Szukaj

Lista ocen Volkswagen up! (35) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Jg
Volkswagen up!
Hatchback 5d 1.0 MPI 75KM 55kW
Jak na autko miejskie przy niskich prędkościach (do 120 km/h) - nie można wybrzydzać. Zawieszenie jest dość komfortowe. Powyżej 120 km/h auto staje się mało stabilne - jeżdżę czasami (oczywiście w odpowiednich warunkach) różnymi samochodami sportowymi z prędkościami sięgającymi 250 km/h. W upie odczuwam podobny przypływ adrenaliny przy 140 km/h, ale nie świadczy to bynajmniej dobrze o tym samochodzie. Autko jest przy tym bardzo czułe na...
5,0
~dembi5
Volkswagen up!
Hatchback 5d 1.0 MPI 60KM 44kW
Samochód ma seryjne esp, żadna zima nie jest mu straszna, jeździ się nim świetnie dobrze trzyma sie drogi, nierówności wybierana są bardzo dobrze, praca zawieszenie jest cicha, nie mam żadnych zastrzeżeń. Wspomaganie kierownicy usztywnia się w zależności od prędkości. pomimo już kilku ostrzejszych zakrętów nie usłyszałem jeszcze popiskiwania któregokolwiek z kół. Sama jazda jest przyjemna i cicha. prowadzenie także. na postoju kierownica...
5,0
~Marcin
Volkswagen up!
Hatchback 5d 1.0 MPI 60KM 44kW
Stanowczo najlepszy na rynku (wybierając auto sprawdzałem po kolei Alto, Sparka, C1, Picanto tylko żona, Aygo, Pande II, i10 i Citigo, a Twingo i Ka wyeliminował brak drugiej pary drzwi). Nie pochyla sięna zakrętach a przeszkody idealnie tłumi. Nie nurkuje, nie podskakuje. Z drugiej strony mniej zabawy na śniegu, wprowadzenie go w kontrolowany poślizg powoduje dziwne zachowanie (wcześniej nie miałem styczności z ESP a tu wyłączyć sięnie daje)
4,0
~baki126
Volkswagen up!
Hatchback 5d 1.0 MPI 75KM 55kW
Tu zaskoczenie. Choć to małe, lekkie i pudełkowate autko, prowadzi się dość pewnie, a cały układ pracuje precyzyjnie - pewnie też dlatego, że jeszcze niewiele przejechał, czas pokaże. Na autostradzie potrafi nim jednak czasami bujnąć. Auto wysoko stoi i resoruje dość twardo, przez co czuć każdą większą dziurę. Główna zaleta: malutki promień skrętu. Ale w Audi TT (8N) jest jeszcze lepszy, mimo długości większej o pół metra.
5,0
~Witold
Volkswagen up!
Hatchback 5d Facelifting 1.0 60KM 44kW
Bardzo mnie zaskoczył na plus. Na autostradzie stabilny na wprost, ale podatny na boczne podmuchy wiatru lub pęd powietrza z ciężarówek. Zawieszenie mięsiste, duży skok ogólnie pracuje fajnie. Mały minus na zbyt wiele obrotów kola kierownicy od skrajnego do skrajnego. Za dużo kręcenia o może pół obrotu? No jakoś tak nie wiem, trzeba się nakręcić np. zawracając na trzy.
5,0
~Olek
Volkswagen up!
Hatchback 3d 1.0 75KM 55kW
Auto prowadzi się jak po sznurku (obniżone zawieszenie i koła 16\"). Cierpi na tym trochę komfort ale przyjemność prowadzenia jest wielka. W zakręty można wchodzić bezpiecznie ze sporymi prędkościami. Hamulce są jak brzytwy (krótsza droga hamowania niż Golf GTI). Na prawdę robi to wrażenie. Auto pewnie trzyma się drogi nawet podczas jazdy autostradą 150-160 km/h
4,0
~peecerRS
Volkswagen up!
Hatchback 3d 1.0 75KM 55kW
Nie mam zastrzeżeń. Pięciu gwiazdek nie dam, bo nie jest to auto sportowe czy jakieś wyczynowe, by określać układ jezdny pod takimi kategoriami. Nie mniej - skręca poprawnie, zawieszenie nie jesteś jakieś o największym komforcie, ale nie mam wrażenia jazdy wozem drabiniastym. Jest poprawnie w tej klasie auta i za taką cene.
3,0
~grap333
Volkswagen up!
Hatchback 5d 1.0 MPI 60KM 44kW
Nic do zarzucenia. Jedynie zawieszenie mogłoby mniej skrzypić, jednak aso twierdzi, że wszystko okej. Na nierównościach trzęsie jak cholera, co ciekawe w wersji po faceliftingu zawieszenie zachowuje się już całkowicie inaczej. Przy mocnych wiatrach trochę mało stabilny, czuć, że niewiele brakuje, żeby odleciał.
4,0
~Hayabusamen
Volkswagen up!
Hatchback 5d 1.0 BlueMotion Technology 75KM 55kW
Zawieszenie że jest dość sztywno zestrojone. Układ kierowniczy pracuje niezbyt lekko. Dobra jest za to średnica zawracania - wynosi 9 metrów. Prześwit UP-a to 14,4 cm. Dużą wadą jest brak nadkoli z tyłu które wypada dokupić (700 zł w ASO) i brak osłony silnika (100 zł poza ASO).
4,0
~Andrzej
Volkswagen up!
Hatchback 5d Facelifting 1.0 75KM 55kW
Jest dobrze, ale... Na oryginalnych felgach 15" przy wjeżdżaniu na krawężnik 3 cm (tak 3cm!) czasami może łupnąć, czuć na kierownicy i pod tyłkiem. Na felgach 14" i zimówkach problem znika. Czasem może też nieco bujnąć na boki na zakrętach.
Volkswagen up!