Szukaj

Lista ocen Volvo 440 (126) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 88 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~nienazwany
Volvo 440
Hatchback 1.9 TD 90KM 66kW
Dałem \"5\", choć moja ocena to raczej takie mocne 4,5. Układ jezdny i zawieszenie mają bardzo prostą konstrukcję, przez co jest prosty w samodzielnej naprawie. Przy tym Volvo pewnie trzyma się drogi i nie mam obaw przed szybszym wejściem w zakręt. Dzięki prostej i stabilnej konstrukcji tutaj nie ma czegoś takiego jest \"ściąganie na boki\". Nawet z wybitymi 3 tulejami wahaczy, pękniętymi sprężynami, wybitym sworzniem i skrzywionym wahaczem...
5,0
~mikilys
Volvo 440
Hatchback 1.6 i 82KM 60kW
Twardo i sztywno oraz pewnie (czy śnieg czy lód - ale to tylko tyczy się mojego autka, bez wspomagania). Poza tym dzięki napędowi na przód wjedzie tam, gdzie inne auta nie wjadą. Na dziurach lubi poskrzypieć tu i tam, ale proszę państwa: auto ma swoje lata i jakbyście go rozebrali prawie do naga do czyszczenia i prania tapicerki po czym poskręcali na nowo okaże się, że to tylko luzy i nagle zrobi się ciszej. Ale to znowu troszkę chęci trzeba.
4,0
~Volvo Driver
Volvo 440
Hatchback 1.7 102KM 75kW
Generalnie auto płynie na polskich dziurach. Auto może nie ma zbyt wielkiego skrętu, ale za to fajnie się prowadzi. Bardzo dobre wspomaganie bardzo przydaje się na parkingach i na dłuższych trasach. Z tego co wiem od mechanika i co tez widziałem jak auto było na podnośniku, to z tyłu niestety nie zastosowano niezależnego zawieszenia, takiego jakie jest z przodu. Nie wiem co to oznacza, ale podobno to jest in minus dla tego auta.
4,0
~tomek
Volvo 440
Hatchback 1.8 90KM 66kW
440ka bardzo dobrze radzi sobie z naszymi drogami,ale gorzej jest z poprzecznymi nierównosciami-trochę hałasuje, ale i tak w porównaniu z innymi autami jest naprawde dobrze,zawieszenie bardzo wytrzymałe ; z przodu rama pomocnicza i system MacPherson, z tyłu poprzeczny drążek Panharda, wahacze podłużne i sprężyny śrubowe , wspomaganie kierownicy działa wyśmienicie, auto zwrotne
4,0
~Peps
Volvo 440
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Moje Volvo jezdzi na kola 15 calowych o szerokosci 195, i nie mam powodow do narzekan.Gdy sie przesadzi w luku z predkoscia tradycyjnie jak przednio napedowy samochod wyjezdza przodem a tak poza tym nie mam zadnych zastrzezen.A co do trwalosci nie moge sie wypowiadac bo moj samochod nie jest eksploatowany w Polsce wiec zawieszenie zuzywa sie bardzo powoli.
4,0
~Raban
Volvo 440
Hatchback 1.9 TD 90KM 66kW
Powiem szczerze że mylałem, ze będzie lepiej, ale źle nie jest, auto trzyma się drogi, skręca płynnie i bezpiecznie, nierówności nie tłumi natomiast prawie wogóle, słychać każdą dziurkę na jezdni. To zawieszenie to jakiś kompromis pomiędzy komfortem, a bezpieczeństwem, ale to chyba taki Szwedzki kompromis :) bo oni dziur nie mają!
5,0
~Lukas
Volvo 440
Hatchback 2.0 110KM 81kW
Najlepsze zawieszenie swiata. Samochod przyklejony do drogi po wyprodukowaniu i juz sie nie odkleja ;). Trzeba uwazac na progi, bo niski, ale m.in. dzieki temu tak stabilny. Mozna wchodzic szybko nawet w ostre zakrety i nic sie nie dzieje. Zdecydowanie najlepsza rzecz w tym samochodzie!
5,0
~volvouser1992
Volvo 440
Hatchback 1.9 TD 90KM 66kW
Fajnie jezdzi mu się dobre auto , w poślizg wpaść trzeba się natrudzić raz zrobiłem dla testu... Aaaa i często zapala się kontrolka ABS nie wiem co to znaczy ale puki co nic się nie dzieje , mechanik powiedział z,e swoje lata już ma.
5,0
~laszlo
Volvo 440
Hatchback 2.0 110KM 81kW
jeździłem kilkoma innymi (japończyki, niemieckie) i żaden nie zrobił na mne takiego wrażenia. W zakrętach jest poprostu świetnie (mała wada to układ TRACKS - kontrola trakcji- nie można zabardzo poszaleć, ponieważ nie da sie go wyłączyć) :)
4,0
~adamm24@op.pl
Volvo 440
Hatchback 1.9 TD 90KM 66kW
Układ jezdny jest dosyc dobry(w passacie lepszy), nie bede go chwalil alenie ma na co narzekac, nie jest hałaśliwy, na zakrętach jest nieźle, przy szybkiej jezdzie tez nie buja, ale trzeba o nie dbac, jak zreszta w kazdym aucie
Volvo 440