Szukaj

Lista ocen Volvo S70 (29) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 43 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~tomekpoznan77
Volvo S70
Sedan 2.0 T 20 V 180KM 132kW
Widzę tu wiele analogii do zawieszenia Opla Astry G. Charakterystyka jest zbliżona. Zawieszenie jest dość sprężyste (może dlatego, że mam dopiero roczne amortyzatory) i całkiem trwałe, a koszty napraw nie przytłaczają. Przykładowo koszt przednich wahaczy Meyle HD to 229zł/szt. Wymiana samych tulei gum.-met. wahaczy wg mnie jest bezsensowna ekonomicznie. Drążków kier. ani łączników stabilizatora jeszcze nie wymieniałem, gdyż jest cisza, a auto...
4,0
~Inrzynier
Volvo S70
Sedan 2.5 20 V 165KM 121kW
Tu trzeba uważać!W pierwszej kolejności lecą łączniki stabilizatora następnie sworznie wahaczy przód oraz ich tuleje met-gum.Pewne problemy może przysporzyć przekładnia kierownicza w której pojawiaja sie luzy na listwie szczególnie po stronie prawej(niestety niemożliwe do skasowania).W zasadzie bezproblemowe jest zawieszenie tył które wytrzymuje ok.200000km ale wymiana poduszek mocujących(szt2)oraz regulacyjnych(szt2) to koszt w granicach...
3,0
~Studziński
Volvo S70
Sedan 2.5 TDI 140KM 103kW
W miarę komfortowy, ale przednie zawieszenie zbyt słabe jak na silnik z Audi, w związku z tym wymaga ciągłych napraw, a w tej wersji silnikowej są najdroższe części (m.in. wahacze z niewymiennym sworzniem). Tylne zawieszenie jest trudno naprawialne, ale jak już ktoś się na to zdecyduje (koszt w 2006 roku prawie 2000 zł), to będzie miał to zrobione na długie przebiegi. Prowadzenie raczej słabe, duża podsterowność.
5,0
~Paweł
Volvo S70
Sedan 2.0 126KM 93kW
Wygoda, wygoda i jeszcze raz wygoda. Nic nie stuka, nic nie puka, nawet największe nierówności na drodze słychać i czuć jako delikatne i mocno wytłumiane. Jest dostatecznie miękki, ale też dostatecznie sztywny by przy swoich pokaźnych wymiarach (wysokość) bezpiecznie wejść w każdy zakręt ze znaczną prędkością.
4,0
~tommmi@op.pl
Volvo S70
Sedan 2.3 Turbo 250KM 184kW
Auto doskonale sie prowadzi po zakrętach wersja T5 ma twardsze zawieszenie niz inne s70 na nasze drogi aż zatwarde czuć każdy dołek czy nawet łate na asfalcie co niestety jest słyszalne w kabinie i pogarsza komfort jazdy.Wykorzystując pełną moc można dostać poślizgu nawet na trzecim biegu gdy jest mokro ale dużo zalezy od opon.
4,0
~nemo
Volvo S70
Sedan 2.5 20V Turbo 193KM 142kW
dobrze tlumi nierownosci i calkiem dobrze trzyma sie drogi na zakretach (permanentny/staly naped na 4 kola) ale troche za miekki. Szczegolnie mozna to zauwazyc gdy samochod obciazony z przodu (kirowca i pasazer z przodu + pusty bagaznik) pokonuje szerokie nierownosci poprzeczne. Wpada wtedy w nieprzyjemne kolysanie w pionie.
4,0
~eR
Volvo S70
Sedan 2.5 TDI 140KM 103kW
Układ kierowniczy jest lekko jałowy. Tylne zawieszenie bardzo dobre. Przednie proste - wszystko ok, ale nie jest to szczyt techniki. Mimo skandynawskiego rodowodu, wersja bez kontroli trakcji i szpery miewa problemy na śliskiej nawierzchni. Słaby skręt.
3,0
~Fan Volvo
Volvo S70
Sedan 2.5 20V Turbo 193KM 142kW
Nie jest niestety tak komfortowy jak Mercedes W124 (czy nawet W202), ani tak sportowy jak BMW. Napęd na przód nie pozwala poszaleć. Mam wrażenie, że zaprojektowano je pod hasłem: "kompromis". I jako taki jest .. średnie
3,0
~Kadil
Volvo S70
Sedan 2.5 TDI 140KM 103kW
Średnio precyzyjny układ kierowniczy, ale można trochę poświrować, tylko zależy jaki zakręt. Do tego za miękko. Aaaa i podsterowność, zbyt bardzo nurkuje przednie zawieszenie przy hamowaniu.
Dziennik kosztów dla Volvo S70
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,2
l/100km
12,5
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Maxkon
Volvo S70
Sedan 2.0 126KM 93kW
Auto swoje waży i przynajmniej ja miałem na początku że reaguje jakby z opóźnieniem na ruch kierownicą. Wydaję się też że jest zbyt delikatny na nasze polskie drogi.
Volvo S70