Szukaj

Lista ocen Volkswagen Tiguan II SUV (75) - Silnik

Na liście zabraknie 27 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Anton
Volkswagen Tiguan II
SUV 1.4 TSI 150KM 110kW
Moc 150 KM wystarcza do normalnej jazdy, wyprzedzanie nie sprawia problemów. Bardzo oszczędny przy spokojnej jeździe w trasach, np. zużycie paliwa 4,7 l/100 km na odcinku 200 km przy obciążeniu 3 osoby plus pełny bagażnik, fakt, że ruch na drogach był wtedy niewielki. Nie wiem, czy to zasługa systemu ACT (odłączanie dwóch cylindrów), dobrego paliwa (98-100 oct.), czy tego nowego oleju 0W20 (podobno o 4 % zmniejsza zużycie paliwa). Zwykle...
5,0
~antoneos
Volkswagen Tiguan II
SUV 1.4 TSI 150KM 110kW
1,4 litra pojemności i 150 KM wystarcza w Tiguanie do normalnej jazdy. Bez szaleństw ale też bez problemów przy wyprzedzaniu. Jest bardzo oszczędny, chyba dzięki systemowi ACT - tj. odłączanie dwóch cylindrów przy równomiernej jeździe po poziomej drodze. Najmniejsze zużycie paliwa od startu do celu: 4,7 litra na odcinku 200 km trasy (w tym 120 km po S-kach, 60 km przez wsie i 20 km po Wawie). Średnie, zużycie paliwa długookresowo komputerek...
5,0
~Jerry
Volkswagen Tiguan II
SUV 2.0 TDI 150KM 110kW
Super oszczędny, trasa bez pałowania 4,0 do 4,5 natomiast z pałowaniem Max 6,0 na 100 km. To na autrostradzie jak i na krajówkach i lokalnych. Noga jest ważniejsza niż droga. Olej co 15 000 km i git. Rekord na drogach lokalnych 3,5 na 100 ale jazda emeryt . Po 120 000 pierwsza naprawa, czujnik ciśnienia spalin za 120 zet. Rozrząd wymiana po 100 000 i to było na ostatnią chwilę, lepiej po 90 000 km
5,0
~Jj
Volkswagen Tiguan II
SUV 2.0 TDI SCR 240KM 177kW
Niezwykle dynamiczne w połączeniu z DSG zapewnia start zaskakujący również samego kierowcy wymagał lekkiej regulacji ponieważ na hamowni na kołach miał rzeczywiste 235 kM. Silnik pozwala bez problemu przekroczyć 200 km na godzinę i uzyskać licznikowe 240. Przy tym zapewnia spalanie na rozsądnym poziomie przy Eko jeździe poniżej 6 litrów, średnio około 8 na 100 km
5,0
~ARS
Volkswagen Tiguan II
SUV 2.0 TSI 230KM 169kW
Do tej pory silnik był na dotarciu, ale kilka razy próbowałem w miarę rozsądnie jego możliwości i przyznam, że nieźle się zbiera. Duża różnica na plus w stosunku do diesla 190 Km i benzyny 180 Km, odnoszę wrażenie, że dsg lepiej pracuje niżeli w dieslu. Jedynie na co można narzekac to spalanie, ale i tak jest lepiej niż się spodziewałem.
5,0
~kierowca
Volkswagen Tiguan II
SUV 1.4 TSI 150KM 110kW
Silnik TSI. Rewelacyjnie wyciszony. Niezauważalnie pracujący system ACT (odłączanie cylindrów ). Zbiera się z niskich obrotów. Podobna charakterystyka do diesla Właściwie nie ma potrzeby ciągnąć go wyżej niż 4000 obrotów. Staje się wtedy wyraźnie słyszalny a dynamika nic nie zyskuje.
5,0
~Kamil 15. TSI DSG R Line FWD
Volkswagen Tiguan II
SUV 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Obawiałem się tego silnika jednak jego elastyczność i względna dynamika przekonały mnie. Mocy do spokojnej rodzinnej jazdy wystarczy. Jeździłem wcześniej Passatem B8 2.0 TDI 150 KM DSG i 1.5 nie odstaje za wiele. Mega ekonomiczny.
5,0
~Ekhangel
Volkswagen Tiguan II
SUV 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Dynamiczny i cichy, nie tęsknię za 255 KM w poprzedniej A6. Nie ma porównania do np. 150 KM w pierwszej Kii Sportage - tam był muł i to w manualu, tutaj auto odpycha się zupełnie szybko i to z DSG. Pozytywne zaskoczenie.
4,0
~Przemysław K.
Volkswagen Tiguan II
SUV 2.0 TDI 150KM 110kW
Silnik w sumie dynamiczny, ale trochę za słaby do tego samochodu, mam też problem czasami z odpalaniem. Musi dłużej pokręcić rozrusznikiem, nawet w ciepłą pogodę. No i przy dynamicznej jeździe jak na 2.0 lubi trochę spalić
4,0
~Bogdik
Volkswagen Tiguan II
SUV 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Jeździmy głównie we dwójkę, więc nie narzekam na niedostatki mocy, zwłaszcza w trybie Sport na DSG. Spalanie na początku ok. 9,5 l (głównie w mieście i zimą). Obecnie oscyluje średnio 7,5 - 8 l/100 km. Silnik dobrze wyciszony.
Volkswagen Tiguan II SUV