Szukaj

Lista ocen Volvo S60 I (187) - Wentylacja i ogrzewanie

Na liście zabraknie 198 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Żurek
Volvo S60 I
Sedan 2.0 i T 180KM 132kW
Auto zarówno nagrzewa jak i schładza się bardzo szybko. To pierwsze, tj. nagrzewanie, powiedziałbym, że nawet za szybko. Ponieważ przy niskiej temperaturze, dość intensywnie przegrzewa wnętrze, a potem ze środkowych nawiewów daje się odczuć nieprzyjemny chłód i trzeba je trochę "przykręcić". Ma to oczywiście swoją zaletę zimą, gdy przemarznięci wchodząc do auta chcielibyśmy jak najszybciej ogrzać się. Jednak, późniejsze doznania nie są już...
5,0
~BladeOstrze
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
Wszystko działa jak należy. Zimą przy mrozach sięgających do 20 stopni środek szybko się nagrzewał, a wszystkie szyby szybko odparowują. Duży plus zastosowania nawiewów z tyłu w środkowych słupkach dla pasażerów z tyłu, pomagają one szybko osuszyć tylne szyby boczne (u kolegi w Passacie B6 przy dużych mrozach były zamarznięte u mnie nigdy to się nie zdarzyło) a latem przy dobrze działającej klimatyzacji jest przyjemnie chłodno. Dwustrefowa...
5,0
~Marek
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 185KM 136kW
REWELACJA! Samochód nie posiada pełnego webasto a jedynie tzw. wstępne ogrzewanie do układu chłodzącego. Nie zwiększa to jakoś specjalnie spalania a działanie jest niesamowite. Mój poprzedni samochód tj. Opel Vectra C z silnikiem 2.2dti w zimie potrafił się nie rozgrzać nawet przez 20km jazdy. Termostat był rzekomo ok. Serwis twierdził że ten typ tak ma. Ratowałem się tekturką przed chłodnicą. Volvo po przejechaniu 1-2km dmucha ciepełkiem....
3,0
~Turbozyeb
Volvo S60 I
Sedan 2.4 i 20V 170KM 125kW
Mogłoby szybciej schłodzić wnętrze w upalne dni, ale nie jest źle. Naprawiałem już klimę, bo jeden wężyk się rozszczelnił i chłodnica... Niestety do układu wchodzi dużo, bo aż 1kg czynnika, gdzie do nowszych aut podobnych gabarytów wchodzi około 0.5kg. np. do Avensisa tylko 450g. Na plus kratki wentylacyjne dla podróżujących z tyłu w słupkach między drzwiami przednimi a tylnymi.
3,0
~Czesiek
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Zalety:Możliwość odrębnego nastawienia temperatury nawiewu dla pasażera i kierowcy. Wady: Trzy naprawy z powodu głośnej pracy, uszkodzone tzw. Damper motory. każdorazowo efekt krótkotrwały. po przebiegu 65tyś. Klimatyzacja padła zupełnie. System poprawy jakości powietrza działa tylko w okresie letnim, w czasie zimy nigdy nie działał pomimo kilkakrotnych napraw w ASO
5,0
~Pablo
Volvo S60 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
Mega wydajna klimatyzacja. Ustawione na pokrętłach na 22 stopnie i pierwszy bieg wentylatora. Podczas upałów 32-36 po chwili w kabinie robiło się chłodno podczas gdy w innych autach na ustawieniach LO i max obrotach wentylatora z kratek dmucha żar. Nawiewy w słupkach dla pasażerów z tyłu - nie są atrapą - dostarczają idealną temperaturę.
5,0
~Megapixelus
Volvo S60 I
Sedan 2.3 T5 20V 250KM 184kW
zawsze jest super, auto posiada system automatycznego wietrzenia nawet jeśli jest zamknięte.Wyłącza się dopiero, jeśli aku miałby mieć za mało prądu do odpalenia. Zimą szybko zaczyna grzać a latem dobrze chłodzi...jest jak być powinno. Może jedynie przydały by się fotele z pół skóry, ja mam całe skórzane i jest to lepsza opcja tylko przy czyszczeniu.
5,0
~Damian (worcław)
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
Swietna klimatyzacja automatyczna wraz z system kontroli jakości powietrza we wnętrzu oraz dodatkowymi filtrami antyalergicznymi. To naprawdę działa samochód sam włącza obieg zamknięty jesli to konieczne więc zawsze we wnętrzu jest czyste powietrze. Alergicy poczują się wyśmienicie zero reakcji alergicznych. W zimie wydaje wabasco.
4,0
~Karol
Volvo S60 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
wiać mogłoby lepiej... zupełnie niezrozumiałe jest dla mnie dlaczego nie można wyłączyć sprężarki klimatyzacji przy nawiewie na przednią szybę... gdyby nie to, byłoby pewnie doskonale... niestety - szyba przednia zachodzi i żeby na nią wiało dobrze to musi chodzić klima - dla mnie niezrozumiałe...
Dziennik kosztów dla Volvo S60 I
Średni koszt przejechania 100 km
33,67 zł
7,6
l/100km
9,4
l/100km
11,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Lukasz
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
Minusem jest to, ze sie duzy silnik dluzej nagrzewa zima a przez to trzeba z 10minut (jazdy ) poczekac az z wywietrznikow zacznie dmuchac cieple powietrze. Poza tym chlodzi i ziembi jak nalezy pod warunkiem odpowiedniego serwisowania klimatyzacji.
Volvo S60 I