Szukaj

Lista ocen Volkswagen Vento (120) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 205 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Lithuanian driver
Volkswagen Vento
Sedan 1.9 D 64KM 47kW
Przesiadka z miękkiego i stabilnego japońca była dość bolesna. Nawet w porównaniu z jego ciut utwardzonym zawieszeniem. Po założeniu szerszych kół (195/55 R15) Vento zachowuje się stabilniej, ale nadal nie czuje się aż tak dobrze na szybko pokonywanych zakrętach - jest dość stabilne, ale lubi podskakiwać, Oczywiście, ma się na myśli w pełni standartową komplektację zawieszenia. Układ jezdny jest też dość awaryjny i wymaga stałej kontroli...
4,0
~mario_pil@o2.pl
Volkswagen Vento
Sedan 1.9 D 64KM 47kW
Jeśli się dba i regularnie wymienia zużyte elementy zawieszenia i hamulców to nie można narzekać. Zawieszenie raczej twarde. Mimo wszystko auto troszkę mało stabilne na ostrych zakrętach, może to jednak przypadłość mojego egzemplarza, zawieszenie nie jest oparte o wyłącznie oryginalne części, co też ma wpływ na moją ocenę. Hamulce dobre, gorzej jest jeśli jedzie się z pełnym obciążeniem, hamując z dużej prędkości możemy się nieco "spocić".
3,0
~Andrzej
Volkswagen Vento
Sedan 1.8 90KM 66kW
Auto nie lubi ładunku - przy paru kilogramach w bagażniku zawieszenie osiąga swój kres (dobija, chlapacze na dołkach dotykają asfaltu a tył auta potrafi zarzucać). Na pofałdowaniach auto ciągle skacze - szybko siadaja tylnie amory (ok 60tyś). Jak jedzie sam kierowca jest ok ale koła są stosunkowo małe i maja niski profil opon przez co każdą dziurę czuć na nadwoziu. Zmieniłem tylnie sprężyny na te z golfa kombi i teraz jest trochę lepiej.
4,0
~medkwachu
Volkswagen Vento
Sedan 1.8 90KM 66kW
W porządku, choć trochę przechyla na zakrętach- mam zawieszenie Sachsa trochę wyższe,ale i twardsze. Uważam je za jeden z najlepszych elementów auta. Trochę słabe hamulce z tyłu-być może uszkodzone serwo, poprawa po przestawieniu czujnika obciążenia tyłu auta, ale problem nadal pozostał. Płyn przepompowany 2-krotnie, klocki i bębny OK.
5,0
~Przemek
Volkswagen Vento
Sedan 1.9 TD 75KM 55kW
Auto prowadzi się dobrze. Zawieszenie idealnie nadaje się na nasze drogi. Autem jeździłem na co dzień po Wałbrzychu. Pełno dziur wybojów. Auto przez 4 lata tylko raz miało wymieniane amory. Kolega w tym samym czasie w oplu miał raz zmieniany przód i 2 razy tył.
4,0
~JerryVW
Volkswagen Vento
Sedan 1.9 TD 75KM 55kW
Jak na tego typu i czężar pojazdu to jest całkiem dobrze. Zawieszenie to kopia z Golfa III, a moim zdaniem w Vento zachowuje się bardziej neutralnie. Na naszych Polskich drogach zawieszenia nie mają lekkiego żywota, mimo to jest to bardzo wygodny samochód pomimo wyposażenia GT
3,0
~Bakus
Volkswagen Vento
Sedan 1.8 75KM 55kW
Tutaj jest już przeciętnie. Na fabrycznym zawieszeniu Vento jest dosyć miękkie, na tendencję do przechylania się w zakrętach. Oczywiści jest to VW więc za niewielkie pieniądze można założyć amortyzatory o skróconym skoku i twardsze sprężyny, wtedy jest idealnie ;)
4,0
~Dawid ze Złocienca
Volkswagen Vento
Sedan 1.9 D 64KM 47kW
po zakupie auta wumienilem przednie amortyzatory isprezyny, i tu wzialbym pod uwage zeby zakladac sprezyny o tej samej dlugosci tylko o wzmocnionej twardosci. z tylu zalozylem orginalne ale planuje zalozyc wzmocnione sprezyny gdy przy duzej pretkosci auto jakby zabardzo tylem nadzuca
4,0
~KuCyK
Volkswagen Vento
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Beznadziejnie :) Poprzedni właściciel w holadnii w zawieszeniu nie robił nic! do wymiany były gumy amortyzatorów z przodu, silentblocki, drążki stabilizatora, natomiast z tyłu gumowe tuleje, oraz dolne gumy mocowania amortyzatora
Dziennik kosztów dla Volkswagen Vento
Średni koszt przejechania 100 km
279,00 zł
7,4
l/100km
7,8
l/100km
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Paweł M cyborgzx9@interia.pl
Volkswagen Vento
Sedan 1.8 90KM 66kW
Seryjne zawieszenie to wg mnie optimum na Polskie drogi. Kompromis pomiędzy sztywnością a komfortem. Zaskakująca trwałość - wymiany wymagają tylko tylne tulejki metalowo-gumowe przednich wahaczy (koszt 12zł za Febi)
Volkswagen Vento