Szukaj

Lista ocen Volvo 850 Kombi (71) - Silnik

Na liście zabraknie 33 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~pimpsson
Volvo 850
Kombi 2.5 20V 170KM 125kW
300tys ale test w stacji diagnostycznej wykazał że przepala 100% paliwa! Zero problemów z odpalaniem! Przy zimnym silniku styka coś przy zaworkach ale to kwestia uregulowania przy okazji naprawy czegoś innego. Dotąd jeździłem dieslami i boli 220Nm przy 170 konikach ale zdążyłem się przyzwyczaić. Do 3 tys nie wiele się dzieje ale gdy przekroczy tą granicę w jeździe po mieście zaczyna się zabawa, chociaż żal mi go tak wysilać :) W trasie nie...
5,0
~TomiTurbo
Volvo 850
Kombi 2.5 20V 170KM 125kW
Doskonały motor 2,5litra, 5 cylindrów i 20V (model B5254S). Silnik aluminiowy z nowoczesnej jak na tamte lata rodziny silników volvo modular. Silnik ma bardzo dobry moment obrotowy, jest naprawde dość ekonomiczny jak na pojemność 2,5 litra i ma bardzo fajny, nieco sportowy gang. Moje volvo ma 515.000km przebiegu. Bez gazu. Przy tym przebiegu słychac już stukanie na zaworach, ale nadal jest bardzo dynamiczny i bez problemu wkręca sie na...
5,0
~Johny
Volvo 850
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Optymalny silnik do tego auta. Radzi sobie z jazdą w 5 osób i przyczepą, za to jadąc solo potrafi zostawić za lekką chmurą sadzy niejedno auto, a spalić przy tym średnio 5,76 L/100. Mimo dużego przebiegu jedyna rzecz która mnie trapi to koło dwumasowe które juz dawno powinno zostać wymienione, jednak koszt póki co nie do ogarnięcia. Po za tym pracuje bezawaryjnie. Wrażliwy jest jednak na ustawienie kąta wtrysku i innych parametrów sterujących.
1,0
~Kapitanżbik
Volvo 850
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Chodzi super ale jednocześnie trzeba cały czas nad nim czuwać. Miesiąc bez serwisu i problemy murowane. Nie udało się go tak naprawić żeby odpalał na mrozie a byłem w sumie w 6 serwisach i wymieniłem prawie wszystko przy silniku. Poprawa najwyżej na tydzień. Wiadomo to jest stare auto a stare diesle nie zapalają. Silnik to 2.5 TDI a te jak wiadomo i zwłaszcza w tym wieku są praktycznie nienaprawialne. Używane też będą zużyte więc wymiana też...
5,0
~Klops
Volvo 850
Kombi 2.3 T5-R 240KM 177kW
Obiektywnie trzeba przyznać, że silnik jest kapitalny. Póki co w moim egzemplarzu pozostaje w specyfikacji seryjnej ale mimo wszystko radzi sobie całkiem nieźle. Oczywiście - są auta szybsze, ale tutaj mamy dobre osiągi, bardzo fajny dźwięk i stosunkowo niski stopień skomplikowania. Serwis tego silnika jest łatwy i przyjemny, dostęp do części wystarczający, potencjał na modyfikacje bardzo fajny. Ogółem duży plus.
4,0
~dzonks@gmail.com
Volvo 850
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Dobry motor, nie jest zestrojony jak nowe diesle na wykop od najniższych obrotów ale dobrze się jeździ, od 2000 obrotów zaczyna się coś dziać. Nierozgrzany chodzi dość twardo. Później jest super. Uwaga - te samochody mają bardzo często zużyte poduszki silnika, których wymiana jest dość droga (powyżej 1000zł). Przy uszkodzonych poduszkach nie ma mowy o kulturze pracy - silnik trzęsie całym autem jak w czołgu.
5,0
~kamell
Volvo 850
Kombi 2.5 20V 170KM 125kW
5 cylindrowa jednostka pięknie mruczy. 170 koni ciągnie 1600 kilo jak szalone. Ciągnie od dołu do końca obrotomierza. Zwiększyłem ciśnienie paliwa do ok.5 atmosfer co poprawiło osiągi o przynajmniej 30% i zmniejszyło zużycie paliwa. Moje serce ma przejechane już ponad 300.000 km ,a czuję jakby przechodziło drugą młodość. Niewielkie zużycie oleju. Max. zużycie benzyny 11L/100km - oczywiście wyłącznie verwa Pb98.
5,0
~Michal0919
Volvo 850
Kombi 2.0 20V Turbo 210KM 154kW
Jednostka niesamowita! Silnik bardzo cichutko pomrukuje na niskich obrotach ale jak mu się wkręci to warczy jak wściekły. Do najelastyczniejszych nie nalezy ale to tylko dlatego że jednostka ma tylko pojemność 1984ccm. Mi osobiście w ogóle nie przeszkadza turbo dziura a wręcz ją lubie. Wielu ludzi co ze mną jechało podczas gdy wcgodziły obroty powyżej 3tyś mocno trzymało sie foteli.
2,0
~TELETUBIŚ
Volvo 850
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Silnik niestety jest kosztowny w serwisowaniu. Mój błąd polegał na tym ,że od razu po kupnie powinienem oddać cały osprzet do regeneracji. Za wymianę kompletu wtrysków , kompleksową naprawe pompy ,wymianę turbiny rozrusznika i alternatora wydałbym najwyżej 8 tysięcy ale pewnie pojexdziłbym bez przygód ze 2 lata a tak to co chwila wychodziły niespodzianki
4,0
~Władek
Volvo 850
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Mocna i długowieczna jednostka od Audi A6, nie porywa zrywnosią ale przy udokumentowanym przebiegu 394000 chodzi idealnie.Po wycięciu katalizatora (który był prawie całkiem zapchany) i wstawieniu strumienicy osiągi silnika odczuwalnie się poprawiły. Silnik raczej głośny, szczególnie kiedy jest chłodny.
Volvo 850 Kombi