 cylindrowiec). Powyżej 3 tys. chodzi jak traktorek na trawniku.
5,0
~DerekCar
Volkswagen Polo VI
Hatchback 5d 1.0 TSI 95KM 70kW
Jak na takiej wielkości auto 95KM jest zupełnie wystarczające. Trzeba sie przyzwyczaić do silnika 3-cylindrowego pod względem dolnych obrotów. Generalnie nieźle sie zbiera, przy wysokich prędkościach perfect.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Polo VI Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Bratek
Volkswagen Polo VI
Hatchback 5d 1.0 TSI 95KM 70kW
Silnik ekonomiczny, warczy jedynie przy rozruchu na zimno. W miescie zwawy, na drogach szybkiego ruchu bez problemu 140-150km/h bez wycia.
Volkswagen Polo VI Hatchback 5d