Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen up! Hatchback 3d Facelifting

Pełna opcja up! TSI polygon., 5 lat temu
Silnik 1.0 TSI 90KM 66kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 25 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volkswagen up! Hatchback 3d Facelifting 1.0 TSI 90KM 66kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
3,57
6% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo elastyczna jednostka i przy tym oszczędna.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Skrzynia biegów, skrzynia biegów, skrzynia biegów.
3,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
1,0
Skrzynia biegów
Przy 25.000 km całkowicie się posypała. Problemy z wbiciem wstecznego, każdy inny bieg trzeba wpychać na siłę. Obecnie jestem w trakcie wymiany skrzyni w ASO.
3,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ciężko nagrzać wnętrze w zimę zaś w lato zbyt słaba klimatyzacja. W lipcu przy 25' ustawienie na LO i maksymalny nawiew, mimo to można umrzeć z ciepła.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Głośno jakby ciągle było otwarte okno, szum, szum i szum.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Obicia drzwi trzeszczą jak szalone, przeciekające drzwi pasażera w pierwszym miesiącu, problemy z zawiasami w drzwiach - trzeba trzaskać żeby się zamknęły.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skrzynia biegów to nieporozumienie! Ciągła walka z biegami, żeby je wbić z luzu. W citroenie C5 2001r z przebiegiem 300.000 chodzi o niebo lepiej.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 TSI 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Volkswagen up! Hatchback 3d Facelifting