Szukaj

Lista ocen Volvo S60 I (234) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 151 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Paweł
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
Jak dla mnie idealny kompromis między komfortem a precyzją prowadzenia. Właśnie taki kompromis jest idealny do zarówno do codziennego użytkowania auta, wyjazdów wakacyjnych, a czasem do szybszego dojechania na spóźnione spotkanie. Trwałość zawieszenia oceniam bardzo dobrze, nawet biorąc pod uwagę stan dróg w naszym kraju. Wymieniałem tylko raz do roku tuleje w wahaczach z przodu (koszt około 130zł za dwa wahacze na stronę + koszty wymiany,...
4,0
~Sava
Volvo S60 I
Sedan 2.5 i 20V AWD R 300KM 221kW
Napęd 4x4 nie jest niestety oparty na torsenach. Jednakże haldex też daje radę i zapewnia super frajde zimą oraz pewne prowadzenie z dużym zakresem przyczepności. Wiadomo że tak pełnej kontroli nad napędem jak w STI czy EVO, i ich neutralności w prowadzeniu nie posiada, to jednak daje podobne do nich osiągi w komfortowej limuzynie tak jak Audi S4. Samo zaś zawieszenie sztywne i twarde - uwielbia gładką nawierzchnie. Jego minusem jest dość...
5,0
~HeXoda
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
żadnych hałasów i wibracji. Trzeba zwracać uwagę na odpowiednie ciśnienie w oponach. Jest na to bardzo wyczulony i w razie różnic zaczyna delikatnie ściągać. To samo dotyczy tarcz hamulcowych.Gdy go kupiłem jedna tarcza była nieco skorodowana i ze sporymi wgłębieniami.Przy hamowaniu znosiło go na jedną stronę.Po wymianie tarcz i klocków wszystko działa znakomicie. Podobno jego największą wadą jest bardzo duży promień skrętu. Otóż wynika to z...
4,0
~dober
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Ta wersja ma trochę usztywnione zawieszenie w porównaniu do słabszych modeli np 2.4 bez turbo. Niby płynie po ulicach ale megane lepiej tłumiło krótkie nierówności i bez awarii zawieszenia przejechało 60000km.Na cywilizowane kraje można do volvo spokojnie 17-18 calowe felgi założyc, u nas maksymalnie 16.Mam 32000 km i niebawem trzeba będzie wymienic końcówki stabilizatora.Auto podsterowne, układ kierowniczy dobrze wspomagany ale trochę...
5,0
~Martin
Volvo S60 I
Sedan 2.4 T 200KM 147kW
doskonale trzyma się drogi, nawet na najciaśniejszych zakrętach można wcisnąć gaz do oporu i systemy bezp. tak działają, że nie na pewno nie wylecisz z drogi.Poza tym prowadzi się jak po szynach. Trzeba patrzyć na licznik bo prędkości w nim nie czuć (nie wiesz, czy jedziesz 80 czy 140). zawieszenie bardzo trwałe. Przez 2 lata - 60000 km i nic nie robiłem, poza prostowaniem felg, bo jeżdżę na 17". A i jedna stalowa była do wymiany. A tu nawet...
5,0
~Bogdan Owalalski
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
Dla mnie super dobrze trzyma się drogi, na łukach też nie ma tragedii ale nie czujmy się Hołowczycem wszystko w granicach rozsądku, proste zawieszenie możliwość wymiany poszczególnych tuleii oraz poszczególnych elementów niskim.kosztem nie to co niemiecki wieswagen, byy myy wyy, czy ałdi gdzie zawieszenie kosztuje wuuur pieniedzy a miałem wszystkie vaginiarze z lat produkcji 95-2005 i za żadne skarby nie kupię przereklamowanych zajezdzonych...
4,0
~erder
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 185KM 136kW
Zawieszenie dobze zestrojone ale ciut twarde chodziaz moze u mnie jest takie odczucie mam odmiane sport pewnie mam twarsze zawieszenie lub przez kola mam 225/45/17 ,ale ludzie lubiacycy sportowa jazde bede zadowoleni.Wchodzilem w rondo pare razy z duza szybkosca tz. az do ingerencji ESP samochod bardzo przewidywalnie sie prowadzi i pewnie mimo przedniego napenu i ciezkiego silnika z przodu (mam tez dobre opony michelin sport SP2)
3,0
Volvo S60 I
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
Przy równych drogach i normalnej jezdzie jest komfortowe i utrzymuje samochód na właściwym torze jazdy.Na nierównych odcinkach przód jest troche za miękki i wyrzuca go do góry.Ale jeśli wciśniemy gaz do dechy na krętych drogach, auto zaczyna nurkować przodem i rozpoczyna się nerwowo zachowywać(prawdopodobnie jest to zasługą niewłaściwego wyważenia auta,choć to tylko przypuszczenie bo nie znam tych parametrów)
4,0
~Biszkopt
Volvo S60 I
Sedan 2.0 i T 180KM 132kW
To jest auto z komfortowymi nastawami, wygodne. Nie ma porównania do VW czy BMW które są trochę "trzęsące". Moje drugie ulubione do tej pory po S80 (nie porównuję do A8 D3 a pneumatycznym zawiasem ale do aut w porównywalnych cenach). Teraz mam E90 i niestety tu komfortu brak w porównaniu do S60. A, promień skrętu - tu się Volvo nie popisało. Parkowanie utrudnione, ale nie niemożliwe.
1,0
~Kamil.B
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 185KM 136kW
Średnica zawracania to jakiś żart. Wiem że wszystkie volvo zawracają dość słabo ale ten samochód nie jest w stanie zawrócić tam gdzie zawracam zestawem z naczepą. Do tego obcierające opony o wachacze i nadkola. Zawieszenie jest twarde jak w taczce i gdyby nie porządne fotele to można by sobie wybić zęby przy nierównościach poprzecznych. Przeguby wydają dziwne dzwięki od czasu do czasu.
Volvo S60 I