Szukaj

Lista ocen Volvo S60 I (190) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 195 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Adam
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 185KM 136kW
Silnik wyciszony idealnie; w czasie stałej jazdy nie wiadomo, że to diesel, natomiast przy mocniejszym wciśnięciu gazu...poezja :) mruczy w taki sposób, że człowiek intuicyjnie ścisza radio. Szumy wiatru bardzo dobrze wytłumione, nawet przy prędkościach autostradowych, natomiast inżynierowie (bądź księgowi) mogliby się bardziej przyłożyć do wyciszenia nadkoli; niestety słychać opony.
4,0
~Marcin
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Idealnie jak była szyba przednia fabryczna.Teraz jest nowa (kamyk na autostradzie)zakładana u blacharza-lakiernika i jest głośniej:(Źle ją chyba osadzili. Jak się wjedzie w dziurę jest nieprzyjemny ostry dźwięk ale osobowe auta są projektowane na drogi a nie masakrę jaką mamy w naszym kraju gdzie niekiedy nie omija się już dziur tylko wybiera mniejszą:((Strasznie mnie to wkurza!!!
5,0
~Zenek
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
Spoko, spodziewałem się ideału - niestety nie ma - C5 był lepiej wyciszony, z tym że tutaj jakoś tak pasuje troszkę hałasu do całokształtu. Nie jest on męczący, co ważne. Przy 150 słychać powietrze i koła nie testowałem na dłuższej trasie, natomiast i w maździe 323 2001r i hondzie accord 2000r ten hałas denerwował. Układ nagłośnienia baaardzo przyzwoity. Baaardzo.... Do pełni szczęścia brakuje subwoofera.
5,0
~Sava
Volvo S60 I
Sedan 2.5 i 20V AWD R 300KM 221kW
Dla mnie idealny kompromis. Nie przekraczamy 3 tysiecy obrotów i grzecznie w ciszy połykamy koleje kilometry. Całkiem spokojnie w środku jest także przy wyższych prędkościach. Powyżej 3 tysięcy możemy delektować się mruczeniem 300 konnej jednostki które powyżej 4,5-5 tysięcy przechodzi w ryk. Nie jest to co prawda V8, ale bardzo przyjemnie się tego słucha.
5,0
~Radosław
Volvo S60 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
Mogło być lepiej bo to nie Lexus ale jak na takie pieniądze to jest na prawdę dobrze, do 120km/h jest komfortowo i można normalnie rozmawiać lub słuchać radia bez podgłaszania, powyżej zależy od nawierzchni ale też jest spoko, 200km/h nie jechałem ale raczej nie za ciekawie, bądźmy szczerzy kto tak szybko jeździ gdy kupuje sobie Volvo ;)
5,0
~Ernest_Debesciak
Volvo S60 I
Sedan 2.5 i 20V AWD R 300KM 221kW
Wyciszałem pianką słupki szyb i słupki środkowe oraz matą wygłuszającą podłogę, nadkola i drzwi. Dlaczego? Nie cierpię szumu przy prędkości 140-160 podczas wielogodzinnych jazd po Niemieckich autostradach. teraz jest tak cicho że... nawet nocne 180-200km/h to błoga cisza
4,0
~s60@bastylia.com
Volvo S60 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
Niosą się opony, a powyżej 100km/h szum wiatru staje się słyszalny. Jeśli na dworze wichura to i w środku jest dość głośno. Na tym punkcie mam zboczenie więc moja opinia może nie być obiektywna. Silnik wyciszony jak należy, a kiedy się przyciśnie rzędowa piątka pięknie gra :)
4,0
~Chali17
Volvo S60 I
Sedan 2.4 20V 140KM 103kW
Nie ma się do czego przyczepić.Silnik słychać tylko podczas przyspieszania. Oczywiście mogło by być ciszej , gdyż szumy powietrza są słyszalne. Denerwujące jest stukanie w drzwiach kierowcy na dużych nierównościach, które pojawiło się po zimie.Ale znam już przyczynę.
4,0
~Robert
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 185KM 136kW
Mieszane uczucia. Od zewnętrznych hałasów jesteśmy odizolowani, jednak w środku cały czas coś trzeszczy. Tunel środkowy, boczki drzwi, non stop. To jest coś, co nie przystoi w tej klasie i zabiera dużo radości z jazdy tak komfortowym autem.
4,0
~Tomek
Volvo S60 I
Sedan 2.5T i 20V 210KM 154kW
Tragedia przy 140km/h juz nie mozna spokojnie rozmawiac ,nie wiem dlaczego volvo zalicza sie do klasy premium z takim wyciszeniem i hałasujacym zawieszeniem wyciszenie jest takie jak w fordzie mondeo z 95r silnikiem 2 litry ktorym mialem okazje kiedys jechać.
Volvo S60 I