Szukaj

Ocena kierowcy - Volvo S60 I

Piotr, 7 lat temu
Silnik 2.0 i T 180KM 132kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 18 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volvo S60 I 2.0 i T 180KM 132kW 2005-2010 - Oceń swoje auto
4,00
8% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Bardzo dobrze zabezpieczone nadwozie. Gruby lakier. "Mocne blachy"
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Trzeszczące plastiki
Silnik : branie oleju
Silnik : drgania silnika
4,0
Całokształt
Auto bardzo poprawne. Na co dzień jeździ się bardzo wygodnie. Auto dość oszczędne jak na tę moc, ale nie mam ciężkiej nogi więc może dlatego. Auto bardzo dobrze nadaje się na trasy w mieście trochę męczy kierowcę głównie przez bardzo duży skręt i kiepską widoczność. Największą wadą auta jest niezbyt dobre wykonanie wnętrza, trzeszczą plastiki tunelu środkowego czy uchwyty drzwi.
Wrażenia
3,0
Silnik
Auto dość dynamiczne, zapewnia bezproblemowe, komfortowe przemieszczanie. Zdecydowanie na plus spalanie auta. Na minus niska kultura pracy silnika (na szczęście jest wygłuszony dobrze) objawiająca się dość nierówną pracą - 5 cylindrów robi swoje. Poniżej 2000 obrotów silnik praktycznie nie jedzie. Mój silnik bierze około 0,5l oleju na 1000 km przy szybszej jeździe.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra skrzynia biegów. Bardzo precyzyjna, biegi wskazują same. Element tego samochodu zasługujący na najwyższe uznanie. Może przydałby się 6 bieg na autostrady, żeby zbić odrobinę spalanie.
4,0
Układ jezdny
Z jednej strony bardzo wygodne, dość wytrzymałe na polskich drogach zawieszenie. Z drugiej strony niestety zawieszenie pracuję zdecydowanie za głośno oraz fatalny promień skrętu. Przy wyższych prędkościach układ jezdny jest przewidywalny i precyzyjny.
Komfort
4,0
Widoczność
Auto z dość dobrą widocznością. Wyjątkiem jest tył auta gdzie nie widać absolutnie nic. Na szczęście sytuację ratują czujniki parkowania.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu. Wszystko jest na swoim miejscu.Bardzo dobry system nagłośnienia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajne chłodzenie i szybkie ogrzewanie. Auto bardzo szybko się nagrzewa. Dobrym dodatkiem są kratki nawiewu umiejscowione przy tylnych oknach.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W pierwszym rzędzie siedzeń miejsca nie brakuje. Z tyłu sytuacja jest o wiele gorsza. Wyższym osobom brakuje miejsca nad głową i na kolana. Jak na te gabaryty auta niewielki bagażnik. Bardzo wygodne fotele, które ciężko porównać z innymi autami. Jeśli ktoś wcześniej jeździł kompaktem albo zwykłą klasą średnią z pewnością odczuje bardzo dużą różnicę.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie silnika bardzo dobre, praktycznie go nie słychać. Słabe wygłuszenie nadkoli i zawieszenia. Przy wyższych prędkościach >140 mocno słyszalny szum powietrza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty utrzymania auta adekwatne do mocy i wielkości. Koszt napraw podnoszą dość drogie części. Konieczność naprawy auta w wyspecjalizowanym warsztacie również podnosi koszty utrzymania
4,0
Stosunek jakość/cena
Pomijając jakoś wykonania wnętrza jakość auta jest bardzo dobra.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czujnik parkowania tuleje wahaczy przednich Podświetlenie radia
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przepustnica Drgania silnika

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i T 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Volvo S60 I 2.0 i T 180KM 132kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
8,6
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo S60 I